שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

קשרי תעופה טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » קשרי תעופה טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת חבילות תיירות ונופש קשרי תעופה, כל הפרטים ליצירת קשר עם חברת קשרי תעופה, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

קשרי תעופה – טלפון

מוקד שירות טלפוני: 03-5205077, ניתן גם לשלוח פקס למספר 03-6388811.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של קשרי תעופה: ימים א' – ה' בין השעות: 09:00-17:00

קשרי תעופה שירות לקוחות וואטסאפ

בכדי לקבל שירות לקוחות דרך הוואטסאפ יש לשמור את המספר 03-9748058 ולשלוח הודעה בוואטספ, או פשוט ללחוץ על הקישור 03-974-8058 

קשרי תעופה – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של קשרי תעופה: kishrey.service@aviation-links.co.il מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

קשרי תעופה – שירות באמצעות SMS

לשירות לקוחות קשרי תעופה באמצעות שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר –03-9748058.

קשרי תעופה – שירות באמצעות אתר אינטרנט

ליצירת קשר עם שירות לקוחות קשרי תעופה על ידי מילוי טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
עוד כמה קישורים שימושיים:

  1. שאלות ותשובות נפוצות
  2. מדריך יעדים
  3. ביטול הזמנה מקוון
  4. תקנון ותנאים כללים

שירות לקוחות קשרי תעופה ברשתות החברתיות

תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קשרי תעופה גם דרך הערוצים האלו:

  1. שירות הלקוחות בדף הפייסבוק
  2. גם בערוץ היוטיוב
  3. עמוד האינסטגרם
  4. פרופיל הטיקטוק
  5. לשליחת הודעה במסנג'ר לשירות הלקוחות

קשרי תעופה – פניות הציבור

כתובת משרדים ראשית קשרי תעופה: רחוב נירים 2 תל-אביב.

קצת על חברת קשרי תעופה

חברת קשרי תעופה הינה חברה מתחום התיירות המתמחה בהתאמת חבילות נופש ותיירות לצרכים מגוונים. כחלק מפעילותה, החברה מרכיבה חבילות נופש מותאמות לתייר הישראלי, חבילות טיסה ונופש לקבוצות קטנות וגדולות ועוד מגוון סוגים של חבילות תיירות בעלות תכנים ייחודיים ומותאמים.

החברה פועלת במדינות רבות בעולם, ומפעילה שירותים שונים כגון: טיסות למגוון יעדים, חבילות נופש למטייל עצמאי ולקבוצות, טיולים מאורגנים, טיולים עסקיים, טיולי שייט וקרוזים ועוד. את הטיסות או החבילות השונות ניתן לרכוש באמצעות אתר האינטרנט הנגיש עד מאוד, או לחלופין על ידי יצירת קשר עם נציג שירות או אחראי תיק לקוח, ככל ומדובר בלקוח קבוע כמו חברות, ועדי עובדים ועוד.

לאור כל זאת, לחברת קשרי תעופה שירות לקוחות פעיל, גדול ומגוון, על מנת להתאים לכל לקוחותיה ולספק שירות טוב יותר. במאמר זה נפרט את כל אמצעי ההתקשרות השונים עם שירות לקוחות קשרי תעופה, נציג מספר שאלות ותשובות נפוצות, ולסיום ניתן טיפ קטן בכל הנוגע ליצירת קשר עם שירות לקוחות קשרי תעופה.

כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קשרי תעופה

  1. ראשית כל, ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות טלפון קשרי תעופה: 03-5205077. המוקד פעיל בימים א' – ה בין השעות 9:00 – 17:00. ככל הידוע לנו, המוקד אינו פעיל בימי שישי. חשוב לדעת שהמוקד יחסית עמוס, לכן ייתכן שתמתינו זמן מה על הקו. אולם, זוהי עשויה להיות דרך הפנייה היעילה ביותר, שכן מרגע שיענה לכם נציג שירות תוכלו להסביר לו את הבעיה שבגינה פניתם ולקבל פתרון מיידי.
  2. דרך פנייה נוספת, טובה לא פחות היא באמצעות שליחת הודעת WhatsUp או SMS למספר: 03-9748058. ייתכן שתמתינו מעט עד שיענה לכם נציג שירות, בהתאם לעומס, אך היתרון הוא שתוכלו לנצל את זמן ההמתנה לבצע משימות אחרות. החיסרון בדרך פנייה זו היא שעליכם להתנסח בהודעה קצרה אך מדויקת כך שנציג השירות יוכל לקרוא ולסייע באופן מיידי. ככל שהנכם מתקשים לנסח את הבעיה, או שמדובר בסיטואציה מורכבת, עדיף שתפנו כבר מההתחלה למוקד השירות הטלפוני, כך שתוכלו להסביר את עצמכם בעל פה.
  3. דרך פנייה נוספת היא באמצעות שליחת מייל לכתובת: kishrey.service@aviation-links.co.il. במידה ובחרתם בדרך פנייה זו, הקפידו לנסח את פנייתכם בבהירות ובפירוט. רצוי ביותר לצרף כבר למיל הראשוני מסמכים רלוונטיים כמו קבלה, אישור הזמנה, צילומי מסך וכדומה. רק כך תוכלו להבטיח שהמענה שתקבלו יהיה יעיל ואיכותי. כמו כן, במידה ולא קיבלתם מענה תוך 48 שעות, מומלץ לשלוח מייל נוסף או להתקשר לטלפון קשרי תעופה.
  4. עוד דרך בה תוכלו לפנות לשירות לקוחות היא באמצעות הגעה למשרדי החברה הנמצאים ברחוב נירים 2 תל – אביב. שעות הפעילות של המשרדים זהות לשעות פעילות המוקד: ימים א' – ה' בין השעות 9:00 – 17:00.

שאלות ותשובות נפוצות בקשר לקשרי תעופה

שאלה: אני מעוניינת לבטל הזמנה, לאן עליי לפנות?

תשובה: ככל והנכם מעוניינים לבטל את הזמנתכם בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תוכלו להזין את הפרטים שלכם בקישור הבא: https://www.kishrey-teufa.co.il/cancel_reservation.html. בקישור זה תדרשו להזין שם מלא, מספר הזמנה ומספר טלפון. לאחר מכן שלחו את הטופס והמתינו לאישור ביטול ההזמנה. בנוסף, ניתן לבטל באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות באמצעות טלפון קשרי תעופה.

שאלה: ביצעתי הזמנה דרך אתר שאינו האתר הרשמי של קשרי תעופה, האם ניתן לבטל אותה?

תשובה: לצערנו התשובה היא לא. ניתן לבטל הזמנה רק במידה ובוצעה באמצעות האתר הרשמי או באמצעות המוקד הטלפוני של קשרי תעופה. בכל מקרה אחר, אנא פנו להנהלת האתר או החברה שממנה הזמנתם את העסקה ובקשו לבטלה.

שאלה: אני עוד מתלבטת האם לבטל הזמנה. עד מתי ניתן לבטל?

תשובה: ככל מדובר בשירותי הארחה, חופשה, נופש או בילוי ניתן לבטל את אך ורק עסקה שלא מומשה ושקיימים לפחות שני ימי עסקים מלאים עד למימושה. את הביטול תוכלו לבצע באמצעות האתר. במידה והינכם מעוניינים לבטל טיסה שהוזמנה, תוכלו לעשות זאת אך ורק באמצעות מוקד השירות הטלפוני שהוצג מעלה, ובתנאי שישנם לפחות 7 ימי עסקים עד למועד הטיסה. אולם, יש לקרוא את התנאים המופיעים על כל הזמנה שהנכם מבצעים.

שאלה: הזמנתי חבילה הכוללת טיסה ומלון. האם ניתן לבטל רק את המלון שהוזמן דרך קשרי תעופה?

תשובה: לפי התקנון של קשרי תעופה, אין אפשרות לבטל רק רכיב אחד של ההזמנה, כלומר, לא ניתן לבטל רק את המלון שהוזמן.

שאלה: שלחתי טופס לביטול הזמנה באתר. כיצד אוכל לדעת בוודאות שההזמנה בוטלה?

תשובה: הודעה חוזרת על ביטול ההזמנה אמורה להתקבל עד שני ימי עסקים לאחר שליחת הטופס. במידה ועבר המועד וטרם קיבלתם אישור על ביטול ההזמנה, אנא צרו קשר עם מוקד השירות הטלפוני.

טיפ קטן על קשרי תעופה

לרוב, ההוצאות המבוצעות דרך אתר קשרי תעופה הן הוצאות גדולות יחסית. כיוון שמדובר בכסף רב, הקפידו תמיד לקרוא את כל האותיות הקטנות בטרם סיום ההזמנה והתשלום. עליכם לוודא פרטים חשובים כמו מדיניות ביטולים, אחריות, ביטוחים, אפשרות לשינויים. כל זאת חשוב לעשות עוד במעמד הקנייה וזאת על מנת להימנע ממצב שבו אתם מעוניינים לשנות או לבטל הזמנה, אך נציג השירות מבשר לכם שאינכם יכולים לעשות זאת.

ככל והינכם מכירים דרך התקשרות טובה ומהירה יותר עם חברת קשרי לקוחות, נשמח שתעדכנו אותנו כדי שנוכל לעדכן גם את כל שאר הקוראים!

צילום מסך של שירות לקוחות קשרי תעופה

קשרי תעופה טופס יצירת קשר צילום מסך
קשרי תעופה טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על קשרי תעופה?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קשרי תעופה אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם קשרי תעופה ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קשרי תעופה

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

11 Responses

  1. להנהלת קשרי תעופה,
    ברצוני לציין ולשבח שני עובדים מסניף חיפה.עובדים מסורים,אדיבים ויעילים.
    השניים הם:
    היבה
    מוחמד.
    יישר כוחם.
    בזכותם,אמשיך לעשות עיסקאות בחברתכם.

  2. קשרי תעופה שלום,
    השירות שלכם הוא הכי גרוע שקיבלתי , פעם ראשונה. ואחרונה שאני מזמינה דרכם חופשה ואין ספק שלא אמליץ לאף אחד לעשות את זה, אין עם מי לדבר, אין שירות, בושה!!
    מנסה לתקשר עם נציג ואף אחד לא חוזר, מבקשת שיצרו איתי קשר לפני שאני פונה לפניות הציבור, הזמנתי טיסות דרכם והזמנתי מזוודה לטיסה של אל על, לפני הטיסה פניתי לאל על ואמרו שלא מופיע מזוודה פניתי אליכם מספר פעמיים בהודעות ואמרתם שהכל בסדר למרות שבאל על אמרו שלא מופיע, הגעתי לשדה ונאלצתי לשלם עוד 90 דולר מבקשת זיכוי של הסכום !!

  3. חבל שלא קראתי את התגובות פה קודם לא הייתי מזמינה דרכם בעולם
    שירות גרוע ביותר!
    אין עם מי לדבר ואין איך לדבר.
    הזוי

  4. שלום רב.
    שוחחתי היום עם נציגה שלכם בחור מהצד התערב והתבטא באופן לא מקצועי ולא מכובד .
    יחס מתחת לכל ביקורת

  5. מס ההזמנה שלי 142048063 מתאריך 29,4,23 לצערי היום בעת בדיקתי מולכם נאמר לי ע"י נציג ב וואצאף שהחברה יצרו איתי קשר לגבי אופצייה אלטרנטיבית להזמנה הזו עליי לציין שלא בוצע שום התקשרות לא איתי ולא עם רעייתי בשום שלב מאז ההזמנה למרות ההכחשה מצידי הנציג שוב חזר עם אותה תשובה שבדק את הנושא וכן הייתה ביטול מצידי שוב שקר מוחלט לא היה ולא נברא כך מאבדים לקוחות זו לא דרך להתנהגות נאותה

  6. שרות תחת רמה. מענה מגעיל. ניתקו לי בפנים אחרי שביקשתי לא נתק את השיחה. סרבו להעביר אותי למנהל.
    ביטלו לי טיסה ולא מוצאים לי טיסה חלופית. אני מפסידה את המלון שקבעתי מראש. ביקשתי לא לבטל ולא לזכות אותי על טיסה אלא למצוא פתרון. ללא רשותי ביטלו לי את הטיסה ושלחו בקשה לזיכוי.
    עוברים על החוק ומדברים בצורה מכפירה ללקוח. לעולם לא קיבלתי שרות גרוע ברמה כזאת.
    לא להתקרב לחברה הזו בשום מחיר!

  7. חברה שיודעת למכור אבל לא יודעת לתת שירות לאחר המכירה….. ! דרך טיסה שלהם שברו לנו שתי מזוודות. מיילים לשירות לקוחות, ווטס למי שמכרה את החבילה, כל אלה לא הועילו. שירות הלקוחות בווטס הפנה אותי לקבל החזר או טיפול מביטוח נסיעות פרטי ומאז גם הם נעלמו לאחר שביקשתי לדבר עם אחראי. שערוריה. אין לי מושג מי אחראי על השירות בחברה הזו, אבל הוא בבעיה. כדאי שמישהו יחזור אלי בהקדם.

  8. סגרתי חופשה באתר שלכם ובאופציית בחירת שעות טיסה לא שמתי לב ששעת הטיסה שבחרתי לא נלחצה לי!
    אחרי הסברים ושיחות חוזרות שוב ושוב בוואצפ ובמייל אני מקבלת מענה חסר התחשבות שזה מה יש ואם אני רוצה לשנות שעת טיסה עלי לשלם 234$ לאדם אנחנו משפחה של 4 נפשות!
    יש לציין שבאתר עדיין מופיעים מספר אופציות של שעות טיסה ללא שום עלות או תוספת תשלום!!!!
    בכזה חוסר התחשבות ובחוסר אנושיות כזו לא נתקלתי מימיי!
    אתם מפסידים לקוחות ומביישים את החברה!

  9. השירות הכי מזעזע שקיבלתי , נציגים חצופים שמנתקים את הטלפון !! ביטלו לי את הטיסה ועדיין לא קיבלתי זיכוי בחזרה מעל חודש ימים!!! אין עם מי לדבר אף אחד לא מוכן לעזור
    עד יום הטיסה לא קיבלתי את הכרטיסי טיסה (החדשים שנאלצתי לרכוש) אל תרכשו דרכם בחיים. אל תעשו את הטעות שלי!! שירות מתחת לכל ביקורת זוועה!!!!!!!

  10. היחס של הנציגים גרוע מאוד לא חוזרים מדברים בצורה מזלזלת ופוגעת

    עובד בזק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1846 - קשרי תעופה לוגו
לוגו שירות לקוחות קשרי תעופה
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן