אקסלנס נשואה – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חברת ניהול ההשקעות אקסלנס נשואה, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון ניהול תיקי השקעות אקסלנס נשואה, קרנות נאמנות אקסלנס נשואה, קופות גמל אקסלנס נשואה, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

אקסלנס נשואה – טלפון

מוקד שירות טלפוני: 03-7532000

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של אקסלנס נשואה:

  • ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-17:00

אקסלנס נשואה – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של אקסלנס נשואה – [email protected]

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

אקסלנס נשואה – שירות באמצעות אתר אינטרנט

ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקסלנס נשואה על ידי מילוי טופס ליצירת קשר בקישור הזה.

אקסלנס נשואה – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר אקסלנס נשואה: הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל בע"מ: רחוב אפעל 25, פתח תקווה, 4951125.

כתובת לקבלת קהל אקסלנס נשואה: בניין אמות פלטינום, רח' אפעל 25, קריית אריה, פתח תקווה, קומה 16.

שעות פעילות קבלת קהל בין השעות: 9:00-17:00

חברות דומות: