שירות הלקוחות של קרביץ – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קרביץ, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
קרביץ – טלפון
מוקד שירות טלפוני קרביץ: 1700-70-66-55
שעות פעילות המוקד לשירותכם:
- בימים א'-ה' בשעות: 8:00-17:00
קרביץ – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות קרביץ באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
קרביץ – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: פארק הייטק 39 מודיעין מכבים רעות.
4 Responses
ביקורת על קרביץ און ליין . הזמנתי משלוח ביום ראשון. היה אמור להגיע עד רביעי הכי מאוחר. היום שישי וטרם הגיע. אני מבקשת את כספי חזרה. זה אינו שירות!!!!!
למה לא עומדים בזמנים ולא ניתן לדבר עם שום נציג בנושא .זאת פשוט חוצפה ושירות קלוקל
סניף רגבה
שירות מתחת לכל ביקורת הופנתי לסניף בעקבות פניה לסניף נהריה לחפש מוצר נאמר לי שבסניף רגבה ניתן למצוא אותו ישנו במלאי , נסעתי 25 דקות מגיע לסניף מנהל הסניף בחור בשם גו׳רג אומר לי״אז אמרו לך ״ ככה מתייחסים לזמן של לקוח בעודי מעיר לו בקול רם שהם מזלזלים בזמן של לקוחות אחד העובדים ניסה לתקוף אותי עובדת אחרת מנעה ממנו זאת . מתחת לכל ביקורת תלונה תוגש .
ראשית, בטלפון של שירות לקוחות – איןן שירות, רק מענה אוטומטי – להשאיר פרטים ולא חוזרים
בווטסאפ זה בוט שנותם תשובות לקוניות ולא עניניות
משלוח מגיע באיחור, וגם אז לא נשלחה הודעה.
בסניף שלחו אותי חזרזה כי ההודעה זה על הוצאת משלוח – בפועל – על פי התושבה היבשה בווטסאפ המשלוח היה כבר בסניף.
* הזנמנה באינטרנט – איחור בהספקה (ובכלל למה אני צריך לשלם על איסוף מסניף שלהם?) – ואין עם מי לדבר