שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

KSP – קי אס פי טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » KSP – קי אס פי טלפון – שירות לקוחות
KSP קי אס פי לוגו

שירות הלקוחות של חברת ואתר KSP – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות KSP, לשימושכם.

קיי אס פי – KSP – מפעילה רשת חנויות ואתר אינטרנט פופולרי המוכרים ציוד אלקטרוניקה ומחשבים, מכשירי חשמל לבית ובהם גם מקררים ומקפיאים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, טלוויזיות ומערכות קולנוע ביתי, שואבי אבק ומוצרי חשמל קטנים למטבח, בשמים, שעונים, צעצועים, כלי עבודה, מצלמות ועוד.

רשת חנויות KSP מונה כיום למעלה מ-50 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, כאשר בחלקם מפעילה החברה גם מעבדות שירות ותיקונים.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

KSP – קי אס פי – טלפון

מוקד שירות טלפוני KSP הוא: 04-8141-600.

שעות פעילות המוקד הטלפוני: ימים א' – ה': 10:00-19:00. יום שישי: 09:00-13:00.

טלפון נוסף ללקוחות האתר: 04-8141-686.

פקס: 04-8500-850.

KSP – קי אס פי – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות ותמיכה באתר האינטרנט של KSP – לחצו על הקישור הזה.
במידה ואתם מחפשים להגיע לאחד הסניפים לקבלת שירות יש לבצע זימון תור ksp בקישור המצורף.

KSP – קי אס פי – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של KSP היא: service@ksp.co.il.

מומלץ לפנות באמצעות המייל בעיקר במקרים שאינם דחופים.

KSP – קי אס פי – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: KSP אקספרס בע"מ, רחוב קרן היסוד 3, טירת הכרמל.

אודות חברת KSP

KSP הינה חברה המשווקת מוצרי אלקטרוניקה. החברה הוקמה בשנת 1994 על ידי זאב סורקין, יעקב פרילוק ועודד קורן. מקור שם החברה נעוץ באותיות הראשונות של שמות המשפחה של המייסדים. בראשית דרכה החברה מכרה ציוד מחשבים והסניף הראשון שלה היה בדירת חדר בחיפה. לאחר תקופה שהחברה הייתה קיימת בשוק, פרש עודד קורן מהשותפות. כיום KSP מונה 57 סניפים בפריסה ארצית כאשר 5 סניפים מתוכם הינם סניפים ללא מע"מ הממוקמים באילת. 

מלבד מחשבים ואביזרים נלווים, הרשת מוכרת מכשירים אלקטרונים כדוגמת MP3, מצלמות דיגיטליות, קונסולות משחקים וטלפונים ניידים. תוכלו למצוא ב KSP גם מכונות כביסה, מקררים, מוצרי בישום וטיפוח, ביגוד ספורט, שעונים, מוצרים לבית ולגן ואף לגו. בחלק מהסניפים קיימות מעבדות מחשבים שבהם ניתנים שירותי תיקונים. עד לשנת 2018 KSP התמקדה בעיקר בשיווק מחשבים ומכשירים סלולריים.

במהלך שנה זו הרשת רכשה את מרכז ההפצה הלוגיסטי שסטוביץ בטירת הכרמל על סך 50 מיליון שקלים. רכישה זו נעשתה בכדי להיכנס באופן משמעותי למכירות מקוונות ובכדי להעביר את מרכז פעילותה לעולמות האי קומרס והמכירות הווירטואליות. המרכז הלוגיסטי שרכשה באותה השנה משתרע על פני שטח של 14 מטרים מרובעים וממוקם על קרקע ששטחה הוא 21 דונם. מהלך זה אפשר לחברה להגדיל משמעותית את פעילותה באונליין והתבצע בתקופה שבה ענקית המסחר הדיגיטלי – AMAZON נכנסה לישראל. 

דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות KSP 

KSP מספקת מגוון רחב של מוצרים ושירותים אלקטרוניים איכותיים. יחד עם זאת, גם בחברות המובילות ביותר עלולות להתרחש תקלות ולכן חשוב שתדעו לאן לפנות בעת תקלות וקשיים.

  1. ניתן ליצור קשר עם חברת KSP באמצעות האתר בכתובת https://ksp.co.il/cart/customers-support
  2. באמצעות התקשרות למספר הטלפון – 04-8141600
  3. באמצעות שליחת הודעה לווטסאפ – 052-2047980
  4. קבלת שירות בדואר אלקטרוני – service@ksp.co.il 

שאלות ששואלים את שירות לקוחות קי אס פי

שאלה: כיצד ניתן לבצע ביטול רכישה או החזרה של הזמנה? 

תשובה: על מנת לבצע ביטול רכישה או החזרת הזמנה, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות KSP או לחילופין להכניס מספר הזמנה, מספר טלפון ולהשאיר הודעה באתר. בעת מילוי הפרטים חשוב לשים לב שאתם ממלאים אותם באופן נכון ומדויק על מנת לקבל את המענה האיכותי והמהיר ביותר לבעיותכם. תוכלו לבצע החזרת מוצר חדש עד שבועיים ממועד הנפקת החשבונית ובתנאי שלא נעשה בו שימוש והוא עטוף באריזה תקינה ומקורית. ההחזרה של המוצר מתבצעת באופן פיזי בסניפי KSP. 

שאלה: איך אדע האם המוצר שאני רוצה קיים במלאי או לא? 

תשובה: באתר KSP ניתן לבדוק במהירות ובקלות את הזמינות במלאי של כל מוצר באופן ספציפי ומדויק לאותו הרגע. גם במקרה זה ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות KSP אך האתר מתעדכן בכל רגע נתון ואם לא מצאתם באתר את המוצר שאתם מחפשים כנראה שהוא אזל מהמלאי. לתשומת ליבכם, במידה והמוצר שאתם מחפשים לא קיים בסניף מסוים, תוכלו לבצע הזמנה אינטרנטית ולבקש לאסוף אותו מסניף אחר. על מנת לבצע בדיקת מלאי באתר תוכלו גם להתכתב איתנו בווטסאפ, לקבל שירות בדואר אלקטרוני או במסרון. 

שאלה: כיצד מתבצע תהליך ההזמנה? 

תשובה: מצאתם את המוצר שחיפשתם? מצוין! היכנסו לעמוד של המוצר ובדקו באיזה סניף הוא זמין לרכישה באופן מיידי. במקרה שבו המוצר אינו זמין לרכישה בסניף הקרוב אליכם, תוכלו להוסיף אותו לעגלה, לסיים את ההזמנה ולבחור באיזה סניף תרצו לקבלו. קיימת גם אופציה למשלוח מהיר עד פתח הבית! 

שאלה: מהם זמני אספקת המשלוח? 

תשובה: זמני אספקת המשלוח המופיעים בתהליך ההזמנה מתעדכנים בהתאם למוצרים שאותם בחרתם וברוב המקרים יהיו קצרים יותר מהזמנים הכתובים באתר. אם אתם מתגוררים בישובים מרוחקים המופיעים ברשימת האתר, זמני האספקה עלולים להתארך יותר מאלו המצוינים באתר.  

שאלה: כיצד מתבצעת החזרה או החלפה של מוצר תקול? 

תשובה: במקרה שבו טרם עברו 14 ימים ממועד הרכישה, ניתן ליצור קשר עם החברה שאליה המוצר שייך. במקרה שבו עברו מעל שבועיים ממועד הרכישה, עליכם ליצור קשר עם נותן השירות המופיע בחשבונית הקנייה ובתעודת האחריות שקיבלתם עם המוצר. נותן השירות קיבל הסמכה מהיבואן על מנת לבצע את תפקידו ולרשותו קיים הידע המקיף ביותר אודות המוצר, אודות אופן השימוש בו, אודות התיקונים שניתן לבצע בו, אודות חלקי חילוף אם קיימים וכדומה.

אם אינכם יודעים מי מספק את האחריות עבור המוצר שלכם תוכלו לאתר אותו באמצעות מספר הטלפון שלכם. לאחר מילוי מספר הטלפון תקבלו מסרון עם קוד למכשיר הנייד שלכם. המערכת תבצע איתור לכל המוצרים שאותם רכשתם ב KSP. לאחר הכניסה למערכת תוכלו לראות את פרטי ההזמנה, את מספר החשבונית ואת פרטי האחריות עבור כל מוצר. בנוסף, תוכלו לבחור בקבלת מסרון לנייד שבו יופיע הקישור לחשבונית שאיתה שילמתם על המוצר. החשבונית תהווה אסמכתא לצורך מימוש האחריות מול ספק האחריות למוצר. 

מה לקוחות שואלים על KSP - קי אס פי?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של KSP – קי אס פי אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם KSP – קי אס פי ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

7 תגובות

  1. שלום לכם
    בתאריך 23.11 רכשתי רמקולים למחשב הזמנה מס:349608
    התבקשתי לבוא לסניף פתח תקווה בתאריך 28.11 לאסוף את ההזמנה.
    הם לא נמצאו את ההזמנה ואמרו שרמקולים ישלחו אלי הביתה על ידי שליח..
    עדין לא קיבלתי את ההזמנה
    בבקשה לבדוק מה קורה
    בברכה
    רויטל זאבי 052-8020972 revitalzeevi@gmail.com

  2. שלום
    בחודש אוקטובר רכשתי 6 בשמים כמתנה. כשהגיע תאריך יום ההולדת נתתי את הבושם אבל הוא לא לטעמו של החוגג
    מבקשת לאשר לי להחליף את הבושם לבושם אחר .
    אשמח לתשובתכם החיובית

    תודה מראש
    אביגדור פנינה
    052-3010220
    מייל pavigdor@iai.co.il

  3. לפני כחודשיים רכשתי פח אשפה שנפתח כאשר עוברים לידו ואז נסגר.לפני מספר מכסה הפח לא נסגר עד הסוף.האם יש אחריות על המוצר ולאן לפנות כדי לתקן את התקלה?

  4. אי אפשר להשיג אותם בטלפון. יש להם וואטסאפ אבל לפעמים לוקח שעות עד שהם עונים.
    המחירים זולים אבל אם צריך שירות זה קצת קשה.

  5. לפני 10 ימים הבאתי את המחשב שלי לבדיקה (להחליף מאוורר של מעבד) בזמן קבלה העובד שבר את המארז של המחשב עם אחריות 3 שנים עד עכשיו לא קיבלתי בחזרה את המחשב. אם אפשר ליצור קשר כי לא עונים לי, השירות על הפנים
    מספר חשבונית: 184392

  6. קניתי משאית לילדים של ברודר
    היה חסר חלק במשאית שלחתי מייל והסברתי
    התגובה של נציגה בשם רחלי היתה מהירה ומאוד עניינית רחלי שמרה על קשר במייל עד שהחלק היגיע לסניף הקרוב
    תודה רבה וכל הכבוד על השירות המעולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן