שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

תמי 4 שטראוס מים טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » תמי 4 שטראוס מים טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת תמי 4 – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות תמי 4, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

תמי 4 – טלפון לקבלת שירות לקוחות

  1. מוקד שירות טלפוני תמי 4: 1-222-6944 בימים א'- ה' בשעות: 20:00 – 8:30 ובימי ו' בשעות: 13:00 – 8:30.
  2. למוקד המכירות של תמי 4 יש לחייג אל *6944 שלוחה 2 בימים א-ה בשעות 08:30-17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:00

ניתן גם לשלוח פקס אל: 03-5387649

תמי 4 שירות לקוחות באמצעות הוואטסאפ

להתכתבות בוואטסאפ עם נציג שירות לקוחות ניתן לשלוח הודעה למספר 055-7006944 או פשוט ללחוץ על הקישור הבא.

תמי 4 – שירות באמצעות צ'אט

לקבלת שירות בצ'אט עם נציג – בקישור הזה. יצירת קשר עם נציג צאט תמי 4 שירות לקוחות

תמי 4 – שירות באמצעות אתר האינטרנט

תמי 4 – שירות באמצעות דואר אלקטרוני

כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות לקוחות תמי 4: service@tami4.co.il.

מומלץ לשימוש במקרים שאינם דחופים.

קבלת שירות לקוחות תמי 4 בפייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר ויוטיוב

תמי 4 – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: יוני נתניהו 1ג', אזהת אור יהודה, מיקוד: 60376.

בקצרה על תמי 4

תמי 4 הוא מותג הדגל של חברת שטראוס מים, אשר הינה חברת בת של קבוצת שטראוס הגדולה. חברת שטראוס מים התחילה את דרכה בשנת 1970 תחת השם תנ"ה (תעשיות נתיב הל"ה). בתחילה עסק המפעל בתחום האלקטרוניקה, אולם לאחר מספר שנים עבר לעסוק בתחום טיהור וקירור מים, ובשנת 1982 הושק מוצר טיהור וסינון המים "תמי 3". כחמש שנים לאחר מכן הושקה גרסה מתקדמת של המוצר תחת השם "תמי 4", אשר יועד להיות תתקין תת כיורי לטיהור מי הברז.

כבר בשלביה הראשונים של החברה הופצו מוצריה בכל רחבי העולם, בין השאר במדינות כמו ארה"ב, ספרד, איטליה, צרפת ובריטניה. עם הזמן התבססה החברה בשוק הבריטי, והיא אף ניצחה במכרז להתקנת מערכות הסינון שלה באצטדיון של מועדון הכדורגל צ'לסי. ב-2001 הועברה פעילות החברה לעמק האלה. המעבר איפשר לחברה לשלש את ייצור המוצרים שלה, והיא התרחבה במידה רבה. סניפי ההנהלה של החברה עברו לאור יהודה, והם נמצאים שם עד היום. במהלך השנים, פיתחה החברה מוצרים רבים תחת המותג תמי 4, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירי טיהור, סינון, ניקוי, קירור וחימום מים תחת המותג הזה. בעבר יוצרו דגמי תמי 4 תת כיוריים, אולם בשנים האחרונות הופסק הייצור של מוצרים אלה, וכיום החברה מייצרת ברי מים בלבד.

מערכות הטיהור של תמי 4 מתמקדים בארבעה תחומים:

  • צלילות המים – המסננים של התמי 4 נועדו ליצור צלילות תוך שמירה על טעם המים והורדת רמת הכלור.
  • חיידקים מיקרוביולוגיים – בתוך המים חיים יצורים רבים העשויים להעביר מחלות ולגרום לזיהומים. הטיפול ביצורים אלה נעשה באמצעות קרינת UV המפרקת את החומר הגנטי של החיים במים, ומונעת מהם להדביק את השותים.
  • מתכות – המים בישראל מכילים לעיתים מתכות כבדות דוגמת עופרת וכספית, והסננים של ברי המים תמי 4 מונעים את כניסתם לכוס המים שלכם.
  • מזהמים שונים במים – מים אשר נשאבו סמוך למוקדים חקלאיים עלולים לשאת בתוכם שאריות של חומרי הדברה או חומרים כימיים תעשייתיים. מסנני המים המצויים במתקני המים של תמי 4 לוכדים חומרים אלה ואינם מאפשרים להם לעבור.

נכון להיום חברת תמי 4 משווקת חמישה דגמים של ברי מים, תחת השמות:

  • Family
  • Edge
  • Edge+
  • Primo
  • Bublle X

כל אחד מהמוצרים הללו ייחודי במידת מה, כך שחלקם מחוברים למיכל CO2 להפקת מים מוגזים, חלקם מאפשרים חיבור ושליטה באמצעות אפליקציה, חלקם מתוכנתים לזכור את שעות הפעילות ולהרתיח את המים בהתאם, ועוד מגוון רחב של תכונות.

תמי 4 – דרכים נוספים ליצירת קשר עם שירות לקוחות

תמי 4 היא מותג ותיק בעל שנים רבות של ניסיון בשוק הישראלי. החברה יושבת תחת שטראוס מים, כך שבחלק מהמקרים שירות הלקוחות נעשה באמצעות פנייה לשטראוס מים, כפי שיוצג להלן.

  1. את תמי 4 שירות לקוחות ניתן להשיג במספר: 6944*. מוקד תמי 4 טלפון פעיל מיום א' עד יום ה', בין השעות 8:30 בבוקר ועד ל-16:00 אחה"צ. בימי ו' פועל המוקד מהשעה 8:00 ועד השעה 12:00.
  2. למוקד המכירות של תמי 4 ניתן להתקשר למספר: 6944* בשלוחה 2. המוקד פעיל עד השעה 17:00 בכל יום.
  3. ליצירת קשר עם תמי 4 שירות לקוחות באמצעות הודעות SMS ניתן לשלוח הודעה למספר: 055-700-3636.
  4. מספר הפקס עבור שירות לקוחות תמי 4 הינו: 03-5387649.
  5. אם אתם מעוניינים לפנות לתמי 4 שירות לקוחות באפשרותכם לעשות זאת באמצעות המייל בכתובת: service@tami4.co.il.
  6. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של תמי 4 באמצעות צ'אט עם נציג בכתובת: https://www.tami4.co.il/about-strauss-water/contact. המוקד פעיל בין הימים א' עד ה' מהשעה 8:30 ועד השעה 17:00. בימי ו' המוקד פעיל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 12:00 בצהריים.
  7. שירות לקוחות תמי 4 זמין גם באמצעות אפליקציית הווצאפ (whatsapp) בכתובת: https://www.tami4.co.il/about-strauss-water/contact. המוקד פעיל באותן שעות הפעילות של המוקד הטלפוני.
  8. תמי 4 מאפשרים שירות נגיש גם לחירשים או לאנשים בעלי לקויות שמיעה, באמצעות שירות שיחת וידאו בשפת הסימנים. שירות זה זמין בין הימים א' עד ה' בין השעות 8:00-16:00, ובימי ו' בין השעות 8:00-12:00. על מנת ליצור קשר בערוץ זה יש להיכנס לכתובת: https://bit.ly/3HPkB4U.
  9. ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות השארת פנייה באתר האינטרנט של החברה. הדף של שירות הלקוחות הינו: https://www.tami4.co.il/about-strauss-water/contact.
  10. חברת שטראוס מים מחזיקה בדף פייסבוק פעיל בכתובת: https://www.facebook.com/tami4sale. ניתן לפנות לחברה באמצעות דף הפייסבוק או באמצעות אפליקציית המסנג'ר. בנוסף החברה מחזיקה גם בחשבון טיקטוק, חשבון אינסטגרם ובערוץ יוטיוב.
  11. משרדי החברה יושבים באור יהודה בכתובת: יהונתן נתניהו 3 א', מיקוד – 6037602.

שאלות על שירות לקוחות תמי 4

מהן פעולות האחזקה עבור בר מים של תמי 4?

לכל מכשיר קיימות הנחיות מדויקות הנוגעות לאחזקה וטיפול שוטפים. באופן כללי יש להקפיד על ניקוי חיצוני של המכשיר למניעת בעיות. את מסנני המים יש להחליף בכל חצי שנה, ובמקרים בהם מדובר בצריכה מוגברת כמו משרדים או מקומות ציבוריים יש להחליף בכל 3-4 חודשים. את נורת ה-UV מומלץ להחליף בכל שנה.

כיצד ניתן להזמין מיכלי CO2 עבור בר המים?

הזמנת מיכלים היא פשוטה ומהירה, וניתן לעשותה באמצעות האתר, בכתובת: https://www.tami4.co.il/soda-store. שימו לב שהזמנה דרך האתר היא זולה יותר בהשוואה להזמנה דרך המוקד.  

יש לי בעיה בתמי 4. מה ניתן לעשות?

ראשית מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט ולחפש פתרון בדפים השונים. במידה והבעיה לא נפתרה, ניתן להזמין טכנאי בקלות בכל שעות היממה, ולשנות את מועד ההזמנה באמצעות אתר האינטרנט בצורה נוחה ופשוטה.

טיפ לזכור לפני שמגיעים לקבל שירות לקוחות מתמי 4

תמי 4 מציגה מגוון רחב של ערוצי תקשורת על מנת להבטיח שהלקוחות יקבלו את שירות הלקוחות בצורה זמינה ומהירה. הזמנת טכנאי נעשית בצורה פשוטה ומהירה, כך שגם תקלות מורכבות נפתרות במהירות יחסית. 

צילום מסך של שירות לקוחות תמי 4

תמי 4 טופס יצירת קשר צילום מסך
תמי 4 טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על תמי 4?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תמי 4 אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם תמי 4 ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות תמי 4

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

12 תגובות

  1. שמי אילנה , חבר'ה אני בשום אופן לא ממליצה על קניית תמי 4 , רכשתי מתקן תמי 4 לפני שנתיים וחודש . אני עדין בתוקף אחריות
    לפחות 4 עד 5 פעמיים הגיע טכנאי, על נזילות של המתקן אנשים לא מקצועיים בכלל ,בקשתי להחליף את המתקן אמרו לי שלא ניתן, הצבע של המתקן החליף צבעים , שלא נדבר על ההמתנות בטלפון , ועל ימים שהייתי חייבת לצאת מהעבודה כדי לקבל טכנאי לא מקצועי , פעפ נזילה פעם צבע שונה פכם חור בצינור , בקיצור שלא תתקרבו לתמי 4 , חברה כישלון ולא שרותית

    1. שמי גלית , אני בדיוק באותה סטואציה שלך..אני בשום אופן לא ממליצה על קניית תמי 4 , רכשתי מתקן תמי 4 לפני שנתיים וחודש . אני עדין בתוקף אחריות
      לפחות 4 עד 5 פעמיים הגיע טכנאי, על נזילות של המתקן אנשים לא מקצועיים בכלל ,בקשתי להחליף את המתקן אמרו לי שלא ניתן, הצבע של המתקן החליף צבעים , שלא נדבר על ההמתנות בטלפון , ועל ימים שהייתי חייבת לצאת מהעבודה כדי לקבל טכנאי לא מקצועי , פעפ נזילה פעם צבע שונה פכם חור בצינור , בקיצור שלא תתקרבו לתמי 4 , חברה כישלון ולא שרותית, בושה לחברה גדולה כזאת

  2. שלום רב!!!
    פעמיים הובטח לי שיגיע שליח עם מיכל גז, פעמיים לא הגיע!!! יומיים הפסדתי עבודה בהמתנה לשליח, איזה מין שירות זה, כמו כן אי אפשר לשלוח לכם פקס למספר 035387649 כל הזמן תפוס, כתובת הדואר האלקטרוניservice@tami4.co.il לא מקבלת מכתבים ומחזירה את הדואר, בקיצור אתר דפוק ושירות גרוע

  3. התמי 4 שלי החדש מקולקל חודש ובכלל לא אכפת לכם
    ביקשתי שיחליפו לחדש כי זה לא עבד טוב מתחילה ועדיין לא הגיע להחלפת מסננת הראשונה
    טכנאי לא הצליח לתקן אבל לא מעניין אותכם
    אתם ממשכיכים לחייב אותי עבור מכשיר לגמרי דפוק שלא עובד
    – מאוכזב מהם
    אולי פשוט אזרוק לפח

    1. שירות מזעזע!!! כל השיחות שלי מוקלטות טכנאים לא מפסיקים להגיע אליי, הם אומרים שיחליפו לחדש אך כל פעם מתרצים במשהו אחר!! בקיצור איתם זה רק בית משפט אין ברירה.

  4. שלום,
    ב-5/6/23 התקנתם ברז, כביכול, אך הטכנאי הגיע ללא החלקים הדרושים. ללא אום סגירה בתחתית השיש וללא אטם מעל השיש.
    כיום המצב שיש ברז לא מעוגן , רופף, חור לא אטום על השיש, צמוד לברז הכיור, מים חודרים לארון המטבח, ואין אפשרות להשתמש בברז. האם זה מה שאתם מוכרים? דחוף, תיצרו קשר בטלפון 05233330386, עם זהבה. דברו איתנו, ותקבעו זמן שיהיה נוח גם לנו – תוך 5 דקות אפשר לסיים את העבודה – לטיפולכם המידי.

  5. למעלה מעשור הייתי לקוח של תמי 4 והאמת שבדר"כ לא היו בעיות מיוחדות, לפני כמה חודשים הזמנתי קריאת שרות והטכנאי לא הופיע בזמן שנקבע, לטענתם לא הייתי בבית (שקרנים וחוצפנים) בשל כך ביטלתי את המנוי ,
    השבוע חזרו אליי והציעו פיצוי של 3 חודשים חינם והחלפת מעטפת המכשיר אם אני אסכים לחדש את המנוי, ביקשתי להתייעץ עם אישתי והחלטנו להסכים, תוך כדי חידוש המנוי נציג החברה מבקש ממני כרטיס אשראי לחיוב , שאלתי אותו מהו הסכום שאני אשלם כל חודש והוא עונה לי 71 שקלים!!!!! ( עד שהתנתקתי שילמתי 52 – קפיצה של 37% )כמובן שסירבתי ועצרתי מיד את כל התהליך,
    אני מציע לכם לבדוק טוב טוב לפני התקשרות איתם.

  6. שלום רב

    כל המכשיר שלי מלא ג'וקים מכשיר חדש חייבת לדבר עם מישהו לחלפת מכשיר דחוף הנציגות שרות לא קשובות

  7. שלום,
    אני לקוח שלכם מספר שנים. לפני כחודש נשלח החלק (איני יודע את שמו) שאותו מחליפים מידי מספר חודשים. גם הפעם החליף לי חבר (שמתמצא)., אלא שנוצרה תקלה: זרם המים שיוצא מהפייה חלש מאוד ומועט, ולעומת זאת רוב המים נשפכים מתחת למכשיר.
    אין לנו מושג כיצד לתקן את התקלה.
    תודה
    מיכאל פאר, בית אלפא, 0527991710

  8. אנו ממש מצטערים לאמר בגלוי לב ואמיתי .רבותי בדיעבד תמי 4 מתעללים בניצולת שואה עם אחוזי נכות גבוהים אנו מבקשים להחזיר את המכשיר הפגום לעניות דעתינו משום שכבר פעם אחת החליפו לנו אותו וושוב הוא ממש עושה בעיות ולכן החוק מ"ס 47 מקנה ללקוחות עם מוגבלויות קשות להחזיר ולבטל את הרכישה עד 4 חודשים היות שהמכשיר נרכש ב-8.5.2023 ופנייתינו זו היא בתאריך : 10.8.2023 .אנו פונים להנהלת תמי 4 בבקשה מכם אל תתעללו בניצולת שואה בבקשה תיישמו את החוק אני מבקשת להחזיר את הבר מים תמי 4 . תודה 0526927697

  9. שלום
    בתאריך 31/8/23 משאית הטראק שלכם חילקה בקבוקים תרמי לשמירת קור בביג קריית גת
    אני לקוחה קבועה שלכם כבר שנים יש לי מכשיר
    ראובני אלון ולינה -עין הבשור 15 קריית גת
    הבת שלי הבן שלי המתינו שם לקבלת הבקבוק שלכם בכדאי שהייה להם לבית הספר ורצו לקחת אחת לבן שלי החייל
    אבל מה שקרה שם הייה ממש זעווה הייה ממש חם והם המתינו שם והתור הייה נורא ארוך שזה בלתי אפשרי הייה להמשיך להמתין לאחר חצי שעה+
    שני ילדים בגילאי 9+12
    זה לא הגיוני מה שקרה שם
    הם התאכזבו נורא שחזרו בלי המוצר שלכם
    התעוררו בהתלהבות אבל הם התייבשו שם מחום
    בתור לקוחות שלכם שנים לדעתי הייתם אמורים לחלק בשיטה שונה לגמרי
    זה לא העיקר לפרסם בכדאי שיגיעו ובסוף לא כולם יבלו
    ממש אכזבה על ההתנהלות שלכם

  10. לא להתקרב לתמי 4. גנבים ורמאים !!!!לא מביאים פילטרים. כבר פעמיים בעמוד אישי מופיע שהחבילה נמסרה. מקבלת הודעה, ששליח בדרך אחר כך שהחבילה נמסרה !!!אף אחת לא מתקשר !!! אין עם מי לדבר!!! פשוט לא יודעת מה לעשות עם תמי חדש בלי פילטרים 0504938969

להגיב על אילנה נאוי לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1619 - תמי 4 לוגו
לוגו שירות לקוחות תמי 4
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן