שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

E-post – אי פוסט טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » משלוחים » E-post – אי פוסט טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של E-post – אי פוסט. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות שירות E-post – אי פוסט, לשימושכם.

E-post – אי פוסט שירות למשלוח מוצרים ללוקרים ונקודות חלוקה ברחבי הארץ.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

E-post – אי פוסט – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות E-post – אי פוסט בטלפון: 03-924-4441.

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.

E-post – אי פוסט – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של E-post – אי פוסט כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.
עוד כמה קישורים שימושיים:

  1. איך זה עובד
  2. מיקומים של נקודות איסוף
  3. יצירת קשר

E-post – אי פוסט – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

שירות לקוחות E-post – אי פוסט באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הזה. לשליחת הודעה ישירה במסנג'ר אפשר ללחוץ כאן.

E-post – אי פוסט – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות E-post – אי פוסט לכתובת: מפעלים 9, פתח תקווה.

צילום מסך של שירות לקוחות E-post - אי פוסט

Epost אי פוסט טופס יצירת קשר צילום מסך
Epost אי פוסט טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על E-post - אי פוסט?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של E-post – אי פוסט אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם E-post – אי פוסט ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות E-post - אי פוסט

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

36 תגובות

  1. שרות ?? אין שרות, אפילו בSMS של הבוט
    זוועה מה שאתם נותנים

  2. שירות מזעזע!!! לא נותנים מענה ואין אף נציג טלפוני שניתן לדבר עמו. 0 בשירות.

  3. בוחרים נקודת חלוקה ובסוף מקבלים בנקודה אחרת איפה שבא להם.

    1. בוללל אני כבר מלא זמן מחכה להזמנה שלי ורשמו לי שהיא בנקודה כלשהי והיא בכלל לא שם

  4. חרא של שירות. אי אפשר להשיג נציג אנושי בטלפון שיטפל בפניות! שלחתי מיילים אך ללא מענה.
    שולחים את המשלוח לנקודת איסוף שאינה קשורה לכתובת בכלל ובעיר אחרת!!! פשוט מזעזע!!!!

    1. הנהגים שלכם גנבים ומתעללים בקשישים נכים!!!!!! אנחנו נתבע אתכם!!!!!!

  5. זוועה של חברה.
    אין מענה טלפוני.
    אין שרות לקוחות.
    מיקום איסוף שאינו קשור למה שהתבקש.
    המוסר בחנות לא מוכן למסור לי את החבילה אם לא אפקיד בידו את מכשיר הטלפון שלי. לא מספיק לו שאראה לו את המסך.
    חרא של שרות.

  6. גועל נפש של חברה
    המשלוח היה אמור להגיע לי כבר לפני שלושה שבועות
    וניו איפה הוא?
    עדין לא הגיע
    גועל נפש ואני מקווה שאחד מההנהלה של החברה הזאת רואה את ההודעה שלי ויתחיל לענות למילים שלי

  7. חרא של שירות. אי אפשר להשיג נציג אנושי בטלפון שיטפל בפניות! שלחתי מיילים אך ללא מענה.
    איבדו את ההזמנה שלי והם לא יודעים איפה ההזמנה נמאצת ואני מנסה להשיג נצית שירות אך ללא הצלחה
    ממש מזעזע

  8. שרות מתחת לכל ביקורת, אין מענה בטלפון, בואטסאפ רק בוט, במייל לא עונים, ביזיון!!!!!!!!!!
    חבילה שמיועדת לישוב יהודי נשלחת לישוב ערבי שמתנהלים בו קרבות ירי בין משפחות פשע.

  9. אין מענה . ווטסאפ שולח קישור, שלא עובד. חברהת משלוחים סינית מאליאקספרס התחילו לעבוד אם EPOST הזה. תתלוננו למוכרים! מישהו הצלח לקבל מאנה?

  10. שלום רב קיבלתי חבילה משיין זו הפעם הראשונה שנתקלת בבעיה כזו שמי עמליה הילה טל מספר ההזמנה משיין GSHN71569000DNL נשלחה לכתובת בורוכוב 48 א נוה עמל הרצליה , קיבלתי הודעה עם לינק שבאפשרותי ליבחור מיקום נוח לקבלת החבילה ציינתי במכולת של חיים שימול קיבלתי אישור למחרת מקבלת הודעה שהחבילה נמצאת ברחוב מדינת היהודים 64 במחסני מזון לחיות מחמד ללא מספר טלפון זה נמצא בהרצליה פיתוח בכלל ניסו לעזור לי וחיפשנו את מחסני המזון בגוגל אין מקום כזה בכלל , ניסיתי בכל דרך ליצור קשר עם החברה אין דרך לתקשר איתכם , מספר החבילה שמופיעה בהודעה שנשלחה לי דרככם SGFGPOOO3214032YQ , מבקשת בכל לשון של בקשה לנסות לעזור לי לימצוא את המשלוח ולהעביר אותו לאזור שלי אני אישה מבוגרת ולא ממונעת , מ'ס ט'ל 0506557579

  11. השירות הכי גרוע שיכול להיות! איבדו את החבילה שלי וכאשר מצאו אותה הם לא מוכנים לשלוח לי אותה עד הבית (אני לאחר לידה)
    איך ניתן לבחור חברת שליחויות אחרת בעת הזמנה מאלי אקספרס? ואיך אפשר להתלונן עליהם לאלי?
    תודה למי שעוזר 3>

  12. חברה זוועה זוועה!!!! מקבלים הודעות על חבילה שמטיילת בין מכולת לחנות ירקות ובאף אחד מהם אין את החבילה, שלא נדבר על הזמן המבוזבז כי כמובן זה לא בעיר שבה אנחנו גרים, אין מענה אין תגובה אין כלום, חרא חברה תתביישו לכם.

  13. חברת איפוסט שהינה חברת בת של HDL

    הינה חברה המלזלת בלקוחות שלה באופן שאני ממליץ לכם להשתדל ביותר לא להשתמש בשירותיהם.

    אין לחברה שירות לקוחות, כן נשמע הזוי! למעט צ'טבוט שלא יעזור לכם למעט שתשחיתו את זמנכם.

    המלצתי החמה בכל רכישה, בארץ או בחו"ל תבדקו עם המוכר מי חברת השליחויות ותנסו להתעקש שהמשלוח יגיע בחברה אחרת ולא בחברת איפוסט. כך תחסכו מעצמכם עוגמת נפש.

  14. אין שירות בכלל!!!! אין דרך להגיע לשיחה עם נציג אנושי פשוט זוועה, לפי מספר המעקב המשלוח היה בדרכו אליי ויום אחרי נשלח לי מייל שהחבילה חזרה לספק מכיוון שלא אספתי את החבילה, חשוב לציין שלא נשלחה אליי שום הודעה בכדי להגיע לאסוף את המשלוח.

  15. אין לי מה להוסיף חבל על כל שקל ששילמתי על המשלוח ועל הזמן שבזבזתי עליו ובחל שלא ידעתי על השירות מקודם ואיני מזמין שוב מחנות שמשתמשת בשירות של איפאסט קיבלתי הודעה של מליון מספרים במהירות מטורפת ומנסה לדבר עם נציג שירות ואין כזה דבר ואין לי את האפשרות לשחרר את החבילה וראיתי עוד כמה כאלו שמגיעים בחנות וחוזרים בידים ריקות

  16. אין שירות לקוחות אין מענה שירות גרוע

  17. שירות מזעזע
    מנתבים לנקודות חלוקה במרחק 10 קילו מטר ויותר
    אין איך לדבר עם מישהו או נציג טלפוני .
    חברה מזעזעת שלחתי לכל חברה שהזמנתי ממנה בחול חוות דעת על השירות משלוחים שהם לוקחים לעצמם

  18. אני חושבת שכל התגובות שנאמרו פה מספיקים בשביל להוכיח כמה השירות הוא אכן זוועה.
    רק לא הבנתי למה קראו לזה מוקדשירות לקוחות ואין בכלל מי שעונה. בשום שלוחה. ממש בדיחה.
    שה' יעזור להם להבין מה זה מענה ללקוחות.

  19. שירות מזעזע, עם בעלי נקודות איסוף לא שירותים בעליל!!!

  20. כל כך רע שאין מילים, צריך להתאחד ולפתוח תלונה בבהגנת הצרכן

  21. ניגשתי לנקודת המסירה לאחר שקיבלתי הודעה שנייה למרות שלא קיבלתי הודעה ראשונה. הייתי בנקודת המסירה ולא נמצאה החבילה אין מענה אצלכם גואל נפש של שירות

  22. נתן הגיב
    החבילה שביקשתי למקום מסוים הגיע למקום אחר
    לקח לי המון זמן להגיע למקום החבילה משום שנסעתי בשני אוטובוסים ואז ללכת ברגל .
    ובדרך חזרה אותו סיפור בסך הכל בזבזתי שעתיים וחצי על חבילה שעלותה 4דולר
    לא מעונין לעבוד עם החברה שלכם .ברגע שאקבל חבילה מכם אשתדל לא לקחת אותה .

  23. הלינק לשינוי נקודת איסוף לא תקין ולא עובד אי אפשר להגיע למענה אנושי ואתם עולים לנו כסף ותקבלו תביעה על כך

  24. שירות גרוע, בוט שלא נותן שול אופציה לדיבור אנושי, שלחו למקום אחר מאשר ביקשנו, גם המיסרון ששלחו מכוון אותנו ליעד שביקשנו, אבל החבילה לא שם. בעל היעד שביקשנו מקלל את החברה על כל הבלגן שלה וגם אנחנו! בפעם הבאה נבקש מהשולח לא להשתמש איתם (אם אפשרי)

    1. מעולם לא נתקלתי בחברה כל כך אנטי שירותית ולא יעילה!
      מעבר לכך שאין שירות לקוחות (בוט לא נחשב!! )
      שלוש פעמים שלחו לי חבילה למקום מרוחק כשיש לידי נקודות שירות שלהם וגם לוקרים!
      פעמיים חבילה הגיעה לשכונה אחרת, 7 קילומטר ממני כיוון אחד כשיש בשכונה שלי חנות שהם שמים בה חבילות וטוענים שהמוכר בחר את נקודת החלוקה. המוכר סיני!!!! אליאקספרס!

      הלוקר הקרוב אלי ממוקם באותו רחוב שאני גרה , בניין אחד לידי!!! אבל שלחו אותי ללוקר באזור תעשייה שמצריך נסיעה ברכב!
      מי האנשים החסרי יעילות שיושבים שם לעזאזל…

  25. השירות רע לא ניתן לדבר טלפונית עם נציג
    משלוח שהגיע לפני יותר משבוע עדיין לו הגיע ללוקר המבוקש
    אפשר לדבר איתם רק בווצאפ במענה אוטומטי ולא אנושי פשוט בדיחה
    מאוד מאכזב

להגיב על יוסי לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8467 - E-post - אי פוסט לוגו
לוגו שירות לקוחות E-post - אי פוסט
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן