כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של הסטוק – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של רשת הסטוק ופרטים נוספים. הסטוק היא רשת חנויות דיסקאונט בפריסה ארצית המפעילה יותר מ-30 סניפים.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
הסטוק – שירות לקוחות – טלפון
מספר הטלפון ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק: 02-5479999.
שעות מענה טלפוני: ימים א', ה': שעות 9:00-21:00. ימים ב'-ד': שעות 9:00-17:00.
הסטוק – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של הסטוק כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.
הסטוק – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות הסטוק – כתובת דואר אלקטרוני: service.hastok@gmail.com.
הסטוק – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
מוקד שירות הלקוחות של הסטוק נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.
הסטוק – שירות לקוחות – כתובת
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הסטוק באמצעות הדואר בכתובת: א.ת. תלפיות, יד חרוצים 22, ירושלים.
תגובה אחת
שלום רב,
ב 30.10 בעלי רכש שעון מעורר בצבע תכלת ב 29.9 ש"ח בחנות "הסטוק" בגן יבנה. אחרי יום אחד החליט שלא מתאים לו והיום בשעה 10:20 לערך וניגש לסניף להחזיר. בעלי ניגש לקופה. אמרו לו "רק זיכוי תראה כתוב על השלט בכניסה רק זיכוי". אז הסכים ולקח את הזיכוי.על הזיכוי כתבו "רונן". בטוחה שתמצא את זה במחשבים שלכם. ביציאה החוצה קרא שוב את השלט שבו כתוב במפורש החזר כספי עד 14 יום ואז ביקש לדבר עם המנהלת גלית. הראה לה את השלט וגם הדגיש שזהו החוק ואמר שהוא רוצה מזומן חזרה כי שילם במזומן. היא לא היתה מוכנה בשום פנים להחזיר כסף אלא רק זיכוי למרות שאמר לה מספר פעמים שהיא עוברת על החוק. בסוף קונה שעמדה בתור אמרה לו "בוא תן לי את הזיכוי ואני אשלם לך בין כה וכה אני קונה פה".
המעמד עצמו מביש. למה לקוח צריך להתווכח על מה שמוגדר כזכותו בחוק??
יש כאן מעבר לעבירה על החוק גם זילזול בלקוח שבגלל שהתפתח ויכוח כל הלקוחות שעמדו בתור הסתכלו.
ואל תגידו לי שתרעננו נהלים – כל העובדות שהיו שם אמרו בפה אחד: רק זיכוי. כלומר כולן קיבלו את אותו תדרוך שאין להחזיר כסף למרות החוק אומר כן להחזיר כסף.
דורשת מכם לפצות אותנו על עוגמת הנפש שגרמתם ולשנות את התדרוכים שלכם.
במקביל אנחנו נגיש תלונה למועצה הישראלית לצרכנות.
image.png