שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

Shoesonline – שוז אונליין טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אופנה » Shoesonline – שוז אונליין טלפון – שירות לקוחות

Shoesonline (שוז אונליין) הוא אתר אינטרנט ישראלי המציע מגוון רחב של נעלי ריצה, נעלי הרים, מגפיים, סנדלים, נעלי אופנה ועוד, של מותגים מובילים בארץ ובעולם.

אתר האינטרנט שוז אונליין מוכר מגוון גדול של מותגים מובילים, ובהם: אדידס, נייק, ניו-באלאנס, קולומביה ועוד. חלק מהפריטים הנמכרים באתר מיובאים ביבוא מקביל, והיא מאפשרת החזרה או החלפה ללא עלות בתוך 30 ימים ממועד הרכישה.

ריכזנו כאן את כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות Shoesonline – שוז אונליין – מספרי טלפון, כתובות מייל, חשבונות מדיה חברתית, אתר אינטרנט ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

שוז אונליין – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

באתר האינטרנט של שוז אונליין ניתן לקבל מידע אודות בחירת נעליים, המרת מידות נעליים, סרגל מידות, דירוג מוצרים, מדיניות משלוחים, זמני אספקה, החזרות ועוד.

בנוסף ניתן לפנות לנציגי שירות הלקוחות של שוז אונליין – כניסה לאתר.

שוז אונליין – שירות לקוחות – דוא"ל – Email

כתובת הדואר האלקטרוני ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של שוז אונליין היא: service@shoesonline.co.il.

Shoesonline – שירות לקוחות – Chat

שירות לקוחות שוז אונליין זמין באמצעות צ'אט בקישור הזה.

זמני פעילות שירות לקוחות Shoesonline: ימים א'-ה' בין השעות 10:00 עד 19:00.

שוז אונליין – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

דף הפייסבוק הרשמי של החברה הוא: facebook.com/shoesonlinecoil. החברה נותנת מענה לפניות בדף הפייסבוק בנושאי שירות לקוחות.

Shoesonline – שוז אונליין – שירות לקוחות – כתובת דואר

משלוח דואר לשירות לקוחות שוז אונליין – ת.ד. 21519 תל אביב, מיקוד 6121401.

משלוח מוצרים – ת.ד. 16020 נתניה, מיקוד 4206001.

בקצרה על שוז אונליין – shoesonline

שוז אונליין (shoesonline) הינו אתר מכירות אינטרנטי המציע מגוון מוצרי אופנה וספורט במחירים אטרקטיביים. שוז אונליין נוסד בשנת 2015 במטרה למכור נעלי ספורט במחירים נמוכים מהמחירים המתחרים המוצעים בשוק. עם השנים התרחבה פעילותו של האתר, וכיום האתר מציג סחורה בשש קטגוריות מרכזיות: ביגוד, נעליים, תיקים, ספורט שעונים ואביזרים. ניתן למצוא באתר פריטים מהמותגים המובילים בעולם כגון נייק, אסיקס, פומה, סלומון, קלווין קליין, טומי הילפיגר וכדו', לצד מותגים מוכרים פחות כמו באפלו, דיפ טריפ, פרד פרי וכו'.

המגוון הרחב מאפשר פנייה למגוון רחב של לקוחות, וכל אדם יכול למצוא את המוצר אותו הוא מחפש. שוז אונליין נוסד מתוך מטרה להביא בשורה בתחום המחירים באמצעות קיצור שרשרת הייבוא, ובאמצעות שימוש באפיקי ייבוא מוזלים. מתוך גישה זו למשל, החברה אינה מציעה שירות משלוחים מהיר בתוך 24 שעות כמו חברות מקבילות אחרות, מתוך הבנה שהלקוח הממוצע אינו מעוניין בשירות זה, ושהוא מעדיף שמחיר הנעל יהיה נמוך יותר גם במחיר של 10 ימי המתנה למוצר.

חברת שוז אונליין (shoesonline) שמה דגש על שירות הלקוחות, כך שכל המוצרים באתר כוללים שירות משלוחים בחינם, והם מאפשרים החזרה של מוצרים בחינם ללא עלות במשך שנה ממועד קבלת המוצר, או החלפה של המוצר על ידי שליח עד 30 יום מקבלת המוצר. shoesonline מציע דירוג מוצרים שנבנה על ידי לקוחות שרכשו את המוצרים בעבר, כך שניתן לקבל מידע אמין ומדויק אודות המוצרים המוצגים באתר. במהלך הקורונה עלתה חברת שוז אונליין לכותרות לאחר שלקוחות רבים התלוננו על עיכובים במשלוח המוצרים, והעדר מענה בשירות הלקוחות של החברה.

שוז אונליין הסבירה שהמצב נבע מבעיות אספקה ומשלוחים מאירופה לישראל, ולטענת החברה כיום שרשרת האספקה השתדרגה והבעיות שעלו נפתרו. שוז אונליין מעידים על עצמם שהם למדו מכך על חשיבותו של שירות לקוחות זמין ויעיל, הבנה שמתחזקת לאור סקר שנערך על ידי החברה, בו התברר שמעל ל-60% מלקוחות האתר הינם לקוחות חוזרים.

שוז אונליין – shoesonline – שירות לקוחות

כפי שציינו, כלקח מאירועי אי האספקה בתקופת הקורונה, שוז אונליין שמים דגש מיוחד על חווית רכישה נעימה ועל שירות לקוחות אמין וזמין. מסיבה זו מעמידה shoesonline שירות לקוחות רחב בערוצים הבאים:

  1. כחנות מכירות מקוונות, שוז אונליין מתהדרת באתר אינטרנט זמין ונגיש, המאפשר חווית רכישה נוחה ומהירה. באתר תוכלו לצפות בכל המוצרים, לקבל מידע בנוגע למידות הנעליים, לקבל דירוג מוצר על ידי לקוחות קודמים, לקבל מידע אודות משלוחים, תנאי רכישה ועוד. בנוסף, ניתן למצוא באתר מענה לשאלות ותשובות נפוצות, ולפנות לנציגי השירות לקבלת מענה לשאלות ספציפיות. כתובת האתר לעזרה הינה: https://shoesonline.co.il/help/
  2. ניתן לפנות לשירות הלקוחות של שוז אונליין – shoesonline באמצעות המייל בכתובת: service@shoesonline.co.il. יחד עם הפנייה יש לצרף את כל המידע הרלוונטי על מנת לאפשר לנציגי החברה לטפל בבעיה באופן יעיל ומהיר.
  3. באתר האינטרנט של שוז אונליין – shoesonline תוכלו לשוחח עם נציג אנושי באמצעות צ'אט. על מנת להגיע לצ'אט יש להיכנס לכתובת: https://shoesonline.co.il/help/, ולהקיש על הכפתור הכחול בתחתית הדף – "לחץ לפניה עם נציג". שוז אונליין – shoesonline שירות לקוחות זמין מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 19:00 בערב, בין הימים א' עד ה'.
  4. שירות הלקוחות של שוז אונליין נותן מענה באמצעות דף הפייסבוק של החברה, וניתן לפנות אליו באמצעות אפליקציית המסנג'ר. כתובת הדף הינה: https://www.facebook.com/shoesonlinecoil/, ובראש העמוד תוכלו לראות שאלות נפוצות כמו "איפה ההזמנה שלי?", "הנעליים מקוריים?" וכדו'.
  5. המשרדים של שוז אונליין – shoesonline יושבים בתל אביב, בתא דואר 21519, במיקוד: 6121401. מחסני החברה למשלוח מוצרים נמצאים בנתניה בכתובת: נתניה, תא דואר 16020, במיקוד: 4206001.

שאלות על הזמנות משוז אונליין

שאלה: הזמנתי נעל שקטנה עליי, איך אפשר להחליף מידה?

תשובה: ניתן להחליף מוצרים בקלות ובמהירות במספר צעדים פשוטים. ראשית יש להיכנס לאזור האישי באתר האינטרנט, ולהקיש על הכפתור- "החלפת מידה". לאחר מכן יש לעקוב אחר ההוראות המופיעות על המסך, ובסיומם יגיע אליכם שליח עד הבית אשר יאסוף את הנעל הקודמת ויספק לכם את הנעל החדשה. שימו לב ששירות זה זמין רק במידה ולא נעשה שימוש בנעל, ושהאריזה המקורית שמורה. לאחר ביצוע ההחלפה על ידי שליח, המוצר המוחזר מועבר לבדיקה שהוא אכן תקין ושלא נעשה בו שימוש, ולאחר מכן תאושר ההחלפה ללא עלות. שימו לב שהחלפה ראשונה נעשית ללא עלות, אולם החלפה נוספת כרוכה בתשלום של 29 ₪.

שאלה: קניתי חולצה אך אני מעוניין להחזיר אותה, מה עליי לעשות?

תשובה: החזרת מוצרים ללא עלות זמינה במשך שנה ממועד קבלת המוצר. החזרה זו מותנית בכך שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, ושלא נעשה בו שימוש. על מנת להחזיר את המוצר יש להיכנס לאזור האישי באתר האינטרנט, להקיש על הכפתור "החזרת מוצר", ולפעול לפי השלבים המוצגים על המסך. לאחר מכן יש להדביק את מדבקת משלוח התגוביינא המצורפת למוצר, ולהניח אותה מעל למדבקה של המשלוח המקורי. לאחר שלב זה יש לגשת לסניף הדואר ולשלוח את החבילה למחסני החברה היושבים בכתובת: נתניה, תא דואר 16020, במיקוד: 4206001. לאחר קבלת המוצר במחסני החברה נציגי החברה בודקים את המוצר, ובמידה והוא עומד בתנאי ההחזרה תישלח הודעת זיכוי למייל.

שאלה: כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?

תשובה: בכל מוצר ניתן לראות את מועד האספקה המקסימלי. השוני בין המוצרים השונים נובע מאתר האחסון – יש מוצרים הנמצאים במחסנים באירופה בהם המשלוח עשוי לקחת עד 20 יום, ויש מוצרים הנמצאים בישראל, כך שמועד האספקה יהיה עד 7 ימי עסקים.

טיפ על חברת שוז אונליין

חברת שוז אונליין – shoesonline הינה חברה חדשה יחסית, ההולכת ומתפתחת במהלך השנים. מומלץ לפנות לשוז אונליין – שירות לקוחות באמצעות הצ'אט או הפייסבוק, שם המענה הינו מהיר ויעיל. חשוב להכין מראש את פרטי ההזמנה ואת כל הפרטים הרלוונטיים אודות הפנייה, על מנת לייעל את התהליך.

מה לקוחות שואלים על Shoesonline - שוז אונליין?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של Shoesonline – שוז אונליין אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם Shoesonline – שוז אונליין ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

10 תגובות

  1. שוזאונליין לא עונים להודעות במייל בכלל ואין אפשרות לדבר איתם בטלפון!!! בקיצור אין שירות לקוחות!
    אחרי שקניתי נעליים ב 500 ש"ח

    1. גם אני לא מצליחה להגיע לשום נציג שירות לקוחות
      הזמנה שלי מתחילת ינואר ועד היום לא קיבלתי אותה
      ניסיתי בצור קשר, פייסבוק, אינסטגרם, מייל — ללא הצלחה

  2. הזמנתי מעיל בצבע שחור
    קיבלתי מעיל בצבע כתום
    ואין עם מי לדבר לא עונים בכלום
    להתרחק מהם

    1. לפחות קיבלת מעיל חחח…
      אני עשיתי הזמנה של נעליים בתחילת ינואר ולא קיבלתי כלום ואין מענה בשום דרך…..

      1. אותו הדבר כמו שכולם כותבים כאן ! הזמנתי נעליים בתחילת ינואר ועדיין שום דבר לא התקבל ואין עם מי לדבר !!!!
        פעם ראשונה שקניתי דרכם ופעם אחרונה !

  3. גם מחכה לשמוע מהם, הנעליים הגיעו בצבע שונה, החזרתי אותם בדואר. מה קורה עם זה???

  4. קניתי נעל סניקרס ,לפני שבועיים החזרתי ועדיין לא קיבלתי שום החזר.מקבלת תשובות לא תשובות.כאשר סחורה תגיע תקבלו מייל.מה הסניקרס הזה עושה טיול סביב הכדור הארץ עד שמגיע אליכם?יותר לא יקנה

  5. השירות הכי מזעזע שקיבלתי אי פעם
    מושכים אותי חמישה חודשים ללא מענה
    חוויה נוראית, מי היה מאמין שאפשר לסבול ככה מהזמנת נעליים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן