שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אליס טיסות – alice טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » אליס טיסות – alice טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אליס – alice, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של אתר התיירות alice ועוד.

אליס היא מנוע חיפוש טיסות ישראלי, המאפשר למצוא ולהשוות מחירים למגוון גדול של טיסות לחו"ל, כולל טיסות לכיוון אחד, טיסות הולך ושוב ושילוב יעדים.

אפשרויות ליצירת קשר:

אליס – alice – שירות לקוחות – טלפון

ניתן לבטל טיסות שהוזמנו באמצעות אליס בטלפון 03-5555155.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.

אליס – alice – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

אליס מספקת באתר האינטרנט שלה איזור אישי, מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של אליס – aliceכניסה לאתר.

אליס – alice – שירות לקוחות – דוא"ל – Email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות אליס היא: customer@alice.co.il.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. ניהול הזמנה
  2. תקנון הזמנה
  3. תנאי שימוש באתר
  4. חוק שירותי התעופה
  5. דרכי ביטול
  6. תקנון ביטול הזמנה
  7. חברות התעופה אליהן ניתן לממש קופון
  8. תקנון שילוב טיסות

אליס – alice – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות אליס – alice – כתובת למשלוח דואר: רחוב נחמני 14, קומה 2, תל אביב- יפו, מיקוד 6579424.

בקצרה על אליס טיסות

אליס ("alice") הינה חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 2016, אשר מפעילה אתר אינטרנט תחת שם זה. באתר האינטרנט ניתן להשוות מגוון רחב של טיסות לכל רחבי העולם, ולתכנן את מסלול הטיסה הטוב והמשתלם ביותר עבורכם. הדגש של אליס בפיתוח האתר הוא על נוחות המשתמש ועל הדינמיות האפשרית – באתר של אליס – alice אפשר להשוות טיסות לארבעה יעדים שונים במקביל, וכן להשוות טיסות בטווח תאריכים ותקופת שהות משתנה, כך שאין צורך במספר חיפושים גדול כדי לקבל את כל האפשרויות העומדות בפניכם, ולבחור את המסלול הטוב ביותר בהתאם.

מנהליה של אליס – alice מצהירים שהאלגוריתם שלה סורק כ-20 מיליון טיסות במקביל, על מנת למצוא עבור המשתמשים את מסלול הטיסה המומלץ והמשתלם ביותר. האלגוריתם של אליס – alice מתבסס על נתוני חברות התעופה השונות, ועל חיפושים של משתמשים קודמים, כך שהתוכנה הולכת ומשפרת את עצמה, ויודעת למצוא את הטרנדים החמים ולאתר את הטיסות הזולות ביותר.

מגיפת הקורונה הובילה לאי וודאות גדולה בכל הנוגע לטיסות ומעברים ממדינה למדינה, והזמנת טיסה דרך סוכנות מעניקה ראש שקט, וידיעה שיש מי שמטפל בעניינים. נקודה זו מתחזקת לאור העובדה שמדובר בחברה ישראלית, כך ששירות הלקוחות שלה הינו בעברית, ומשרדי החברה יושבים בתל אביב. נקודה זו משמעותית מאד, והיא תורחב מעט בסוף המאמר.

אליס (alice) שירות לקוחות – דרכי יצירת קשר

עולם הטיסות דורש זמינות מיידית, וחשוב לדעת שיש עם מי לדבר בזמינות גבוהה, שכן רגע אחד של חוסר תקשורת עלול להוביל לפספוס הטיסה, ואלפי שקלים שיורדים לטמיון. אליס – alice מציעה מגוון ערוצי תקשורת עם הלקוחות, כפי שנפרט להלן.

  1. אליס – alice – טלפון – מספר הטלפון של חברת אליס – alice לביטול כרטיסי טיסה הינו 03-5555155. שימו לב שהמוקד פעיל מיום א' עד יום ה' בין השעות 9:00 ל-18:00.

  2. אליס – alice – מייל – אחד מערוצי התקשורת המרכזיים עם חברת אליס – alice הינו באמצעות המייל בכתובת: office@alice.co.il. מייל זה הינו המייל למשרדי החברה, ואינו המייל לשירות לקוחות. כתובת המייל של אליס – alice שירות לקוחות הינו בכתובת: customer@alice.co.il. במייל זה ניתן גם לבטל כרטיסי טיסה שנקנו דרך אליס – alice.

  3. אליס – alice – פקס – ניתן לבטל את כרטיס הטיסה באמצעות פקס אשר מספרו: 0773179074.

  4. אליס – alice – אתר האינטרנט – הערוץ המרכזי והמומלץ ביותר בתקשורת עם אליס – alice הינו באמצעות אתר האינטרנט של החברה. באתר ניתן לבצע חיפושי טיסות, לבצע את הזמנת הכרטיס, לקבל מידע אודות מצב ההזמנה וכדו'. כתובתו של אתר האינטרנט הינו: https://www.alice.co.il/. בנוסף, ניתן לבטל את כרטיס הטיסה באתר האינטרנט בכתובת: https://www.alice.co.il/order-cancellation. בחלונית של ניהול ההזמנה באתר, תוכלו לקבל מידע אודות פרטי ההזמנה, ולפנות לשירות הלקוחות של החברה אשר עונה באמצעות המייל. לחלונית ניהול ההזמנה ניתן להגיע בכתובת: https://www.alice.co.il/my-flights, ולאחר מכן ללחוץ על הלשונית "מדברים איתנו פה".

  5. שירות לקוחות בכתובת משרדי החברה של אליס – alice יושבים בכתובת: תל אביב-יפו רחוב נחמני 14 בקומה השנייה. לשליחת מכתבים יש להוסיף את המיקוד – 6579424. שימו לב שחברת אליס – alice אינה מספקת שירות לקוחות פרונטלי בכתובת המשרדים, אולם ניתן להשאיר פרטים אצל איש הבטחון בכניסה והוא מעביר את המידע ונציגים שיחזרו אליכם.

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות אליס

שאלה: האם אוכל לבטל את כרטיס הטיסה שהזמנתי?

תשובה: ניתן לבטל את כרטיס הטיסה עד 14 ימים ממועד הזמנת הכרטיס, בחיוב של דמי טרחה העומדים על כ-100 ₪ או 5% מהעסקה לכל נוסע – הנמוך מבניהם. שימו לב שאליס – alice שירות הלקוחות נותן שירות עד 12 שעות לפני מועד הטיסה הראשונה, כך שבכל בקשה לשינוי או לביטול הכרטיס לאחר מועד זה, יש לפנות באופן ישיר לחברת התעופה ולהתנהל מולם.

שאלה: אני מתלבט בין שני יעדים… מה עליי לעשות?

תשובה: במסך החיפוש של אליס – alice, ניתן להקיש מספר יעדים ולקבל מידע אודות כל הטיסות לכלל היעדים שהוכנסו למערכת החיפוש. שים לב שניתן גם להזין תאריכים דינמיים, כך שהמערכת תמצא עבורך את התאריכים הטובים ביותר, ואת המיקום הטוב ביותר לחופשה חלומית ומפנקת!

שאלה: אני צריך להגיע בדחיפות למדינה אחרת, האם אוכל למצוא באליס את המסלול המהיר ביותר?

תשובה: בהחלט. ניתן להזין בחלוניות החיפוש משתנים שונים כמו למשל לחפש טיסות ישירות בלבד, להגביל את החיפוש לחברות תעופה מסוימות בלבד, להגדיר את גודל המטען הרצוי, לבחור את טווח המחירים וכדו'. שימו לב שכל הגדרה מצמצמת את טווח החיפוש של האלגוריתם, כך שמומלץ למעט עד כמה שאפשר בהגדרת משתנים, אלא אם ישנו צורך ממשי בכך.

שאלה: על מי מוטלת האחריות להנפקת הוויזה?

תשובה: אליס אינה מתחייבת להכניס את הלקוחות למדינת יעד, והבאת האישורים השונים היא באחריותו הבלעדית של הנוסע. כל נוסע חייב לבדוק לפני ביצוע הרכישה שהוא מחזיק בוויזה תקפה עבור מדינת היעד, ושלא קיימות מגבלות על כניסתו (מגבלות עקב מגיפת הקורונה, מגבלות עקב העדר אשרת כניסה, צו עיכוב יציאה מהארץ וכדו'). הגבלות אלה מתייחסות הן למדינת היעד, והן למדינה בה מתקיימת טיסת המשך (קונקשיין).

טיפ קטן לסיום על שירות לקוחות אליס

מתוך סקירה זריזה של ביקורות ודירוג הלקוחות ברחבי האינטרנט, נראה שהחברה אינה מספקת שירות לקוחות זמין בצורה טובה. משתמשים רבים מדווחים על תקלות, עיכובים בקבלת ההחזרים, הזמנת כרטיסים שאינם תואמים, ועוד מגוון רחב של טענות. ייתכן וטענות אלה אינן מייצגות את השירות הכללי של החברה, והשירות הכללי הינו חיובי. לכך ניתן להוסיף את הנקודה שטענות רבות הועלו בתקופת הקורונה, בה העולם כולו חווה טלטלה, וייתכן שלקוחות רבים נפגעו כתוצאה מטלטלה זו. מכל מקום החסכון הכספי שהחברה מציעה אינו דבר של מה בכך, וכדאי להמשיך ולעקוב האם הביקורות העתידיות יהיו שונות מהביקורות שנכתבו בתקופת הקורונה.

צילום מסך של שירות לקוחות אליס - alice

אליס alice טופס יצירת קשר צילום מסך
אליס alice טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על אליס - alice?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אליס – alice אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אליס – alice ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות אליס - alice

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. חברה נוראית על גבול העוקץ. לא ממליצה לסגור איתם. להתרחק כמו מאש!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5165 - אליס - alice לוגו
לוגו שירות לקוחות אליס - alice
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן