ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של קלאב הוטל – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של קלאב הוטל.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
קלאב הוטל – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות קלאב הוטל באמצעות הטלפון: 08-6361727.
קלאב הוטל – שירות לקוחות באתר האינטרנט
אתר האינטרנט של החברה כולל אפשרויות ליצירת קשר – לאתר.
קלאב הוטל – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קלאב הוטל באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
קלאב הוטל – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות קלאב הוטל – כתובת דואר: תד. 4444, אילת.
6 Responses
מבקשת ליצור קשר עם מנכ"ל קלאב הוטל טבריה .חשוב מאד0509215698יהודית
מצטרפת !!! חוויה מזעזעת בצורה הכי מחפירה שיש !!!!!
מצטרפת !!! חוויה מזעזעת בצורה הכי מחפירה שיש !!!!!
מבקשת שיתקשר אליי לגבי תשלום, היום קבצי שיחה מקלאב הוטל שמעיד ניתקו חזרתי אל השיחה חשוב מענה קולי איפה השרות שלכם מה קורה?????
מלון מזעזע! תת רמה של מקום!
בושה בכלל שקיים מקום כזה המתפאר ב5 כוכבים כאשר 0 זה יותר מדי בשבילו!
היום בעת שהותי במלון שלכם באילת , חייגתי מהחדר לשירות לאורח להתלונן על מס' דברים שהפריעו לי ורציתי לשפר( מיטת תינוק , מזגן ועוד)
שענתה לי העובדת בשירות , החלה להתווכח איתי שהדיל אינו כולל מיטת תינוק ועליי לשלם , רכשנו דיל של זוג + ילד (בן 3) . שביקשתי מנהל העבירה אותי לעובד שהיה איתה במשמרת ואמרה לו אורחת שרמוטה !
כן בדיוק כך ! אורחת שרמוטה .
ששאלתי את הבחור מה שמה אמר לי אדל
מסתבר ששיקר ושמה עדי ( אדל בכלל זו עובדת קבטית ולא מהשירות) לאחר שהתלהמתי על האירוע מול ההנהלה ( מנהלת יחסי ציבור) נאמר לי שהעובדת הודתה בכך ופוטרה .
ראשית לא יתכן שעובד שלכם משקר לגבי שם העובדת ומפיל זאת על אחרת .
שנית – אני דורשת לשמה המלא של העובדת לצורך תביעה אזרחית .
בנוסף , לפצות אותי בשובר לסנייק בר ואסימונים למשחקייה זו בדיחה ולעג לרש. שגם פיצוי זה טרם הגיע אליי כפי שהובטח .
אני כותבת לכם שאני יושבת במרפסת והלם בכלל מהסיטואציה ההזויה הזו ופשוט נהרס לי כל הנופש .
בעלי רצה שנעזוב את המלון אך נסיעה של מס' שעות אחרי שהיינו שעות בשמש אינה אפשרית . אני גם לא יעזוב מלון כי עובדת שלכם מעזה לומר לי שרמוטה !
שחייגתי שוב לשירות לאורח הבחור שהיה עם עדי אמר לי ששמע מה שאמרה אבל התכוינה לאורחת אחרת !
כך אמרה גם העובדת בבירור למנהלת !
גרועעעע ביותר !
אני מתכוונת לפרסם בכל אשר את הנעשה עימי ודורשת התייחסותכם המיידית לשירות הגרוע ולאיכות הירודה של המשאב האנושי שנותן שירות במלונכם .
קרן אטדגי , חדר 3085
ופיצוי הולם ולא שניצל וצ'יפס !
בדיחה !