שירות הלקוחות של E-post – אי פוסט. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות שירות E-post – אי פוסט, לשימושכם.
E-post – אי פוסט שירות למשלוח מוצרים ללוקרים ונקודות חלוקה ברחבי הארץ.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
E-post – אי פוסט – שירות לקוחות – טלפון
ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות E-post – אי פוסט בטלפון: 03-924-4441.
שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.
E-post – אי פוסט – שירות לקוחות באתר האינטרנט
אתר האינטרנט של E-post – אי פוסט כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.
E-post – אי פוסט – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות E-post – אי פוסט באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
E-post – אי פוסט – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות E-post – אי פוסט לכתובת: מפעלים 9, פתח תקווה.
7 תגובות
שירות זוועה
שרות ?? אין שרות, אפילו בSMS של הבוט
זוועה מה שאתם נותנים
שירות מזעזע!!! לא נותנים מענה ואין אף נציג טלפוני שניתן לדבר עמו. 0 בשירות.
בוחרים נקודת חלוקה ובסוף מקבלים בנקודה אחרת איפה שבא להם.
חרא של שירות. אי אפשר להשיג נציג אנושי בטלפון שיטפל בפניות! שלחתי מיילים אך ללא מענה.
שולחים את המשלוח לנקודת איסוף שאינה קשורה לכתובת בכלל ובעיר אחרת!!! פשוט מזעזע!!!!
זוועה של חברה.
אין מענה טלפוני.
אין שרות לקוחות.
מיקום איסוף שאינו קשור למה שהתבקש.
המוסר בחנות לא מוכן למסור לי את החבילה אם לא אפקיד בידו את מכשיר הטלפון שלי. לא מספיק לו שאראה לו את המסך.
חרא של שרות.
שירות מזעזע ומחפיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!