יד2 הוא אחד מאתרי האינטרנט המובילים בישראל לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים מיד שנייה, כלי רכב, דירות, חיות מחמד ובנוסף מפעיל האתר גם אף פורטל דרושים ובעלי מקצוע.
ניתן לפרסם מודעות באתר יד2 ללא תשלום, או לחילופין לפרסם מודעות פרימיום בתשלום, הזוכות לחשיפה בולטת יותר בתוצאות החיפוש באתר.
ריכזנו כאן את הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות יד 2, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
שירות לקוחות יד 2 – yad2 – טלפון
מוקד שירות טלפוני יד 2: 03-5522222
שעות פעילות המוקד הטלפוני במוקד העסקי:
- בימים א-ה בין השעות: 08:00-18:00
- בימי ו' בין השעות: 08:00-13:00
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני במוקד הפרטי:
- בימים א'-ה' משעה 08:00 בבוקר עד 18:00
- יום ו' משעה 09:00-13:00
פקס: 077-4448025.
יד 2 – yad2 – שירות באמצעות אתר האינטרנט
אתר האינטרנט של יד2 מספק מידע שימושי למשתמשי האתר לצד לשאלות ותשובות בנושאים נפוצים – ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
יד 2 – yad2 – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של יד 2 – contact@yad2.co.il. מומלץ לבחור באופציה זו במקרים שאינם דחופים וכאשר ישנה חשיבות לתיעוד הפנייה.
שירות לקוחות יד 2 בפייסבוק ובמסנג'ר
ניתן להגיע גם לשירות הלקוחות של יד 2 דרך עמוד הפייסבוק שלהם, ובנוסף אפשר ללחוץ על הקישור הבא כדי לשלוח להם הודעה ישירה במסנג'ר.
יד 2 – yad2 – כתובת דואר
כתובת לשליחת מכתבים: הקישון 8, בני ברק.
בקצרה אודות יד 2
יד 2 הוא לא רק אתר, הוא דרך חיים. אנשים המעוניינים למחזר ולשמר, להתייעל ולחסוך, ימצאו את יד 2 כפתרון המושלם. יד 2 פוסחת על שלל תחומים בחיים, מה שמקנה לה יתרון רב ביחס לאתרי מכירה אחרים. באתר תמצאו למעשה פרסומים רבים של מכירת מוצרים, דירות, מכוניות, ואף מוקדשת קטגוריה מיוחדת להולכים על ארבע- חיות המחמד. תחום נוסף שחברת יד 2 נפתחה אליו הוא תחום התעסוקה בישראל.
כפלטפורמת פרסום הזוכה לתפוצה נרחבת, יד 2 מקדמת פרסומי דרושים וחיפושים של בעלי מקצוע. העיקרון הכללי עליו מושתת האתר הוא יד 2- לא תמיד יש צורך ברכישת מוצר "מהניילונים", ניתן לרכוש אותו גם לאחר ששומש, ונשאר במצב טוב. כך המחירים מוזלים ומגבירים את אפקט השמירה על הסביבה.
אחד התחומים המפותחים בחברה הוא שירות לקוחות, יד 2 מקפידים מאוד על כך כיוון שמאמינים כי כך ניתן לייעל את הרכישה והצריכה של הלקוחות, ומתוך כך- לייעל את תרבות הצריכה הכללית.
החברה מבוססת בעיקר על בסיס אתר אינטרנטי, ועל כן הדרכים ליצירת קשר הן בעיקרן מבוססות אינטרנט. עם זאת, על מנת לתת מענה לצרכים דחופים, קיים גם טלפון יד 2, אליו ניתן להתקשר בשעות הפעילות.
שירות לקוחות יד 2 – באינטרנט, בדואר, או בטלפון
שירות לקוחות יד 2 ניתן במגוון דרכים, כך שתוכלו לבחור את הדרך המתאימה לכם ליצירת קשר. אנו ממליצים לבחור את הדרך לפי שיקולים של רמת דחיפות, ולפי נוחיותכם האישית כמובן.
שימו לב שלשאלות רבות קיים מענה כבר באתר האינטרנט, אבל במידה ונדרשת התייחסות נוספת, היעזרו בפרטים הבאים:
- יד 2 טלפון- 03-5522222, קליט, לא? לא סתם נקבע טלפון יד 2 שלא תוכלו לשכוח (:
שימו לב שהמוקד הטלפוני פעיל בשעות מסוימות, כך שאם מדובר בבעיה דחופה, כדאי לוודא שאתם מתקשרים בשעות הפעילות. להלן שעות הפעילות לשימושכם: ימים ראשון-חמישי: 08:00-18:00, ימי ו: 08:00-13:00 - באתר האינטרנט עצמו תוכלו למצוא מידע רב הנוגע לפרסום מודעות, תקנון והמלצות. אם בכל זאת עלתה לכם שאלה הדורשת פתרון, מוזמנים ליצור קשר בקישור הזה, תחת הלשונית של יצירת קשר. מלאו את הפרטים שלכם ותקבלו מענה מחברת יד 2.
אם אתם צריכים לשלוח טפסים או מסמכים לחברה, מוצגות בפניכם שלוש אפשרויות:
- שליחה בפקס למספר- 077-4448025
- שליחה בדואר לכתובת – הקישון 8, בני ברק
- או שליחה בדואר אלקטרוני לכתובת- contact@yad2.co.il
בכל מקרה, נציגי החברה יחזרו אליכם בהקדם תוך התייחסות למהות הפניה.
שאלות נפוצות ששואלים את שירות לקוחות יד 2
אתר יד 2 הוא מקורי ושונה מאתרי האינטרנט המוכרים, בכך שהוא מהווה "לוח מודעות" אינטרנטי. בכל זאת הוא אמצעי לרכישת מוצרים, על בסיס תקשורת קונה-מוכר ייחודית למדי. פלטפורמה שכזה מהווה בסיס לשאלות. על כן נציג בפניכם לקט שאלות ותשובות נפוצות בקרב לקוחות יד 2, נציין גם כי בכניסה לאתר תימצאו חלונית קטנה תחת הכותרת "יש לך שאלה?" ובה תוכלו לקבל מענה מיידי לכל שאלה שתצוץ לכם במהלך החיפוש.
שאלה: אני מעוניינת להיעזר בכם למציאת נדלן, אך איני מנוסה בתחום. מה עליי לעשות?
תשובה: בדיוק לשם כך יד 2 המציאו את "דורון העוזר האישי". דורון הוא מעין בוט אינטרנטי, המיועד לעזור ללקוחות בתהליך חיפוש דירה בישראל. הבוט מתאים את הצרכים האישיים של הלקוח לחיפוש, ומעדכן אותו בהתאם. העזרה הזו חינמית וחוסכת זמן יקר, שכן היא כוללת מערכת התראות- במקום להיכנס לאתר כדי להתעדכן במודעות חדשות, דורון שולח התראה כאשר עולה לאתר הצעה שעשויה להתאים למה שהלקוח מחפש. כדי להיעזר בדורון לחצו כאן -התחילו שיחה בחשבון ה whatsapp האישי, או הורידו את היישומון.
שאלה: אני לא מצליחה להתמודד עם החשבון שלי באתר, ואני מפספסת מודעות ופרסומים. מי יכול לעזור לי?
תשובה: במקרה כזה, יש חשיבות למועד הפנייה. עיכוב הטיפול עלול להוביל לפספוס הזדמנויות טובות ומתאימות, ועל כן חשוב לתת מענה מהיר ככל הניתן. לכן מומלץ ליצור קשר טלפוני עם נציגי שירות הלקוחות במספר טלפון יד 2. הנציגים יעזרו לכם להבין כיצד להתנהל עם האתר בצורה היעילה והנוחה ביותר, כדי שתוכלו להפיק ממנו את המיטב. אנו מזכירים לוודא קודם את שעות פעילות המוקד הטלפוני.
שאלה: פרטי ההתקשרות שלי לא מעודכנים באתר, ואני חושש שינסו ליצור איתי קשר בנוגע למודעות שפרסמתי, ולא יגיעו אליי. יש מה לעשות בנידון?
תשובה: ניתן בקלות ובמהירות לעדכן את הפרטים האישיים באתר. באזור האישי של כל לקוח קיימת לשונית של פרטים אישיים, אותה ניתן לערוך בכל עת. אם ברצונכם לערוך ולעדכן את המידע הקיים, תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור. המערכת של האתר תעדכן את הפרטים בפרסומים שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא מפספסים שום לקוח פוטנציאלי, או מוצר ששמתם עליו עין. בכל מקרה, אם אתם עדיין חוששים, תוכלו לפנות אל נציגי החברה בפניית יצירת קשר. הנציגים יוודאו את העדכון תוך בקרה על הפעילות בחשבון שלכם, כך שתהיו מוגנים מכל כיוון.
טיפ לסיום על חברת יד 2
חברת יד 2 היא אחת החברות המנוסות והותיקות בתחומי פרסום מכירות. בשל היותה כזאת, היא גם מציעה מענה למגוון רחב מאוד של תחומים. השפע והמגוון עלולים לבלבל, ועל כן כדי לוודא שאתם מקבלים מענה בתור לקוחות, אנו מציעים לשמור על מיקוד. כלומר, אם אתם מעוניינים בשיחה עם נציג בגלל תקלה אינטרנטית, הקפידו לאסוף תחילה את הפרטים הרלוונטיים לתקלה שלכם. בנוסף, אם אתם מתקשרים לנציג שירות לקוחות, הקפידו לעשות זאת בשעות הפעילות של המוקד. בצורה כזו יש סבירות גבוהה יותר שתוכלו לקבל מענה לבעיה שלכם, ושזה יקרה בצורה יעילה ומהירה.
4 Responses
שירות הכי גרוע שאני מכיר בארץ!
פשוט לא עונים ולא נותנים שירות ,מחכים בטלפון מעל חצי שעה ולא עונים תנסו בעצמכם-04-6736901
שירות נוראי !
חסמו לי את המודעה 3 פעמים כי כתבתי בבלעדיות בשיא התמימות על מנת שמיליוני מתווכים לא יתקשרו אליי
לא הסבירו שאני נקראת "מתווכת" ואז אני צריכה לרכוש חבילה של מתווכים
התקשרתי לשירות לקוחות לברר מדוע המודעה לא עולה והם פשוט בשיא הקרירות חזרו על המשפט הבא כמו מנטרה "אין אפשרות לעלות את נקראת מתווכת"
אז התקשרתי שוב לרכוש חבילת מתווכים והם אמרו לי שאין לך אפשרות לקנות כי את לא מתווכת
אז מה לעשות ? אין לך מה לעשות, את יכולה לדפוק את הראש בקיר …
ביקשתי מנהל אמרו שהוא יחזור אליי תוך 2 ימי עסקים
עברו 3 ימי עסקים והוא עדיין לא חזר…
בושה של שירות !!!
איזה כיף שחוסמים לך את המנויים שלך ושל זוגך כי אתם ״עסקי״ ולא נותנים להעאלות מודעות, ואז מטרטרים אותך מאדם לאדם בלי לתת תשובות מעל 10 ימים. שירות מדהים לא?
האתר והאפליקציה טובים אגב שלא תבינו לא נכון אבל השירות מזעזע ברמות אחרות.
מקווה עבורכם שלא יטעו לכם ויטענו ל״קשר חד משמעי״ ביניכם לבין כתובות ומספרי טלפון שלא ידעתם על קיומם מעולם ומאי פעם.
לכו דעו. אולי בקצב הזה יד2 תהפוך להיות הוט של לפני עשור ותקום מתחרה שתעיף אותה לקיבינימאט. או שאולי נדפקנו וזהו.
בהצלחה לכולם ובייחוד לי.