שירות הלקוחות של יס – YES – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות יס – YES, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
יס – YES – טלפון
מוקד שירות טלפוני יס – 1-800-20-8000 או 2080*
שעות פעילות המוקד הטלפוני:
- בימים א'-ה': 08:00-20:00
- ביום ו': 08:00-13:00
פקס: 09-7616193
מוקד שירות טלפוני יס למחייגים מחו"ל – 972-97615858+
יס – YES – שירות באמצעות הודעת SMS
לשירות באמצעות sms של יס – YES ניתן לשלוח הודעה למספר: 050-6695222
ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות של יס – YES בוואטצפ – 050-6695223. (יש לשמור את המספר באנשי הקשר לפני שליחת ההודעה).
שעות פעילות שירות באמצעות SMS ובאמצעות Whatsapp:
- א' – ה' בין השעות 8:00-21:00
- וביום ו' וערבי חג בין השעות 8:00-13:00
יס – YES – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מחלקת פניות הציבור של יס – yes-tlunot@yes.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
יס – YES – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של יס באמצעות טופס מקוון לפניות הציבור בקישור הזה.
יס – YES – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: פניות ציבור, רח' היוזמה 6, כפר סבא
*יש לציין פרטי בעל המנוי (ת.ז וארבע ספרות של אמצעי תשלום).
2 Responses
שירות מזעזע.. נמצא על הקו שעה ורבע .. ואחר כך המוקדנית מהשירות לקוחות מזלזלת וצועקת עלייך
לא מרוצה מחבילת יס עם סטרים עובדים על הציבור שישי שבת אין עים מי לדבר אין דיאות על הפרסום בגוגל לא נכון.