ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מכבי פארם. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות מכבי פארם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מכבי פארם – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות מכבי פארם – מספר טלפון: 1-700-50-53-53.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: 24/7.
מספר טלפון נוסף: 3555*
מכבי פארם – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן למצוא באתר האינטרנט של מכבי פארם מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.
מכבי פארם – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
מוקד שירות הלקוחות של מכבי פארם נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.
תגובה אחת
שלום למכבי פארם
אני מתגוררת בבניין ששוכן לבטח כ-10 מטר מסניף מכבי החדש ברחוב עליית הנוער בגבעתיים.
אני בת 79, נכה, חולה במחלה קשה, שנעזרת במקל הליכה, ומתקשה ללכת לבתי מרקחת שנמצאתי ברדיוס של קילומטר וחצי מביתי.
הזדקקתי לחוט דנטלי, שלא ניתן להשיג בחנויות המכולת שלידי, וניגשתי בשמחה למכבי פארם שלידי.
"באיזה קופת חולים את?" שאלה הרוקחת.
הודיתי, לחרפתי מסתבר, שאני חברת כללית עוד מימי הורי, אבל מתגוררת קרוב מאוד לכאן, ומתקשה במצבי ללכת לבתי מרקחת מרוחקים לצורך רכישת *מוצרים שאינם דורשים מרשם*.
הרוקחת הרחיקה ממני את המוצר כאילו שאני מצורעת ונאלצתי לסגת בבושת פנים.
הנהלה נכבדה, האם לא אחים אנחנו? "כולנו יחד"? אין התחשבות באזרחים נזקקים לעזרה?
ואיך ננצח, אם אנחנו רק צמודים לפרוטוקול ולא מפעילים, כשצריך, שיקוד דעת אנושי?
תמהתני.