שירות הלקוחות של מועדון לקוחות "עדיף" – מועדון ללקוחות עם מוגבלויות – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות "עדיף", לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מועדון לקוחות "עדיף" – טלפון
מוקד שירות טלפוני "עדיף": 03-3030309
שעות פעילות המוקד לשירותכם:
- בימים א'-ה' בשעות: 08:00-16:00
מועדון לקוחות "עדיף" – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של "עדיף": office@adif.org.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
מועדון לקוחות "עדיף" – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות "עדיף" באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
מועדון לקוחות "עדיף" – שאלות ותשובות
לשאלות ותשובות נפוצות של מועדון הלקוחות "עדיף" בנושאים כמו זכאות להצטרפות, ביטול הצטרפות, כרטיסי אשראי, מידע כללי ועוד, ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.