שירות הלקוחות של מימון ישיר – חברת אשראי צרכני מקבוצת ביטוח ישיר המעניקה הלוואות אונליין לכל מטרה וכן הלוואות ייעודיות לרכישת רכב חדש או יד שנייה. כאן תמצאו את כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מימון ישיר.
מימון ישיר עוסקת במתן אשראי חוץ בנקאי לקניית רכבים חדשים ויד שניה, הלוואות לכל מטרה, הלוואות מיידיות, ועוד. החברה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מימון ישיר – טלפון לקבלת שירות לקוחות
לשאלות ובירורים במוקד השירות ניתן לחייג למוקד השירות הטלפוני מימון ישיר: 03-7215555. שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של מימון ישיר: ימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00
אם אתם מעוניינים בשירות לקוחות בנושא קבלת הלוואה למימון רכב תוכלו לחייג בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00, יום ו' בין השעות 08:00-13:00, ימי שבת המוקד סגור.
תוכלו גם לשלוח פקס ישיר אל 03-7215555.
שירות לקוחות מימון ישיר וואטסאפ
לקבלת שירות לקוחות בוואטסאפ יש לשמור את המספר 077-8047571 במכשיר הטלפון הנייד שברשותכם ולאחר מכן לשלוח אליו הודעה ישירה בוואטסאפ.
מימון ישיר – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
פנייה לשירות לקוחות מימון ישיר באמצעות טופס ליצירת קשר באתר האינטרנט – בקישור הזה.
עוד כמה קישורים שימושיים שיעזרו לכם:
מימון ישיר – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
- כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של מימון ישיר – cs@5555.co.il
- בפנייה בנושא של פניות הציבור יש לשלוח מייל אל עו"ד לירז חקמון במייל mypniothatzibur@5555.co.il
- לאבטחת מידע יש לפנות אל security@5555.co.il
- בחשד להונאה יש לפנות אל mypniothatzibur@5555.co.il
שירות לקוחות מימון ישיר ברשתות החברתיות
תוכלו לפנות למימון ישיר גם דרך הערוצים החברתיים השונים:
- בפרופיל הלינקדאין שלהם
- בערוץ היוטיוב שלהם
- בעמוד האינסטגרם
- דרך עמוד הפייסבוק
- בשליחת הודעה במסנג'ר לנציג שירות לקוחות
מימון ישיר – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר מימון ישיר: אפעל 35, קריית אריה, פתח תקווה.
קצת על חברת מימון ישיר
חברת מימון ישיר הינה חברת אשראי צרכני, כלומר החברה מתמחה בעיקר במימון בתחום הרכב ומתן הלוואות חוץ בנקאיות לצרכים שונים הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור לקוחות עסקיים. זוהי אחת החברות הגדולות והמצליחות בישראל אשר הוקמה לפני כ – 12 שנים.
החברה דוגלת בשקיפות וגמישות בליווי לקוח ומתן תשומת לב לצרכיו. לפיכך, החברה מתאימה את פרטי ההלוואה כגון גובה ההלוואה, גובה ההחזר החודשי, וכדומה, לצרכים השונים של כל לקוח. כמו כן, החברה מציעה זמינות וגמישות באופן קבלת ההלוואה – החל מקביעת פגישה אישית פנים מול פנים עם החברה ועד קבלת הלוואה דרך האינטרנט ואף דרך הטלפון, מבלי לצאת מהבית.
כל ההיבטים הללו הופכים את חברת מימון ישיר לחברה מובילה בתחום ההלוואות בישראל, ולאור כך לחברה לקוחות רבים. בהתאם, מפעילה החברה מערך שירות לקוחות גדול ומגוון על מנת להתאים לכל סוגי האוכלוסיות השונות וכל מגוון הפניות השונות אשר עשויות להתעורר אצל הלקוח.
מאמר זה יפרט את דרכי יצירת הקשר עם שירות לקוחות מימון ישיר, כמו מייל החברה, טלפון מימון ישיר ועוד. לאחר מכן, נציג מספר שאלות נפוצות בנושא זה ואף נענה עליהן. לסיום, ניתן לכם טיפ קטן אשר עשוי לסייע לכם בהתקשרות עם שירות לקוחות מימון ישיר.
כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מימון ישיר
כאמור, ישנן דרכים רבות ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת מימון ישיר.
- ראשית, ניתן למלא פרטים באתר החברה ולאחר מכן נציג שירות יחזור אליכם ויסייע בפנייתכם. בעת הגשת הפנייה באתר תצטרכו למלא את הפרטים הבאים: שם מלא, טלפון נייד, כתובת מייל, ולבסוף תצטרכו למלא גם מהו הנושא של פנייתכם – הלוואה לרכב, הלוואה כנגד שעבוד רכב או שירות לקוחות. כך, תוכלו להבטיח שהנציג שיחזור אליכם יהיה מומחה בתחום הפנייה. תוכלו למלא בקשה לפנייה בכתובת: https://www.5555.co.il/. לרוב, נציג השירות יחזור אליכם תוך מספר שעות ועד יום או יומיים. במידה ולא חוזרים אליכם בפרק זמן זה, תוכלו ליצור קשר באמצעות טלפון מימון ישיר.
- שנית, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני מימון ישיר בטלפון: 03-7215555. המוקד פעיל בימים א' – ה' בין השעות 8:30 – 16:00. שימו לב שבערבי חג (ראש השנה, יום כיפור וסוכות) המוקד סגור כך שלא תוכלו לקבל מענה לפניותיכם. כמו כן, בתקופת חול המועד סוכות, המוקד פעיל רק בין השעות 8:30-13:30.
- דרך נוספת ליצור קשר עם נציג שירות לקוחות היא באמצעות WhatsApp. יש למלא באתר מספר טלפון ונושא פנייה ונציג שירות יחזור אליכם בהודעה דרך טלפון מימון ישיר.
- כמו כן, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל: cs@5555.co.il. כתובת מייל זו מיועדת באופן ספציפי לפניות של לקוחות בכל התחומים השונים. מומלץ לכתוב כבר בנושא המייל את נושא הפנייה, כך שהמייל שלכם ינותב כבר מההתחלה למחלקה הרלוונטית. בנוסף, במידה ובחרתם לפנות בדרך זו, הקפידו לנסח את פנייתכם באופן ברור ומפורט. יחד עם זאת, הקפידו לצרף כל מסמך שעשוי להיות רלוונטי עבר פנייתכם, כגון: אישורים, קבלות וכדומה. רק כך תוכלו להבטיח טיפול מהיר ויעיל של נציג השירות בפנייתכם.
- במידה והינכם מעוניינים להגיע פיזית למשרדי החברה ולפגוש נציג שירות פנים אל פנים, תוכלו להגיע למשרדים הנמצאים בכתובת: אפעל 35, פתח תקווה. שעות הפעילות זהות לשעות פעילות המוקד, כלומר, ימים א' – ה' בין השעות 8:30 – 16:00.
- במידה והינכם מעוניינים לשלוח דבר מה בפקס תוכלו לשלוח למספר טלפון מימון ישיר: 03-6282062. מומלץ להשתמש בפקס רק בתיאום עם נציג שירות, כך שהבקשה תטופל כראוי.
שאלות ששואלים בדרך כלל את שירות לקוחות מימון ישיר
שאלה: האם סכום ההלוואה שניתן לקחת מוגבל?
תשובה: כן. הלוואות למימון רכב מוגבלות ל – 300,000 שקלים, והלוואות למטרות כלליות מוגבלות ל – 150,000 שקלים. אולם, חשוב לשים לב שייתכן שחברת מימון ישיר תגביל את ההלוואה שלכם לסכום נמוך מכך לאור הנתונים האישיים שתזינו.
שאלה: ברצוני לדווח על חשד להונאה. לאן עליי לפנות כדי לדווח על כך?
תשובה: ניתן לפנות למספר טלפון מימון ישיר הרגיל: 03-7215555 או לחלופין, ניתן לשלוח הודעה למייל: mypniothatzibur@5555.co.il.
שאלה: אני מתלבטת מהו מסלול וגובה ההלוואה שמתאימים לי. האם עליי להתקשר למוקד שירות הלקוחות על מנת לברר זאת?
תשובה: בשלב ראשון, אנו ממליצים להיכנס למחשבון הלוואות בקישור: בקישור הזה ומדריך הלוואות בכתובת: בקישור זה. לאחר שחקרתם מעט את הנושא והבנתם את הצרכים שלכם יותר לעומק, רק אז מומלץ ליצור קשר עם מוקד הלקוחות של מימון ישיר לשם לקיחת ההלוואה בפועל.
שאלה: האם יש מייל נפרד בו אוכל לפנות למחלקת אבטחת מידע?
תשובה: אכן קיים מייל נפרד עבור מחלקת אבטחת מידע. כתובת המייל היא: security@5555.co.il. חשוב לציין כי במקרים דחופים מומלץ להתקשר ישירות למוקד בטלפון מימון ישיר שצוין מעלה.
טיפ קטן על שירות לקוחות מימון ישיר
מוקד שירות הלקוחות מימון ישיר הינו מוקד עמוס מאוד. לפיכך, מומלץ ליצור קשר עם החברה באמצעות מילוי הטופס באתר לרבות נושא הפנייה, ולהמתין שנציג שירות בנושא שבחרתם יתקשר אליכם. שימו לב שעליכם להיות זמינים בתקופת הזמן שלאחר מילוי הטופס. כך, תוכלו להבטיח שירות יעיל ואיכותי יותר לצד חיסכון בזמן.
במידה והמתנתם כמה ימים וטרם חזרו אליכם תוכלו למלא שוב את הטופס או לשלוח מייל. במידה ועדיין לא חוזרים אליכם כדאי ליצור קשר טלפוני, אולם הכינו את עצמכם לזמן המתנה ממושך.
ככל ומצאתם דרך יעילה יותר להשיג את שירות הלקוחות של חברת מימון ישיר נשמח שתעדכנו אותנו על מנת שנשתף את שאר הקוראים.
4 Responses
מזעזע השירות לקוחות של מימון ישיר הם לא עונים
בקשה לצור איתי קשר טלפוני לפל" 0542666584
שרות קשה / מוזר
מהבוקר מנסה לתפוס נציג שירות לקוחות, ניסיתי באתר, בווצאפ, וטלפונית (רק להשאיר הודעות)
לא סביר שכ"כ קשה להשיג נציג שירות לקוחותץ
אין מענה בכלל !!!!!!