שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

Wolt – וולט טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » Wolt – וולט טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של Wolt (וולט) – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של Wolt – וולט.

וולט (Wolt) היא חברה בינלאומית המפעילה שירות משלוחים פופולרי ביותר מ-20 מדינות, בהן גם ישראל.

מערך השליחים של Wolt והאפליקציה שלה מאפשרים ללקוחות להזמין מזון ממגוון רחב של מסעדות ולקבל אותו במהירות ובעלות נמוכה יחסית.

וולט פועלת כיום ביותר מ-10 ערים בישראל, ובהן תל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, נתניה, חולון, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, פתח תקווה, אור יהודה, יהוד, קריית אונו, גבעת שמואל, באר שבע, אבן יהודה ופרדס חנה-כרכור.

שליחי וולט מתניידים במגוון דרכים ובהן אופניים חשמליים ורגילים, קורקינטים חשמליים, אופנועים, קטנועים ועוד.

ערוצי שירות לקוחות:

Wolt – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות טלפוני.

Wolt – וולט – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של Woltבקישור הזה.

Wolt – שירות לקוחות – אימייל – Email

  • יצירת קשר עם שירות לקוחות Wolt עבור פניות למסעדות – וולט באמצעות אימייל: support@wolt.com.
  • לנושאים כלליים יש לשלוח מייל אל info@wolt.com
  • עבור פניות שיווקיות ושיתופי פעולה support@wolt.co.il
  • ליצירת קשר בנושאי תקשורת ויחסי ציבור press@wolt.com

Wolt – וולט – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

Wolt – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– לא נמצאו פרטי ווטסאפ ליצירת קשר.

Wolt – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות וולט בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

Wolt – שירות לקוחות – טוויטר (Twitter)

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של Wolt בטוויטר ישירות מכאן https://twitter.com/woltapp

Wolt – שירות לקוחות – אינסטגרם

צרו קשר עם שירות הלקוחות של וולט גם באינטגרם דרך הקישור הזה.

Wolt – וולט – שירות לקוחות – כתובת

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות משלוח דואר.

אודות חברת wolt (וולט) ישראל

חברת וולט הינה חברת שליחויות של מזון ומוצרים אחרים. החברה פועלת ב-20 מדינות שונות ברחבי העולם ובמאות ערים שונות. גם בישראל עובדת וולט במגוון רחב של ערים במרכז גוש דן ובשאר חלקי הארץ. בערים כמו תל אביב, ירושלים, חיפה, כפר סבא ובאר שבע תוכלו למצוא את שליחי וולט עובדים ומספקים מוצרים ומשלוחים ברחבי העיר. החברה פעולת באמצעות יישומון בנייד או אתר אינטרנט בהם ניתן להזמין מזון ממגוון רחב של מסעדות וסופרים המספקים שירות באזור. השליחים של וולט הם לרוב צעירים הנוהגים על אופנועים ואופניים חשמליות והם עובדים כפרילנסרים. המטרה של וולט היא לספק שירות שליחויות טוב, יעיל ומהיר ולהפוך את חווית השירות לנוחה ויעילה עבור כלל הצרכנים.

שירות לקוחות וולט ישראל

לחברת וולט שירות לקוחות יעיל ונוח שישמח לעמוד לרשותכם לכל בעיה שלא תהיה ולכל עזרה שתצטרכו. המייל של וולט שרות הלקוחות פעיל ברוב שעות היום וניתן לשלוח כל שאלה למייל ולקבל תשובה בהקדם. המייל של חברת וולט ישראל: support@wolt.co.il.

באתר האינטרנט של החברה, https://wolt.com/he/discovery  ניתן גם ליצור קשר בקלות ולקבל תשובה מהמוקדנים של וולט בכל עת. בנוסף, לוולט יש עמוד אינסטגרם, עמוד פייסבוק ועמוד טוויטר הזמינים לציבור ובהם ניתן לקבל מידע ומענה מהיר ויעיל לכל פנייה. כרגע אין שירות לקוחות וולט טלפון, אך עד שיהיה אחד שכזה, ניתן ליצור קשר בהתכתבות מהירה באפליקציה עם המוקדנים השונים שיעמדו לצידכם לכל שאלה.

שעות הפעילות של שירות הלקוחות של וולט

שעות הפעילות של וולט שירות לקוחות פועל בזמנים בהם האפליקציה ושירות המשלוחים פעיל באזור שלכם. בזמן זה, תוכלו להתכתב עם המוקדנים באתר ובאפליקציה של וולט ולקבל מידע אודות המשלוח שלכם, מה סטטוס ההכנה שלו, עוד כמה זמן הוא עתיד להגיע ועוד. בנוסף, תוכלו ליצור קשר באמצעים השונים והצוות של וולט יחזור אליכם במהירות המרבית.

שאלות ותשובות נפוצות בשירות הלקוחות של וולט

שאלה: כיצד ניתן ליצור קשר טלפוני עם וולט?

תשובה: כיום שירות לקוחות וולט – טלפון לא קיים. ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים אחרות כפי שמופיע לעיל (באמצעות האתר, הרשתות החברתיות, המייל ועוד). במקומות אלו תקבלו מידע מנציג אנושי במהירות. וולט טלפון אמנם לא קיים, אך הנציגים יעמדו לרשותכם בכל דרך אחרת.

שאלה: מדוע המשלוח שלי מתעכב?

תשובה: ישנן סיבות שונות מדוע משלוח עלול להתעכב. לרוב, זמן ההגעה של המשלוח יהיה הזמן שמופיע טרם הזמנתכם את המשלוח ובהתאם למרחק בינכם ובין המסעדה. במקרים חריגים בהם יש עיכוב בזמן המשלוח, עיכוב זה נוצר בגלל עומס יתר על המסעדה או עומס יתר על השליחים. אנו עושים כל מאמץ כדי שדבר שכזה לא יקרה, ובמידת הצורך מעדכנים ישירות את זמן המשלוח החדש.

שאלה: כיצד ניתן לעקוב אחרי הזמנה שביצעתי?

תשובה: באפליקציה או באתר של וולט מופיעה ההזמנה שלכם ובאיזה סטטוס היא נמצאת כעת. וולט מעדכנים בכל שלב בדרך; קבלת ההזמנה במסעדה, הכנת המנות השונות, האיסוף על ידי השליח וההגעה למחוז חפציכם. במעקב ההזמנה תוכלו להתעדכן בזמן המשלוח בזמן אמת.

שאלה: מתי אראה את ביצוע חיוב התשלום על ההזמנה?

תשובה: התשלום על כל הזמנה מתבצע ישירות בעת שליחת ההזמנה. אתם תקבלו קבלה לכתובת המייל שהזנת בעת הרשמתכם לוולט, שם תראו את כל הפרטים והמחירים כולל המע"מ.

שאלה: אחד הפריטים היה לא טוב או חסר. מה לעשות?

תשובה: וולט משתדלת שכל ההזמנות יגיעו בצורה הטובה ביותר ליעדם. לעיתים, בגלל טעויות אנוש במסעדות השונות, עלולות לקרות תקלות שונות ומוצרים מגיעים פגומים או חסרים. במקרה כזה, חלילה, צרו קשר עם המוקדים של וולט הזמינים באפליקציה והם יתנו לכם מענה מהיר ויעיל בצורה של החלפת הפריט או קבל קרדיט להזמנה הבאה שלכם. הקפידו לצרף תמונה של הפריט הפגום, או את שמו של הפריט החסר, על מנת שנוכל לעקוב אחר המשלוחים שלנו ולוודא שדבר כזה לא ישנה.

שאלה: מה עושים במידה ויש לי אלרגיות?

תשובה: במקרה של אלרגיות, חשוב מאוד לא לפגוע בבריאותכם, ליצור קשר ישירות עם המסעדה ממנה אתם מעוניינים לבצע הזמנה, ולבדוק מולה מהם האופציות הלא אלרגניות הקיימות במסעדה. הדרכים ליצירת קשר עם המסעדה מופיעות בדף המסעדה בוולט. המסעדה תוכל לספק לכם את המידע העדכני ביותר בנוגע למנות השונות, ואתם תוכלו להיות בטוחים שהם מכירים באלרגיות שלכם ולא שולחים לכם מנות שעלולות להזיק לכם. וולט היא פלטפורמת קשר בין הסועד למסעדה, ולא בעלת הידע המלא, עם זאת המוקדנים ישמחו לעמוד לרשותכם בשאלות השונות גם בנושא זה באפליקציה ובאתר.

שאלה: האם ניתן לתת טיפ לשליח באמצעות האפליקציה?

תשובה: אפשר לתת טיפ לשליחים של וולט דרך האפליקציה. בעמוד התשלום תוכלו לראות את האפשרות להוסיף טיפ עבור השליח, וכסף זה יגיע ישירות אליו. לא מדובר בחובה, ומחיר המשלוח המקורי כלול במחיר ההזמנה הכללית, אך במידה ותרצו להשאיר טיפ נוסף לשליח, תוכלו להוסיף זאת בתוך האפליקציה ויחד עם ההזמנה הכוללת.

טיפ קטן וחשוב לסיום לפני שפונים לשירות לקוחות וולט

וולט הינה חברת שליחויות המובילה בתחומה וכל מטרתה היא לספק לצרכנים את שירות השליחויות היעיל והנוח ביותר. נתקלתם בשאלה ולא בטוחים מה לעשות? באתר וולט ניתן למצוא כמעט את כל התשובות לכל השאלות שתרצו לדעת. חברת וולט מנוסה ובעלת ידע רב, והיא התמודדה עם שאלות רבות וכתבה עליהם תשובות שיופיעו אצלכם בצורה מיידית באתר, וללא המתנה לנציג. אם לא מצאתם את התשובה לה אתם זקוקים, צרו קשר עם שירות הלקוחות של וולט, והמוקדנים ינסו לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר והמהיר ביותר לכל שאלה ותקלה.

צילום מסך של שירות לקוחות Wolt - וולט

Wolt וולט טופס יצירת קשר צילום מסך
Wolt וולט טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על Wolt - וולט?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של Wolt – וולט אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם Wolt – וולט ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות Wolt - וולט

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

26 תגובות

  1. וולט פשוט לא מקצועיים. לא מעוניינים לשמוע ביקורת. לא זמינים ללקוחות או למסעדות.
    הקלות שבהזמנה ביחס ישר לחוסר המענה כאשר משהו משתבש בדרך.

  2. שירות זוועה, מנות עיקריות לא מגיעות והם מתנצלים שאי אפשר לשלוח את מה שחסר כי יש עומס
    מומלץ להזמין ישירות מהמסעדה ולא מהם!

  3. אם אני רוצה לחסום את כרטיס האשראי שלי לוולט הבן שלי מזמין דרך האפליקציה שלו

  4. אני מזמין כבר כשנה, כל יום שישי מיריד האוכל בדיזנגוףבדיזנגוף סנטר בקינג ג׳ורג׳ 75 ליבנה 3 ברמת גן שהמרחק הוא 4.57 ק״מ. פתאום קפץ לי שהמשלוח לא בטווח. מה אפשר לעשות?

  5. חייבתם אותי בכרטיס ישרכאט ,128 ש"ח בתאריך 16.01.23. אסמכתא 0076112 עבור מה אינני יודע ואתם לא עונים לטלפון ,,,לא היזמנתי דרכם שום מוצר אל תעשקו אנשים מבוגרים נא לזכות את חשבוני דחוף 0523636840 פלאפון

  6. חייבתם את חשבוני ב128 ש"ח 26.01.23 אסמכתא 0076112 לא הזמניתי אצלכם שום דבר אבקש לחזור אלי דחוף וללבן את העניין דחוף ביותר 0523636840

    1. הם לא חוזרים לאף אחד. הם גם עונים לך בווטסאפ ומיבשים אותך שם ממש חוצפה.

  7. אכזבה עצומה – סטנדרטים מאד נמוכים של שירות – חוסר כבוד ללקוחות ושותפות בגרימת עוול ונזקים כספיים, היות ובמשך שעות רבות נציגי וולט מתעלמים בחוצפה ובעזות מצח מתקלות. תרבות ארגונית ירודה ונחותה.
    בושה וחרפה

  8. אכזבה עצומה. סטנדרטים מאד נמוכים של שירות. נציגי וולט לא חוזרים במשך שעות רבות וגורמים לנזקים כספיים. תרבות ארגונית ירודה ונחותה. בושה וחרפה

  9. הערב כמה דקות לפני השעה 18:00 בנצר סרני. שליח שלכם נסע בכביש שתמרור אין כניסה ממוקם בכניסה אליו. הסבתי את תשומת לבו של הנהג הלא מנומס, שבתמורה נופף לי בידיו משהו שנראה כמו מי את, והמשיך לנסוע באין כניסה. אני בטוחה שיש לכם יכולת לאתר מי השליח, ולהסביר לו שחוק זה חוק זה חוק.

  10. שליחי חברת וולט רוכבים על אופניים או אופנועים בצורה ממש מסוכנת .עוברים באדום, לא נותנים להולכי רגל זכות קדימה במעברי חצייה ,לא מאיטים לפני מעברי חצייה .שליחי החברה נוהגים בצורה ממש מסוכנת

  11. ההזמנה מס. 174 מיום 13.5

    הסלט לא היה מושלם נבטים… זה לא מה שכתוב בתפריט

    אבקש לקבל פיצוי

  12. שליח וולט שנתפס שזמן ניסיון פריצה לרכב בת"א.
    הכל מצולם כולל מס שליח על הארגז, מספר אופנוע ופנים.

  13. פשוט …. ז ו ו ע ה של שירות !
    דייי קפלו תבסטה, שירות לא שירות השליחים שלכם עושים מה בזין שלהם !
    משלוח מגיע אחרי שעתייםםם !
    מה קרה ?! מהההה ..
    עשיתם אותנו סנדוויץ אף אחד לא נותן מענה.

  14. אתמול עשיתי הזמנה שלא הגיעה עד עכשיו.
    פניתי בצ'ט ולצערי הנציגה שלכם לא טיפלה ביעילות, הרבה מאוד זמן המתנה ולא התייחסה בכלל למה שכתבתי.
    אם הייתה מתייחסת הייתה רואה שההזמנה לא הגיעה למרות שסומנה באפליקציה שכן.
    עד היום בבוקר לא קיבלתי את ההזמנה והמשלוח, מבקשת שתבדקו זאת ומבקשת לזכות את האשראי שלי במיידי. זה לא ייתכן מצב כזה!!!

  15. מדוע לא ניתן להשיג אתכם טלפונית ???
    לא יתכן שלא ניתן לבצע בירורים !

  16. שלום, אני לקוחה מאד ותיקה של וולט, מזמינה לפעמים פעמיים ביום. אתמול הזמנתי לבני 2 מגשי פיצה + שתיה 1.5 ליטר והשתייה לא הגיעה וממש לא מצאתי אל מי לפנות. מייאש.

  17. אין מענה באפלקציה כבר כמעט שעה שאנחנו מחכים
    אשמח שיחזרו אליי

  18. השבוע הזמנתי מגשי פיצה בכעט 200 ש"ח, אחרי 40 דקות היה רשום שההזמנה הגיע כאשר בפועל לא קיבלנו כלום!! לאחר שיחה בצ'אט נאמר לי שהשליח הניח את הפיצה ליד הדלת ואף צילם זאת, אני פותח דלת ואין כלום!!!!!! אמרו לי שאין מה לעשות זה נחשב שקיבלתי !!!!!! מוווזר מאוד !! פשוט לא יאומן

  19. גמליי אין מענההה בצאט שלכםם
    לא מבינההה למה מתעלמיים ככההה מאנשים
    זה לא שרותת!!!
    אשמח שתחזרו אלי בהקדםם

  20. גמליי אין מענההה בצאט שלכםם
    לא מבינההה למה מתעלמיים ככההה מאנשים
    זה לא שרותת!!!
    אשמח שתחזרו אלי בהקדםם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5868 - Wolt - וולט לוגו
לוגו שירות לקוחות Wolt - וולט
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן