שירות הלקוחות של פזגז – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פזגז, לשימושכם.
פזגז היא אחת מהחברות המובילות בישראל לאספקת גז ללקוחות פרטיים ועסקיים במגוון מגזרים.
פזגז, מקבוצת "פז", משווקת אנרגיה שמקורה בגז ללקוחות הפזורים ברוב חלקי ישראל.
שימו לב:
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
פזגז – טלפון
מוקד שירות טלפוני פזגז – 1-800-66-77-88
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-13:00
טלפון חירום בלבד (24/7): 03-9688088 | מוקד ארצי: 9636*
פקס: 03-8555092
פזגז – שירות באמצעות הודעת SMS
לשירות באמצעות sms של פזגז ניתן לשלוח הודעה למספר: 052-7214752.
השירות פעיל: א'-ה': 17:00-08:00 | ו': 13:00-08:00
פזגז – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פזגז באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
פזגז – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של פזגז – ofekm@pazgas.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
פזגז- שירות באמצעות פייסבוק- Facebook
ליצירת קשר בשירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה. ליצירת קשר בשירות לקוחות באמצעות המסנגר של החברה: בקישור הזה.
פזגז- שירות באמצעות אינסטגרם- Instagram
ליצירת קשר בשירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
פזגז- שירות באמצעות יוטיוב – Youtube
ליצירת קשר בשירות לקוחות באמצעות ערוץ היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שייסיע לכם ביצירת קשר:
פזגז – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: דרך המכבים 46 ת.ד714, ראשון לציון, מיקוד: 7510602
6 Responses
התקשרתי לנתק את הגז מהדירה שלי ברח' המעפילים 59 דירה 6 בבית שמש לפני מעל שנה ואמרו לי שינתקו לפני שבועיים בערך התקשרתי לבקש את הפיקדון שלי ע"ס 332 שח ואמרו לי שיש לי חוב 289 שח ואמרה לי הנציגה שזה על השנה האחרונה למרות שהיא רואה שביקשתי ביטול והיא לא יודעת למה חייבו אותי (יש לי הקלטה) ואמרה שרואה במחשב שביקשתי ניתוק ולא בוצע, ואמרה שיחזרו אלי עבר שבוע התקשרתי שוב אמרו לי שקיזזו לי את זה מהפיקדון, ביקשתי שמנהל יחזור אלי אמרו לי שיחזרו אלי עד 4 ימים עבר שבוע וכלום, זה בושה!!!!!! חברה הגדולה בארץ מתנהגת ככה עם לקוחות, וזמן ההמתנה שלכם הוא מעל 30 דקות זה נגד החוק!!! אין שום אפשרות שנציג יחזור, והתקשרתי בכל השעות ותמיד יש 10/20 איש בתור!!
מצפה לטלפון ממנהל בכיר לסדר את החוב שחייבתם שלא כחוק וסידור בהקדם
תודה רבה בכאב לב ענק ועוגמת נפש שאני בעז"ה לא יחזור על הטעות ולא יהיה יותר בפזגז בגלל חוסר השירות והאמינות הגרועה
—
שרות גרוע תברחו מהם לא לתת יד לפזגז השרות שלהם מתחת לכל ביקורת צרכן מס 20001985
חוויה דומה למה שמשה וולש, לקוח פזגז מתאר.
אי סדר, עובד אחד אינו מודע לתהליך שעבר ועובר הלקוח.
עובדים שאינם מתמצאים בדרישות, בהוראות, שהחברה דורשת.
שירות כאוטי ורשלני בדרגה לא מצויה אפילו בישראל.
חברה שיודעת לקחת כסף מהלקוחות ולא להחזיר כשהיא מחוייבת בעקבות טעויות שלה.
מתקשר למתרחש בישראל בתקופה זו. תוהו ובוהו, והתפרקות מוחלטת של השירותים לאזרח.
שלחתי קודם לכן, תלונה מפורטת לחברת פזגז, ללא תקווה לתגובה עניינית וטיפול במצב
המסובך שהכניסו אותי אליו.
שירות על הפנים!!!
לא עונים בשירות לקוחות.
לקח הרבה זמן עד שהתנתקתי מהם..
אני ממתינה כרגע 50 דקות על הקו כדי לבדוק מול הטכנאים חיוב מיותר. בנוסף פניתי גם דרך ווצאפ- התגובה היתה ״ מיד נתפנה אליך״ וזה היה לפני 20 דקות. מה נסגר איתכם???? מה זו החוצפה והזלזול האלו???? וזה רק בגלל שאתם יכולים…אנחנו האזרח הקטן חייב תמיד לשלם בזמן אחרת יש קנסות. מי קונס אתכם על חוסר השרות והזלזול בלקוח??? אף אחד! וזאת בגלל שאתם יכולים. החוק במדינת ישראל מאפשר לכם להתנהל בצורה מבישה שכזו….
שרות מתחת לכל ביקורת