שירות הלקוחות של משרד התיירות בישראל. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות משרד התיירות בישראל.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות משרד התיירות בישראל – מספר טלפון: 02-6664200.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: א'- ה': 07:30-16:00.
פקס: 02-6510358.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של משרד התיירות בישראל – בקישור הזה.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל – כתובת דואר אלקטרוני: webmaster@tourism.gov.il.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה. שירות לקוחות משרד התיירות בישראל באמצעות פייסבוק מסנג'ר הרשמי של החברה: בקישור הזה.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – אינסטגרם- Instagram
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל באמצעות עמוד האינסטגרם הרשמי של החברה: בקישור הזה.
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – יוטיוב – Youtube
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל באמצעות ערוץ היוטיוב הרשמי של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסיע לכם ביצירת קשר:
משרד התיירות בישראל – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות משרד התיירות בישראל – כתובת למשלוח דואר: רח' בנק ישראל 5, ת.ד. 1018, ירושלים 9100901.