שירות הלקוחות של חברת ניהול ההשקעות אנליסט – Analyst, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון ניהול תיקי השקעות אנליסט, קרנות נאמנות אנליסט, קופות גמל אנליסט, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אנליסט – Analyst – טלפון
מוקד שירות טלפוני: 03-7147177
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של אנליסט:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-17:00
פקס: 073-2462700
אנליסט – Analyst – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של אנליסט – [email protected]
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
אנליסט – Analyst – שירות באמצעות אתר אינטרנט
ליצירת קשר עם שירות לקוחות אנליסט על ידי מילוי טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
אנליסט – Analyst – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר אנליסט: אנליסט אי. אמ. אס שירותי ניהול בע"מ
מגדל אלרוב, שדרות רוטשילד 46, תל אביב.