צרו קשר עם שירות הלקוחות של מטרופולין – כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת התחבורה מטרופולין.
מטרופולין היא חברת תחבורה ציבורית הפועלת משנת 2000, ומפעילה כ-800 אוטובוסים בכ-200 קווי שירות בנגב, בשרון ובמרכז.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מטרופולין – טלפון
מוקד שירות טלפוני מטרופולין – 5900*. המוקד הטלפוני פעיל 24/7.
טלפון נוסף: 073-2100422.
פקס: 073-2634938
מטרופולין – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מטרופולין באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
מטרופולין – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת האימייל של מוקד שירות הלקוחות של מטרופולין היא – cs@metropoline.com.
מטרופולין – כתובת למשלוח דואר
כתובת לשליחת מכתבים: נתיב האבות 3, כפר סבא, מיקוד 44277.
4 Responses
שלום רב,
אתמול, בתאריך 07.03.23 עליתי על אוטובוס מספר 13 בעיר טירה בתחנה אזור תעשיה מספר תחנה 31925
וירדתי בתחנה הראשונה של העיר טייבה.
לאחר שירדתי מהאוטובוס גיליתי ששכחתי את הטלפון הנייד שלי באוטובוס.
רצתי הביתה ובעלי חייג לטלפון שלי וענה הנהג,וללא שום היסוס והתלבטות הדריך אותנו והרגיע אותנו לאן להגיע כדי לקבל את הטלפון חזרה.בנוסף לכך כל מספר שהתקשר הוא דאג לענות ולהרגיע לומר שהטלפון שלי נשכח באוטובוס .
אחת השיחות היתה הגננת של הילדים שהתקשרה לברר למה לא הגעתי לקחת אותם.עקב האחריות של הנהג שהסביר לה ששכחתי את הטלפון באוטובוס נותרתי ללא מילים.
הנהג ניפגש איתנו בנקודת ציון דרך בקלנסווה וחיכה לנו כדי למסור את הנייד בדרך ללא שום תמורה.
אני,גלית, מבקשת מכם למצוא את הנהג שהיה באוטובס על ידי מספר התחנה ושעת הנסיעה,כדי למסור לו את רב תודותי,ואת כל הערכה שבעולם,ולומר לו בפה מלא שאני מודה לו מאוד.
כן ירבו אנשים כמוהו וגאווה לאזורנו שיש לנו נהג כמוהו בחברת מטרופולין היקרה.
המון תודות על הכל.
גלית גבארה 0522520060
מטרופולין התחילו שירות באשכול אלעד, השירות זבל, מדלגים חופשי על נסיעות, ועל תחנות
נסענו בקו 359 לכיוון דימונה וכשירדתי גיליתי ששכחתי את המגבעת באוטובוס. זה קרה בעוד כמה חברות והשירות לא היה משהו בלשון המעטה. חשבתי להתיאש מראש אך ניסיתי בכל זאת וקיויתי שבמטרופולין זה יהיה אחרת. השירות במוקד פניות הציבור נענו במהרה ונתנו את המספר של הנהג-שלום סויסה. כשהתקשרתי אליו גיליתי אדם שאכפת לו מאבידתי ועושה מה שיש ביכולתו כדי להחזיר לי את המגבעת. ובאמת לאחר 3 שעות הגיע לעיר והמגבעת היתה אצלי. מה שלא היה קורה אצל נהג אחר וחברה אחרת. תודה רבה לנהג שלום סויסה היקר על האכפתיות
ב22/8/23 בשעה 18:06 תחנה 36369 הנהג החליט שהוא לא מעלה נוסעים כי הוא מאסף שקר מוחלט מנסה לתפוס את תלונות הציבור ולא עונים שם אני לא גזענית אבל גיסו נהגים ערבים מתנהגים בפרעות מקללים צועקים ובנוסף נוסעים כמו מטורפים על הכביש אני מבינה שיש לכם חוסר בנהגים אבל זה כבר לא נסבל ההתנהגות של הנהגים שלכם אציין שיש גם נהגים נחמדים אבל נדיר למוצא אחד כזה . 40 דקות אני מחכה לאוטובוס וזה גועל נפש שהייתי צריכה לקחת אחרי 40 דקות שני אוטובוסים אחרים ועוד ללכת קילומטר ברגל להגיע ליעד שלי אני לא אוותר ואגיע לבית משפט איתכם . גועל נפש של שירות אתקשר ברגע זה למשרד התחבורה וגם לעו"ד שלי .