SHEIN – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של אתר האופנה SHEIN – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות SHEIN, לשימושכם.

SHEIN (מבטאים 'שיאין', למרות שבישראל נהוג לכנות את החברה 'שיין') הוא אתר אופנה פופולרי מאוד בישראל ובעולם, אשר הפך בשנים האחרונות להיות אחד מאתרי האופנה המהירה המובילים בעולם.

באתר SHEIN ניתן למצוא מגוון גדול של פריטי אופנת נשים מעוצבים במחירים זולים, לצד ביגוד ילדים, אופנת גברים ואפילו מוצרי ביוטי וטיפוח.

כמו אתרים מובילים אחרים, גם שירות הלקוחות של SHEIN מתבסס בעיקר על אמצעים דיגיטליים, ומחייב לעתים סבלנות מצד לקוחות האתר עד לקבלת המענה המבוקש.

שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

SHEIN – שירות עצמי באתר האינטרנט

שאלות ותשובות נפוצות, בירור הזמנות/משלוחים והחזרות באמצעות אתר האינטרנט – בקישור הזה.

SHEIN – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות [email protected].

SHEIN – שירות באמצעות צ'אט עם נציג אלקטרוני

לקבלת שירות לקוחות SHEIN באמצעות צ'אט אלקטרוני – לחצו כאן.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות