כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של מוקד קופת חולים כללית.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – טלפון
ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית בטלפון: 2700*.
שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. יום ו': בין השעות 7:00-13:00.
מספר טלפון נוסף: 03-9405350.
טלפון לשיחות מחו"ל: 972-3-6333333
מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות באתר האינטרנט
אתר האינטרנט של מוקד קופת חולים כללית כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.
מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית באמצעות כתובת המייל: clalit.online@clalit.org.il.
מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – פייסבוק
פנייה אל שירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית לכתובת: ארלוזורוב 101 תל אביב 62098.