שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מועדון לקוחות הייטקזון – Hitech Zone טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מועדון הטבות » מועדון לקוחות הייטקזון – Hitech Zone טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של מועדון לקוחות הייטקזון – Hitech Zone – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הייטקזון, לשימושכם.

מועדון הלקוחות הייטקזון מונה יותר מ-250,000 עובדים מכ-800 חברות במגזר הטכנולוגיה בישראל, ומאפשר להם ליהנות מהטבות על מגוון רחב של מוצרים, שירותים, בילויים וחוויות.

מועדון לקוחות הייטקזון – שירות לקוחות טלפון

מוקד שירות טלפוני: 072-2200989

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של הייטקזון:

  • ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:30
  • ערבי חג 9:00-12:00
  • ימי ו' – ש' המוקד אינו זמין

פקס: 074-7223655

מועדון לקוחות הייטקזון – שירות לקוחות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות לקוחות הייטק זון באמצעות טופס ליצירת קשר באתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.

מועדון לקוחות הייטקזון – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות הייטק זון באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות לקוחות הייטק זון באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מועדון לקוחות הייטקזון – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לשירות לקוחות הייטק זון באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מועדון לקוחות הייטקזון – שירות לקוחות אפליקציית לייקד אין – סLinkedin

ניתן לפנות לשירות לקוחות הייטק זון באמצעות אפליקציית לייקד אין: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. צור קשר
  2. צרו קשר עם הספקים
  3. איך מבטלים עסקה
  4. בקשה לביטול עסקה
  5. פתרונות רכש לעסקים
  6. הצטרפות כספק
  7. צירוף חברה למועדון

מועדון לקוחות הייטקזון – פניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים חבר: רפפורט 3, ת.ד. 56, כפר סבא 4465141.
קניון כפר סבא הירוקה, קומה 13.

שירות לקוחות הייטקזון – Hitechzone

זה לא סוד שישראל היא מדינה מובילה בענף ההייטק, ושאחוז המועסקים בהייטק בישראל מקרב התושבים הוא מהגבוהים בעולם. לאור ריבוי העוסקים בענף, חברת הייטקזון השיקה מועדון לקוחות מיוחד אשר מעניק הטבות רבות לחברי המועדון. בין ההטבות ניתן למצוא הנחות שוות על בילויים, אטרקציות וחופשות, לצד מחירים מוזלים של מוצרים ומותגים שונים. בנוסף, המועדון מקנה אפשרות להזמנת כרטיס אשראי הייטקזון.

מועדון הייטקזון צבר פופולריות רבה בקרב עובדי ענף ההייטק, וכיום אין כמעט משרד הייטק שלא שמע על המועדון. מבחינה מספרית מדובר במאות אלפים אשר חברים במועדון הייטקזון, ועובדים בכ1,300 חברות שונות בארץ. על מנת לספק ללקוחותיה הרבים את חווית חבר המועדון האולטימטיבית, מעמידה הייטקזון שירות לקוחות רחב היקפים אשר זמין מסביב לשעון.  

איך ליצור קשר עם הייטקזון – כל הדרכים לדבר עם שירות הלקוחות

  1. ניתן ליצור עם החברה קשר במגוון דרכים. ראשית, יש למועדון הלקוחות של הייטקזון טלפון דרכו ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות. המענה זמין בין השעות 09:00 – 16:30 בימים א' – ה'. מספר הטלפון של שירות הלקוחות הוא 072-2200989. במענה הטלפוני חברת הייטקזון נותנים עזרה במגוון תחומים, טכניים ואינפורמטיביים כאחד.
  2. אולם, זאת לא הדרך היחידה לקבל מהייטקזון שירות לקוחות. במידה ושעות הפעילות של המענה הטלפוני אינן נוחות ללקוח, או לחליפין הלקוח לא מעוניין לנהל שיחה ניתן למצוא מידע מפורט גם באתר. הייתרון של האתר על פני הטלפון הוא שהאתר זמין בכל עת. באתר ניתן למצוא מידע רחב במגוון תחומים, ובין היתר בנוגע שאלות נפוצות. עמוד העזרה באתר מכיל מענה אוטומטי מתקדם שמלווה את הלקוח החל מהבנת הבעיה ועד למציאת הפתרון. את האתר ניתן למצוא בכתובת הבאה: https://www.htzone.co.il
  3. בנוסף לאתר ולמענה הטלפוני, דרך נוספת בה מעניקה חברת הייטקזון שירות לקוחות היא בעזרת דואר אלקטרוני. כתובת הדואר האלקטרוני של שירות הלקוחות היא support@htzone.co.il. החברה אף מקבלת פניות דרך פקס שמספרו 074-7223655. בנוסף, לחברה חשבון פייסבוק פעיל בשם HitechZone – הייטקזון דרכו ניתן ליצור קשר עם החברה. לבסוף למועדון הייטקזון גם עמוד אינסטגרם בשם hitechzone_israel בו ניתן להתעדכן.

שאלות בקשר לשירות לקוחות הייטקזון

האם לקבל דרך האתר מענה רחב יותר מהמידע בשאלות הנפוצות?

כן, באתר ניתן לקבל מענה רחב יותר מאשר רק שאלות הנפוצות. בכניסה לאתר ניתן ללחוץ על  כפתור ה"צור קשר" שממוקם בתחתית האתר. שם יופיעו שאלות ובעיות נפוצות אשר עשויות לעלות למשתמש. בלחיצה על אחת האפשרויות הללו ייפתח חלון בו ניתן יהיה לכתוב בפירוט את הבעיה. את המענה של השירות לקוחות הייטקזון שולחת במייל אשר הלקוח ממלא באותה התיבה. לחליפין ניתן לבחור באפשרות לספק לחברת הייטקזון טלפון אליו הם יחזרו בשעות בהן המוקד פתוח.

האם יש צורך בעלי חשבון על מנת לקבל מידע באתר?

כן. אומנם ניתן לקבל באתר מידע בסיסי אודות מועדון הייטקזון, וכן אודות תנאי השימוש, אפשרות לביטול עסקאות ומידע שימושי נוסף, אך לצורך המידע המלא יש צורך בהרשמה לאתר. במידה והשאלה או הבעיה של הלקוח קשורה לעצם ההתחברות לאתר, או לבעיות דיוור, ניתן ליצור קשר דרך האתר בעזרת כפתור "צור קשר" שבתחתית העמוד אף ללא התחברות או הרשמה לאתר. במידה ויש צורך במידע נוסף, מומלץ לפנות למוקד לשירות לקוחות במספר ובמייל הבאים:

הייטקזון טלפון – 072-2200989

הייטקזון מייל – support@htzone.co.il

היכן ניתן לקבל שירות לקוחות לגביי כרטיס האשראי של הייטקזון?

כאמור להייטקזון כרטיס אשראי, אשר מציע אף הוא הטבות רבות עבור חברי המועדון. כרטיס האשראי של הייטקזון נחשב פופולרי במיוחד לאור העובדה שאינו כולל דמי כרטיס, ועמלות ההמרה בו זולות במיוחד. המידע ושירות הלקוחות בנוגע לכרטיס מתחלק בין הייטקזון לבין חברת האשראי. מידע בנוגע להטבות, אטרקציות ומידע בסיסי על הכרטיס ניתן למצוא באתר של הייטקזון, במייל או שניתן להרים לשירות הלקוחות של הייטקזון טלפון ולשאול את נציגי השירות. על מנת לקבל מידע הנוגע לשירותים שנותנים חברת האשראי, בין אם זה הטבות של חברת האשראי ובין אם שירותי אשראי מתקדמים, יש ליצור קשר ישירות עם חברת האשראי.   

אפשרות נוספת למצוא מידע בנוגע לשאלות ותשובות נפוצות ניתן למצוא בסרטון היוטיוב שבכתובת הבאה: https://www.youtube.com/watch?v=LUSYb9UhIDo. הסרטון מופיע גם באתר הייטקזון ומהווה מידע רשמי של החברה. הסרטון מאגד מגוון שאלות בנוגע לכרטיס האשראי ולמועדון הלקוחות באופן כללי. הסרטון עונה, בין היתר, על שאלות כמו: מה קורה במצב בו אני עוזב את מקום עבודתי לאחר הוצאת הכרטיס? האם ניתן "להלביש" את החברות מועדון על כרטיס קיים? ועוד.

איך ניתן ללמוד על הטבות חדשות שמציע המועדון?

על מנת ללמוד על הטבות חדשות שהמועדון מציע אין צורך להתקשר לשירות לקוחות. ניתן למצוא את כלל ההטבות שמציע מועדון הלקוחות באתר האינטרנט של החברה. המידע באתר מחולק לקטגוריות שונות כך שקל להתמצא בו ולמצוא את ההטבה האידיאלית עבור כל לקוח. דרך נוספת למציאת מידע בנושא עשויה להיות בעזרת הרשתות החברתיות השונות. הייטקזון מנהלת עמוד פייסבוק, אינסטגרם ואף עמוד לינקדין בהם ניתן למצוא עדכונים חדשים בנוגע להטבות שמציע המועדון. שמות החשבונות של הייטקזון ברשתות החברתיות הם:

פייסבוק – "HitechZone – הייטקזון"

אינסטגרם – " hitechzone_israel"

לינקדין – " Hitechzone"

רגע לפני שתיצרו קשר עם שירות לקוחות הייטקזון

כל מי שעובד בחברת הייטק וודאי ראה בעבר את נציגי השירות של הייטקזון עוברים במסדרונות ומציעים ללקוחות פוטנציאלים להצטרף למועדון הלקוחות. נציגים אלו עובדים בעיקר במרכזי הייטק גדולים כמו מגדלי עזריאלי או מרכז מידטאון. על אף שנציגים אלו לא מספקים להייטקזון שירות לקוחות, ניתן לשאול אותם שאלות בנוגע לכרטיס.

צילום מסך של שירות לקוחות מועדון לקוחות הייטקזון - Hitech Zone

מועדון לקוחות הייטקזון Hitech Zone טופס יצירת קשר צילום מסך
מועדון לקוחות הייטקזון Hitech Zone טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מועדון לקוחות הייטקזון - Hitech Zone?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון לקוחות הייטקזון – Hitech Zone אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מועדון לקוחות הייטקזון – Hitech Zone ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מועדון לקוחות הייטקזון - Hitech Zone

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

5 תגובות

  1. בושה של שירות לקוחות. משלוח לא הגיע ואין עם מי לדבר כבר שבוע.
    לא עונים בטלפון, לא חוזרים בוואצאפ. בושה.

  2. סוף-סוף אתר שנותן מידע מלא בנוגע לשירות לקוחות ולא רק חצאי כתובות

  3. שרות לקוחות מהגרועים ביותר שנתקלתי בהם.
    נציגים לא מקצועיים ולא שירותיים. עונים תשובות אוטומטיות וכל מה שיש להם לומר זה אין לי מה לעשות..
    כשהם לא עומדים בתנאי העסקה שלהם עצמם.
    מעבר לכך לקבל שיחת מנהל כמעט בלתי אפשרי ונדחה במספר ימים.

  4. פעמיים נזרקתי מהקו לאחר 15 דקות המתנה ,בסוף ענה נציג נחמד ,לא קידם מבחינתי כלום חבל ….

  5. שלום רב,
    אבקש כתובת מייל לשליחת מכתב לגבי מוצר פגום אותו רכשתי.
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2028 - מועדון לקוחות הייטקזון - Hitech Zone לוגו
לוגו שירות לקוחות מועדון לקוחות הייטקזון - Hitech Zone
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן