MAX – מקס קארד – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של חברת האשראי MAX (מקס) – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מקס – MAX, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

MAX – מקס – טלפון

מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-617-8888.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של MAX – מקס (לשעבר לאומי קארד):

  • ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00

במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6178800 .

שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ניתן לשלוח SMS למספר 055-7000555 ולקבל תשובה מנציג טלפוני.

תשלום חוב – 03-6178833.

שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00.

לתשלום חוב דרך האתר לחץ כאן

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי

להלוואה מיידית אונליין ללקוחות כל הבנקים לחץ כאן

מודעה

MAX – מקס – שירות באמצעות SMS

ניתן לשלוח SMS למספר: 055-7000154 עם כל שאלה או בקשה, ונציג שירות אנושי יסמס לכם חזרה ויטפל בפנייתכם.

שירות לקוחות ב-SMS ניתן בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד 22:00 בלילה, ובימי שישי וערבי חג מ-08:30 עד 13:00 בצהריים.

מודעה

MAX – מקס – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp

מספר טלפון לקבלת שירות מיידי ב-whatsapp (ווטסאפ) – 0527799977.

מודעה

MAX – מקס – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

מודעה

MAX – מקס – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר max (מקס), ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר max (מקס).

מודעה

MAX – מקס – קבלת קהל

כתובת: דרך בן גוריון 11, פרדס כץ בני ברק

שעות קבלת קהל:

  • בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-20:00
  • ביום ו' בין השעות: 8:00-13:00
מודעה

MAX – מקס – נציב תלונות הציבור

  • טופס מקוון – קישור.
  • למשלוח דואר: תחום תלונות הציבור. כתובת: דרך בן גוריון 11 בני ברק 51260 ת.ד 2205
  • פקס: 03-6177022.
  • טלפון: 03-6178631.

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

חברות דומות:

מודעה

סגור לתגובות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות