ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של Foot Locker – פוט לוקר.
Foot Locker היא רשת ענק בינלאומית להנעלה וביגוד ספורט, המשווקת מגוון של מותגים מובילים ובהם: נייקי, אסיקס, ואנס, פומה, אדידס, ניו בלנס ועוד.
בישראל מפעילה רשת פוט לוקר יותר מ-40 סניפים בפריסה ארצית.
כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות רשת ההנעלה פוט לוקר.
ערוצים ליצירת קשר:
Foot Locker – פוט לוקר – שירות לקוחות אתר אינטרנט
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פוט לוקר באמצעות אתר האינטרנט בקישור הזה.
Foot Locker – פוט לוקר – שירות לקוחות מייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות Foot Locker – פוט לוקר הינה: flsupport@footlocker.co.il.
Foot Locker – פוט לוקר – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Foot Locker – פוט לוקר בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
Foot Locker – פוט לוקר – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Foot Locker – פוט לוקר בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
Foot Locker – פוט לוקר – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Foot Locker – פוט לוקר בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.
Foot Locker – פוט לוקר – שירות לקוחות עמוד הטיקטוק – Tiktok
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות Foot Locker – פוט לוקר בעמוד הטיקטוק של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
בקצרה אודות פוט לוקר
חברת , פוט לוקר "Foot Locker" הינה חברת שיווק עולמית של ביגוד והנעלה עם דגש ספורטיבי. החברה משווקת ביגוד והנעלה ממגוון רחב של חברות ספורט ואופנה המובילות במשק דוגמת נייק, אדידס Converse, ג'ורדן ועוד. החברה מפעילה מספר רב של סניפים בישראל בפריסה ארצית רחבה, ומציעה בהם מגוון רחב של מוצרים עבור הלקוחות. החל מנעליים, גרביים חולצות מעילים ומכנסיים. חנויות החברה גדולות ומעוצבות, ומציעות חווית קנייה איכותית מהנה ומכובדת, נקייה מלחץ ובלאגן חיצוניים, וזאת בכדי לאפשר ללקוח למצוא את הפריט שהוא מעוניין בו.
את כלל המוצרים שמשווקת החברה ניתן למצוא במגון החנויות בפריסה ארצית.יחד עם זאת חנויות שונות באזורים שונים בארץ יהיו עם זמני פתיחה שונים, ולכן מומלץ לחפש באתר את שעות הפתיחה של החנות הרלוונטיות.הן האתר והן האפליקציה, פעילים בכל זמן ובכל עת, ומראים מחירים עדכניים, הנחות,והטבות לחברי מועדון.
כחברה בינלאומית,שירות לקוחות פוט לוקר מציע סטנדט גבוה של שירות לקוחות, והחברה מחזיקה בענף שירות לקוחות רחב המחויב לספק שירות מקצועי ומהיר עבור כל פניה של לקוח.
קיימות מספר דרכים לפנות לשירות לקוחות פוט לוקר
- באתר החברה בכתובת https://www.footlocker.co.il/main ניתן למצוא את כל הפרטים הרלוונטיים עבור הלקוחות החל מכלל המוצרים הפנויים, כולל מידות, צבעים, מחירים, הנחות ועוד. בנוסף תחת לשונית של שירות לקוחות ניתן ללחוץ על לשונית של שאלות ותשובות, ושם למצוא מידע מלא ורחב אודות שאלות נפוצות ודרכי טיפול. בנוסף, תחת לשונית שירות לקוחות קיימת לשונית "צרו קשר", ובה ניתן להשאיר פרטי קשר של בעל הפנייה,ולכתוב פניה ספציפית לנציג שירות לקוחות שיחזרו אל הלקוח בהקדם.
- למי שמעדיף להשתמש באפלקיציה, ניתן להוריד את אפליקצית החברה הן מחנות האפליקציות של אפל בApp Store וכן בחנות האפליקציות של גוגל ה Play Store. כל שיש לעשות הוא להקליד בשורת החיפוש בחנויות את המילים Foot Locker ולהוריד את האפליקציה בחינם. האפליקציה מכילה את כל האופציות והמידע שיש באתר, כולל שירות לקוחות ודרכי יצירת הקשר, פרטי הזמנה, אפשרויות החזר והחלפת מוצר ועוד, הכל בפורמט המותאם לגלישה נוחה מהנייד.
- אופציה נוספת ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה הוא לשלוח אימייל לחברה לכתובת customerservice@footlocker.co.il.
- בנוסף, ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה גם דרך הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, בהם יש הפנייה למוקד שירות לקוחות.
- כמו כן, החברה מחזיקה במוקד שירות לקוחות טלפוני במספר 072-3906963 מוקד הטלפון פעיל בימים ראשון עד חמישי בין 09:00-1700.
שאלה: מהם הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פוט לוקר?
תשובה: לקוחות יכולים לפנות לשירות הלקוחות של חברת פוט לוקר בטלפון 072-3906963. מוקד הטלפון פעיל בימים ראשון עד חמישי בין 09:00-1700. כמו כן ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל customerservice@footlocker.co.il. בנוסף, ניתן להיכנס באתר החברה בכתובת https://www.footlocker.co.il/main ללחוץ על לשונית 'צור קשר' ולמלא את הפרטים האישיים ופרטי פניה, ונציג יחזור אליכם.
שאלה: מהי מדיניות החלפת והחזרת מוצרים ברשת פוט לוקר?
תשובה: לקוחות החברה בישראל יכולים להחזיר מוצרים במהלך 14 ימים מיום הקניה, ולקבל החזר כספי מלא, או להחליף במוצר אחר. כדי להחזיר או להחליף את המוצר, עליו להיות לא משומש, ובמצב חדש עם כלל התגים המקוריים עליו, ובאריזה המקורית. בנוסף, במידה ולא מחזירים את המוצר ישירות לחנות, עלות משלוח המוצר חזרה לרשת מוטלת על הלקוח.
שאלה: איך אני יכול לעקוב אחר ההזמנה שלי?
תשובה: לקוחות יכולים לעקוב אחר הזמנתם במספר דרכים, בראש ובראשונה דרך התחברות לחשבון שלהם באתר או באפליקציה והכנסת מספר המעקב שהם קיבלו עם אישור ההזמנה באימייל. בנוסף, הלקוחות יכולים להתקשר לפוט לוקר שירות לקוחות בטלפון 072-3906963 ולדבר עם נציג שירות אנושי.
שאלה: כיצד ניתן לשלם עבור הזמנה באתר או בחנויות?
תשובה: באתר ובאפליקציה ניתן לשלם באמצעות אשראי, הן כרטיס חיוב מיידי והן כרטיס חיוב חודשי, וגיפט כארדים מסוימים. בחנויות הרשת עצמן ניתן גם לשלם במזומן.
שאלה: איך אני יכול למצוא את הפרטים הספציפיים שאני רוצה לקנות, ולוודא כי הם קיימים במידה ובדוגמה הרלוונטית?
תשובה: לקוחות יכולים לחפש מוצרים וגדלים באתר ובאפליציה. את החיפוש ניתן לבצע על ידי סינון קטגוריות וגדלים שונים. במידה ומוצר או מידה אינם בנמצא יהיה כתוב על כך. כמו כן, ניתן להיכנס לכל חנות של הרשת ולהיעזר בצוות החנות לבדוק מלאי של מוצר.
כדאי לדעת לפני שפונים לשירות לקוחות פוט לוקר
כיום, ניתן למצוא ברחבי הרשת אלפי מוצרים במגוון מחירים ובאיכויות שונות. יחד עם זאת, זה שמוצר זול יותר, לא בהכרח אומר שהוא עדיף. דווקא בימים אלו בהם יש הבנה כי מומלץ לצמצם בצריכה עודפת כדי לשמור על כדור הארץ, קיימת חשיבות לקנות דווקא מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים. לכן, בטרם קניית פריט חדש מומלץ לחפש באינטרנט מי מציע פריט איכותי, וכמובן במחיר תחרותי. חברת פוט לוקר, שמייבאת רק מוצרים ומותגים איכותיים,שמה לה לדגש לדאוג לחווית לקוח מיטבית תדאג שתצאו מרוצים מקנייתכם, וגם במקרה שאינכם מרוצים, תמיד תוכלו לדבר עם נציגי החברה ולקבל החזר כספי או להחליף את המוצר.
3 Responses
קניתי מוצר מפוט לוקר וכשהגענו הביתה גילינו שהוא פגום, חזרנו לחנות להחליף ולטענתם אין להם אחריות על קרעים ופגמים במוצר, רק על קרע בתפרים
שירות אחד מהגרועים שנתקלתי בו.
מוצרים פגומים בהחלט אין אחריות נייק ב400 שח פגום סוג ד יחס מזלזל רמאות
קניתי מוצר בפוט לוקר כשהגעתי ההיתה גילתי שהוא פגום מוצר של נייק כבר 3 חודשים אני עוברת זלזול מהמוכרים בחנות ומהשרות לקוחות הפייסבוק מפוצץ באנשים שנמכרים להם מוצרחם פגומים רכשץי מכנס ב400 שח של נייק ללא ספק או זיוף או סוג ד כל כך הרבה אנשים מתלונניפ על אותו הדבר איך זה שאתם מתממים משהו רמאי קורא בפוט לוקר את מרמים ומשקרים ללקוחות שלכם ולא לוקחים שום אחריות אחרי המוצרים הפגומים שאתם מוכרים רכשתי הרבה בעבר עכשיו אני מפחדת לרכוש ממכם מותגים של נייק בכל כך הרבה כסף ואין אמינות שרות הכי גרוע בעולם ברמת ההתעלמות מלקוח ולזרוק אותו לשרות לקחות הגרוע ביותר בעולם שלכם אני בהחלט מגשה תביעה בתביעות קטנות בושה וחרפה לרמות אנשים