שירות הלקוחות של רשת סטימצקי – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סטימצקי, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
סטימצקי – טלפון
מוקד שירות טלפוני סטימצקי: 1-700-706-600
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- ימים א'-ד' בשעות 09:30-16:30
- ימי ה' בשעות 9:30-16:00
- ללא שישי, שבת, ערבי חג, חגים, וימי שבתון
מספר פקס לשליחת מסמכים – 077-6070252.
סטימצקי – שירות באמצעות אתר האינטרנט
- לשירות לקוחות סטימצקי באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
- לעמוד שאלות ותשובות
- למדיניות משלוחים של סטימצקי
- להחלפות והחזרות
- לבדיקת יתרה בכרטיס מתנה
- למועדון סטימצקי
שירות לקוחות סטימצקי ברשתות החברתיות
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סטימצקי גם דרך הערוצים החברתיים השונים:
- לעמוד הפייסבוק של סטימצקי
- לשליחת הודעה במסנג'ר לנציג שירות לקוחות של סטימצקי
- לעמוד האינסטגרם של סטימצקי
- לטלגרם של סטימצקי
סטימצקי – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של סטימצקי – service@steimatzky.co.il. במידה ואין מענה תוכלו לשלוח גם לכתובת המייל customerservice@steimatzky.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
12 Responses
פשוט חברה הזוייה!!! לא ניתן להשיג אותם טלפונית בשום צורה שהיא! מאכזב. יותר לא אקנה כלום בסטימצקי!
היום בבוקר 16.2.23 הייתי בבית חולים אסותא ברחוב הברזל 14
נכנסתי לראות מה חדש ולצלול קצת לעולם הספרים.
כאשר נכנסתי הגב' {ששכחתי את שמה לצערי } שירתה אותי בצורה מנומסת ועדינה ,באותה הזדמנות גם הזכירה לי לחדש את החברות שלי בסטימצקי .
בקיצור בוקר נהדר עם עובדת מצטיינת כזאת יישר כוח .
הקנייה הייתה בשעה 11:58
מספר הלקוח שלי:69534389
שובר מספר
33-279786 אני מבקשת מההנהלה להודות לה
כתוה על הקבל בן עמי {אבל זה לא היה גבר }
עשיתי הזמנה לפני חודש. לא ניתן להשיג אותם בשום דרך! שלחתי 3 פניות גרך האתר. כלום. לא חוזרים
כנל, שלחתי הודעות באתר לא קיבלתי מענה
לא קיבלתי מוצר
חלפו יותר מ- 10 ימים מיום הזמנתי.
מספר פעמים פונה לברר.
אין מענה ,
חבל מאוד
שרות גרוע
קיבלתי משלוח ובו ספר אחד חסר. לא מצליחה ליצור קשר אתם ואין תגובה להודעה ששלחתי.
חברה הזוי לא לגעת
אין שירות לקוחות בכלל
אין שירות.
לא אקנה אצלם יותר
קניתי באתר של סטימצקי ספר בשתי תצורות: 1) פיזי (כלומר דפים). 2) דיגיטלי. קיבלתי רק את ה-פיזי (באחד הסניפים). עברו שבועיים ולא קיבלתי את הדיגיטלי. כתבתי 2 הודעות בדף הקשר באתר סטימצקי. לא קיבלתי כל תשובה. גרועים שבגרועים: 1. גם באספקת מוצרים 2. וגם בתשובה ללקוח שקנה מהם. מציע שתימנעו מלקנות אצלם.
למה לא ניתן להזמין באמצעות מוקד מאויש??
שלום לשירות
מכיוון שאי אפשר להשיג אותכם בשום צורה כמו כן נשלח מייל לפני כחודש ונשלח הודעה באפליקצייה כמובן אין תגובה
שירות גרוע אני לא אקנה ממכם וגם אתלונן בכל מקום אפשרי
שלושה אימיילים, שבועיים, אין מענה בצד השני. מאכזב מאוד מאוד מאוד