שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סטימצקי טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » ספרים » סטימצקי טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של רשת סטימצקי – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סטימצקי, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

סטימצקי – טלפון

מוקד שירות טלפוני סטימצקי: 1-700-706-600

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • ימים א'-ד' בשעות 09:30-16:30
  • ימי ה' בשעות 9:30-16:00
  • ללא שישי, שבת, ערבי חג, חגים, וימי שבתון

מספר פקס לשליחת מסמכים – 077-6070252.

סטימצקי – שירות באמצעות אתר האינטרנט

  1. לשירות לקוחות סטימצקי באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
  2. לעמוד שאלות ותשובות
  3. למדיניות משלוחים של סטימצקי
  4. להחלפות והחזרות
  5. לבדיקת יתרה בכרטיס מתנה
  6. למועדון סטימצקי

שירות לקוחות סטימצקי ברשתות החברתיות

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סטימצקי גם דרך הערוצים החברתיים השונים:

  1. לעמוד הפייסבוק של סטימצקי
  2. לשליחת הודעה במסנג'ר לנציג שירות לקוחות של סטימצקי
  3. לעמוד האינסטגרם של סטימצקי
  4. לטלגרם של סטימצקי

סטימצקי – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של סטימצקי – ‎service@steimatzky.co.il. במידה ואין מענה תוכלו לשלוח גם לכתובת המייל customerservice@steimatzky.co.il

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

צילום מסך של שירות לקוחות סטימצקי

סטימצקי טופס יצירת קשר צילום מסך
סטימצקי טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סטימצקי?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סטימצקי אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סטימצקי ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סטימצקי

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

12 תגובות

  1. פשוט חברה הזוייה!!! לא ניתן להשיג אותם טלפונית בשום צורה שהיא! מאכזב. יותר לא אקנה כלום בסטימצקי!

  2. היום בבוקר 16.2.23 הייתי בבית חולים אסותא ברחוב הברזל 14
    נכנסתי לראות מה חדש ולצלול קצת לעולם הספרים.
    כאשר נכנסתי הגב' {ששכחתי את שמה לצערי } שירתה אותי בצורה מנומסת ועדינה ,באותה הזדמנות גם הזכירה לי לחדש את החברות שלי בסטימצקי .
    בקיצור בוקר נהדר עם עובדת מצטיינת כזאת יישר כוח .
    הקנייה הייתה בשעה 11:58
    מספר הלקוח שלי:69534389
    שובר מספר
    33-279786 אני מבקשת מההנהלה להודות לה
    כתוה על הקבל בן עמי {אבל זה לא היה גבר }

  3. עשיתי הזמנה לפני חודש. לא ניתן להשיג אותם בשום דרך! שלחתי 3 פניות גרך האתר. כלום. לא חוזרים

    1. כנל, שלחתי הודעות באתר לא קיבלתי מענה
      לא קיבלתי מוצר

  4. חלפו יותר מ- 10 ימים מיום הזמנתי.
    מספר פעמים פונה לברר.
    אין מענה ,
    חבל מאוד
    שרות גרוע

  5. קיבלתי משלוח ובו ספר אחד חסר. לא מצליחה ליצור קשר אתם ואין תגובה להודעה ששלחתי.

  6. קניתי באתר של סטימצקי ספר בשתי תצורות: 1) פיזי (כלומר דפים). 2) דיגיטלי. קיבלתי רק את ה-פיזי (באחד הסניפים). עברו שבועיים ולא קיבלתי את הדיגיטלי. כתבתי 2 הודעות בדף הקשר באתר סטימצקי. לא קיבלתי כל תשובה. גרועים שבגרועים: 1. גם באספקת מוצרים 2. וגם בתשובה ללקוח שקנה מהם. מציע שתימנעו מלקנות אצלם.

  7. שלום לשירות
    מכיוון שאי אפשר להשיג אותכם בשום צורה כמו כן נשלח מייל לפני כחודש ונשלח הודעה באפליקצייה כמובן אין תגובה
    שירות גרוע אני לא אקנה ממכם וגם אתלונן בכל מקום אפשרי

  8. שלושה אימיילים, שבועיים, אין מענה בצד השני. מאכזב מאוד מאוד מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1423 - סטימצקי לוגו
לוגו שירות לקוחות סטימצקי
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן