שירות הלקוחות של אתר האופנה SHEIN – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות SHEIN, לשימושכם.
SHEIN (צריך לבטא 'שיאין', למרות שבישראל נהוג לכנות את החברה 'שיין') הוא אתר אופנה פופולרי מאוד בישראל ובעולם, אשר הפך בשנים האחרונות להיות אחד מאתרי האופנה המהירה המובילים בעולם.
באתר SHEIN ניתן למצוא מגוון גדול של פריטי אופנת נשים מעוצבים במחירים זולים, לצד ביגוד ילדים, אופנת גברים ואפילו מוצרי ביוטי וטיפוח.
כמו אתרים מובילים אחרים, גם שירות הלקוחות של SHEIN מתבסס בעיקר על אמצעים דיגיטליים, ומחייב לעתים סבלנות מצד לקוחות האתר עד לקבלת המענה המבוקש.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
SHEIN – שיין – שירות עצמי באתר האינטרנט
שאלות ותשובות נפוצות, בירור הזמנות/משלוחים והחזרות באמצעות אתר האינטרנט – בקישור הזה.
SHEIN – שיין – שירות לקוחות – טלפון
לא פורסם מספר טלפון ליצירת קשר עם שירות לקוחות SHEIN (שיין/שיאין)
SHEIN – שיין – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות service@shein.com.
שירות לקוחות שיין גם ברשתות החברתיות ובאפליקציות השונות
- בעמוד הפייסבוק
- בעמוד האינסטגרם שלהם
- בטוויטר של שיין
- בערוץ היוטיוב
- בפינטרסט של שיין
- הסנאפצ'אט של שיין
- הטיקטוק של שיין
- בלינקדאין של שיין
- באפליקציה של אפל
- באפליקציה של גוגל פליי
SHEIN – שיין – שירות לקוחות – צ'אט עם נציג
לקבלת שירות לקוחות SHEIN באמצעות צ'אט באתר החברה – לחצו כאן. לאחר שתגיעו לעמוד הבית לחצו למעלה ימינה על האייקון של האוזניות לקבלת שירות לקוחות בצ'אט.
שירות לקוחות שיין דרך כתובת דואר
אם ברצונכם לשלוח דברי דואר או הזמנות בחזרה אל שיין תוכלו לשלוח אותן לכתובת Room 11-12 2/F Hong Leong Plaza (Phase 1) NO.33, LokYip Road, Fanling NT, Hong Kong.
בקצרה על שיין (Shein)
אם עד לפני שנים ספורות המוקד המרכזי של חנויות היה בחנויות עצמן, הרי שבשנים האחרונות המוקד עובר לחנויות מקוונות אינטרנטיות. כשמדובר על חנויות בגדים, ההבדל דרמטי במיוחד: במקום לנסוע אל החנות, להגיע אליה, למדוד בגד – בגד, לשנות מידות ולבחון את גזרות הבגדים וכיצד הן 'עומדות' על כל מודד או מודדת, עברו החנויות למוקדים ברשת.
כדי למצוא פתרון ליכולת להבין את התאמתן של המידות, האתרים מציינים את מידות הבגדים ומצלמים כיצד נראים הבגדים על דוגמנית החנות מזוויות שונות. בחלק מהאתרים, מידות הבגדים – לצד המידות הרגילות S, M, L וכן הלאה – מופיעות גם בסנטימטרים, מה שמקל על היכולת לאמוד את התאמת הבגד לגוף המזמין.
חברת shein מחזיקה אתר אינטרנטי של בגדים בכל העולם. הפריטים שמציעה shein הם רבים ומגוונים: בגדי נשים, דוגמת חצאיות, חולצות, ג'קטים, גרביונים, פיג'מות ועוד; בגדי גברים דוגמת בגדי ספורט, חולצות, ג'ינסים, סטים, טופים, מידות רחבות יותר ועוד; בגדים במידות גדולות; פיג'מות לאדם יחיד ופיג'מות זוגיות; בגדי קיץ ובגדי ים; ואפילו מוצרים משלימים אחרים, דוגמת מוצרי איפור וטיפוח.
Shein מתאפיינת במחירים זולים ונוחים לכל כיס, במגוון עצום של בגדים לבחירה ובמשלוחים שמגיעים במהירות מספקת ליעדם. Shein גם מציגה, לצד כל בגד ובהתאם לכל מידה, את אורכו ורוחבו בסנטימטרים. בנוסף, חברת Shein מחזיקה מחסנים במדינות רבות המאפשרים החזרה מהירה של פריטים למחסן. שלל היתרונות הללו גורמים לכך שרכישה מקוונת באתר האינטרנט של shein הולך ונהיה אטרקטיבי, נפוץ ונוח ביותר.
יצירת קשר עם שירות לקוחות shein
ככל שמתעוררות שאלות או צורך ביצירת קשר מול שירות לקוחות shein, ישנם כמה אפיקים שניתן לפנות באמצעותם:
- רובוט שירות הלקוחות של חברת shein: באתר החברה: https://il.shein.com/robot. הרובוט מציג מענה לשאלות נפוצות וכן מאפשר יצירת קשר באמצעות נציג הצ'אט. חשוב לדעת ששירות הלקוחות שניתן ע"י הרובוט נתון למשתמשים רשומים בלבד. כמו כן, ניתן לצפות בחשבון האישי בארכיון שירות הלקוחות עד 6 חודשים אחורה. ככל שמדובר בשאלות הנפוצות, התשובות יגיעו מיד; ככל שמדבור בפניה אחרת לנציג השירות בצ'אט, התשובות יגיעו תוך עשרים וארבע שעות לכל היותר.
- צ'אט בפייסבוק: בדף הפייסבוק של החברה, המופיע תחת השם SHEIN 'הלבשה (מותג) * SHEINOFFICIAL@', ניתן לפנות באמצעות שליחת הודעה בצ'אט הפייסבוק, כאשר מובטח מענה תוך 24 שעות. השירות יכול להינתן לחלופין גם במסנג'ר.
- הודעה באינסטגרם- בעמוד האינסטגרם של החברה, המופיע תחת השם SHEIN 'sheinofficial', ניתן לשלוח הודעה ויתקבל מענה בהקדם. חשוב לשים לב שכדי לשלוח הודעה באמצעות האינסטגרם, יש להיכנס דרך המשתמש האישי.
- מייל- כתובת המייל של shein היא service@shein.com וניתן לשלוח באמצעותו שאלות שונות לשירות הלקוחות.
- טלפון shein- הואיל וshein היא חנות אינטרנטית, אין בנמצא טלפון shein. עם זאת, כחלופה עבור טלפון shein ניתן ליצור קשר בכל האפיקים האחרים.
- אפליקציית shein- ישנן אפליקציות לshein: הן אפליקציות שמותאמות למכשירי אנדרואיד והן למכשירים מבית apple.
פרטים נוספים על shein
לכל הרחבה ולחיפוש פרטים נוספים אודות shein, שירותיה והמוצרים הרבים שהיא מציעה (למעט טלפון shein), ניתן להסתכל במקומות הבאים:
- אתר שיין – ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של שיין בכתובת https://il.shein.com/. האתר מפרט אודות המוצרים המוצעים, שאלות נפוצות, ועוד.
- מדיניות פרטיות- את מדיניות הפרטיות של shein ניתן למצוא באתר, בכתובת https://il.shein.com/Privacy-Center-a-1045.html.
- פייסבוק – בקישור https://www.facebook.com/SHEINOFFICIAL, תחת השם SHEIN 'הלבשה (מותג) * SHEINOFFICIAL@'. באתר הפייסבוק מתפרסמים סרטונים, טיפים לקיפול ותליית בגדים תוצרת shein ועוד.
- אינסטגרם – בקישור https://www.instagram.com/sheinofficial/, תחת השם SHEIN 'sheinofficial'.
- טוויטר – בקישור https://mobile.twitter.com/SHEIN_News, תחת השם 'SHEIN News'. כדאי לדעת שדף העדכונים בטוויטר מנוהל באנגלית.
- פינטרסט – בקישור https://www.pinterest.com/SHEINofficial/ , תחת השם 'SHEIN'. רעיונות לשילובי סטים ותמונות.
- סנאפצ'אט – בקישור https://www.snapchat.com/add/sheinofficial, תחת השם 'SHEIN'.
- עמוד היוטיוב – בקישור https://www.youtube.com/user/sheinsidevideo. בעמוד היוטיוב ניתן לראות מגוון סרטונים מבית היוצר של shein.
שאלות ותשובות על שירות לקוחות shein
שאלה: האם חובה למסור פרטים אישיים כדי לפתוח חשבון בshein?
תשובה: אם מי שרוצה לפתוח חשבון בshein מחזיק בחשבון ג'ימייל או פייסבוק, ניתן באמצעותם לפתוח חשבון אישי ואין צורך במסירת פרטים נוספים. הואיל ורוב האנשים מחזיקים בחשבון כזה, לרוב אין צורך במסירת פרטים אחרים.
שאלה: האם ניתן להוסיף או להוריד פריטים מהזמנה שבוצעה באתר של shein?
תשובה: ניתן לערוך את ההזמנה ולהוסיף או להוריד פריטים כל עוד לא בוצע המשלוח. לאחר שהמשלוח יצא לדרכו, לא ניתן יהיה להוסיף או להוריד פריטים נוספים.
שאלה: מה ניתן לעשות במקרה שבו לא מרוצים מהבגדים שהתקבלו במשלוח שבוצע?
תשובה: במקרה שבו ההזמנה לא הגיעה לשביעות רצונו של הקונה, אם בשל בעיה במידות ואם בשל בעיות אחרות, ניתן להחזיר את הבגד תוך 60 יום מיום קבלתו. ההחזרה תתבצע באופן הבא:
- יש למצוא את מספר המק"ט של הבגד המדובר;
- יש ליצור קשר עם נציג מחברת shein באמצעות השירות האינטרנטי;
- בתשובה, תישלח כתובת להחזרת המוצר.
עם זאת, חשוב לציין שדמי המשלוח לא יושבו למחזיר המשלוח.
שאלה: כיצד ניתן לבצע מעקב אחרי הזמנות שבוצעו באתר האינטרנט של shein?
תשובה: את המעקב אחר ההזמנות ניתן לבצע באופן הבא:
- יש להיכנס לחשבון האישי באתר shein;
- לאחר מכן, יש לעבור ל'הזמנות שלי' המופיעות בחשבון;
- לבסוף, ניתן לבחון את ההזמנות שנעשו ואת מצבן.
טיפ שכדאי לדעת לפני שקונים משיין
כאשר פותחים חשבון ראשוני באתר shein, ניתנים במתנה קופונים של עד 20%. לכן, גם אם יש התלבטות אם להצטרף בהזמנה שנעשית מshein לחשבון אחר, יתכן שכדאי בכל זאת לפתוח חשבון אישי כדי להנות מההטבות המוצעות.
10 Responses
לא קיבלתי הזמנה. משיין מ10 לחודש הצפי עבר למי אני פונה?
מייל שלי tehilau1998@gmail.com
ההזמנה שלי הגיע לכתובת יהודה המכבי 6 ,
קיבלתי שיחת טלפון שזה הגיע .
אני מגיעה והוא אומר שחסר לי פרטים כדי לקבל את ההזמנה .
לא קבלתי מייל על הגעת ההזמנה לכתובת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גמני ,
מה עשת בסוף?
לא קיבלת מספר מדף, אבל קיבלתי טלפון מהחברת שליחויות שהמשלוח לשי הגיע לנקודת המסירה.
איך אני משיגה את המספר מדף??
לא מסתדרת עם ההחזרות
גם לי אותו סיפור?
מה עושים?
שלום.
אני רואה שהובילה נגיעה ליעד לא קיבלתי הודעה מסודרת ומקום לא מוכן לתת לי אותה כמו כן זה קורה כל הזמן. זמן המשלוח הוא המון זמן מה קורה שוקלת להפסיק לרכוש ממכל
אני הזמנתי חבילה לפני יותר מחודש וכתבו לי מזמן שהחבילה הגיעה אבל לא פירטו לי היכן היא,
אשמח שתעדכנו אותי מה עם החבילה שלי במייל -CHAGIT586@GMAIL.COM
מספר ההזמנה:GSHNS431100M6M3
אני לא יכול להמשיך לקנות אצלכם
כי אתם מזדהים עם ארגון הטרור חמאס הרצחנים האכזרים
איך אתם יכולים למכור דגל פלסטין בכלל ובפרט בתקופה הזו
עכשיו מופץ ברשת קמפיין להפסיק לקנות אצלכם
אם אתם רוצים לתקן את העוול שעשיתם לתושבי ישראל , אז תוציאו הודעת התנצלות והודעת גינוי נגד ארגון הטרור חמאס
בבקשה תעשו את זה כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר מידי
בקשת החזרה הצליחה
אוקטובר 30 2023
הדפס תווית החזרה והתחל להחזיר
Self-sent
יותרבקשתך התקבלה. אנא עקוב אחר מדריך ההחזרה כדי לעזור לך להשלים את ההחזרה.
יש להחזיר את הדברים באריזה המקורית שלהם עם כל הברקודים המצורפים.
2. אנא הכנס את מספר ההרשאה שלך [N9SMC000S7] לאחר שם הנמען, זה יעזור לנו לעבד במהירות את החזרתך. כל מספר הרשאת החזרה [N9SMC000S7] הוא ייחודי וניתן להשתמש בו רק פעם אחת.
3. בחר חברת לוגיסטיקה משלך על חשבונך ושלח את החבילה.
4. לאחר שתשלים את ההחזרה, אנא שלח את מספר מעקב ההחזרה שלך או את קבלת ההחזרה ל"היסטוריית החזרה "ב"ההזמנות שלי".
הערה: ההחזר שלך יונפק תוך חמישה ימים לאחר שנקבל את חבילת ההחזרה שלך והשלים את בדיקת האיכות והשימוש. זמן ההחזר שלך עשוי להשתנות בהתאם לבנק שלך.
הכתובת להחזרות שלנו היא
Overseas-N9SMC000S7
Avshalom gissin 75 petah tickva israel
ההחזר הוחזר למחסן
אני מזמינה מהם מלאאא. הם התחילו לעשות לאחרונה בעיות עם המשלוחים . הרבה איחורים ומשלוח שנאבד להם באמצע הדרך.
והגרוע מכל זה שהם פשוט ביום אחד החליטו לחסום לי את האפשרות לפנות אליהם לשירות לקוחות.
כל פעם שאני רושמת פניה , הם סוגרים לי אותה בלי לענות לי!!
עכשיו הם חסמו לי לגמרי את האפשרות לשלוח להם פניות!!