שירות הלקוחות של חברת הביטוח הפניקס, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון ביטוח בריאות הפניקס, ביטוח חיים הפניקס, קרן פנסיה הפניקס, קרן השתלמות הפניקס, קופת גמל הפניקס ועוד. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הפניקס, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
הפניקס – טלפון
מוקד שירות טלפוני: 3455* | 03-7332222
משרד ראשי: 03-7332020
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של הפניקס:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:00-16:30
הפניקס – שירות באמצעות צ'אט חי עם נציג
לקבלת שירות בצ'אט עם נציג – בקישור הזה.
הפניקס – שירות באמצעות וואטצפ – WhatsApp
שליחת הודעת Whatsapp לנציג במספר 054-9893455 או לחצו כאן.
מומלץ לשמור את המספר בספר הטלפונים לפני שליחת ההודעה.
הפניקס – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של הפניקס [email protected]
שימו לב: בעת הפניה יש לצרף צילום תעודת זהות למייל לצורך זיהוי
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
הפניקס – שירות באמצעות אתר אינטרנט
לשירות לקוחות של הפניקס דרך טופס ליצירת קשר – בקישור הזה.
הפניקס – קבלת קהל
כתובת קבלת קהל: רח' רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל – לזימון תור לקבלת קהל, לחצו כאן
שעות קבלת קהל: ימים א'-ה', 08:00-15:00