שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מכבי פארם טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בתי מרקחת » מכבי פארם טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מכבי פארם. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות מכבי פארם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מכבי פארם – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מכבי פארם – מספר טלפון: 1-700-50-53-53.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: 24/7.

מספר טלפון נוסף: 3555*

מכבי פארם – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של מכבי פארם מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

מכבי פארם – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של מכבי פארם נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

צילום מסך של שירות לקוחות מכבי פארם

מכבי פארם טופס יצירת קשר צילום מסך
מכבי פארם טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מכבי פארם?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מכבי פארם אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מכבי פארם ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מכבי פארם

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שלום למכבי פארם
    אני מתגוררת בבניין ששוכן לבטח כ-10 מטר מסניף מכבי החדש ברחוב עליית הנוער בגבעתיים.
    אני בת 79, נכה, חולה במחלה קשה, שנעזרת במקל הליכה, ומתקשה ללכת לבתי מרקחת שנמצאתי ברדיוס של קילומטר וחצי מביתי.
    הזדקקתי לחוט דנטלי, שלא ניתן להשיג בחנויות המכולת שלידי, וניגשתי בשמחה למכבי פארם שלידי.
    "באיזה קופת חולים את?" שאלה הרוקחת.
    הודיתי, לחרפתי מסתבר, שאני חברת כללית עוד מימי הורי, אבל מתגוררת קרוב מאוד לכאן, ומתקשה במצבי ללכת לבתי מרקחת מרוחקים לצורך רכישת *מוצרים שאינם דורשים מרשם*.
    הרוקחת הרחיקה ממני את המוצר כאילו שאני מצורעת ונאלצתי לסגת בבושת פנים.

    הנהלה נכבדה, האם לא אחים אנחנו? "כולנו יחד"? אין התחשבות באזרחים נזקקים לעזרה?
    ואיך ננצח, אם אנחנו רק צמודים לפרוטוקול ולא מפעילים, כשצריך, שיקוד דעת אנושי?
    תמהתני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6121 - מכבי פארם לוגו
לוגו שירות לקוחות מכבי פארם
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן