ישפאר – Isfar – שירות לקוחות




שירות הלקוחות של ישפאר – Isfar. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות היבואן ישפאר – Isfar, לשימושכם. ישפאר, היבואן הרשמי בישראל למוצרי: SONY, SONY PLAYSTATION, LENCO, DRAGON, ROSIERES, ELICA, HOOVER.

אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו באיזור התגובות שבהמשך הדף.




בחרו אמצעי ליצירת קשר:




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות ישפאר – Isfar – מספר טלפון: 09-9711700.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00.




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של ישפאר – Isfarבקישור הזה.




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

שירות לקוחות ישפאר – Isfar באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.




ישפאר – Isfar – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות ישפאר – Isfar – כתובת למשלוח דואר: ספיר 7 אזור התעשיה הרצליה.




חברות דומות:

2 מחשבות על “ישפאר – Isfar – שירות לקוחות”

  1. שלום רב, שמי נטלי ברנס ואני חווה תחושה של זלזול בי ובמוצר שרכשתי. בחודש נובמבר 2018 רכשתי תנור בילדאין של חברת רוזייר. נתקלתי בתקלות רבות שהובילו למוצר להפסיק פעולתו ולכיבוי מוחלט של המוצר לאחר שימוש בפרק זמן קצר בין 10 ד', טכנאים רבים הגיעו לבדוק המוצר בביתי, ביצעו פעולות מורכבות החלפת חלקים מהותיים והתחייבו לטיפול בתקלה, ארון המטבח חטף שריטות רבות בשל חוסר תשומת לב של טכנאי השירות, פגמים הנראים לעין באופן בולט. כעבור מספר ימים שוב חזרה התקלה ושוב הסיפור חזר על עצמו, התהליך נמשך מס חודשים של מרדף טלפוני מול מוקד השירות, תאומים לטכנאי, פינוי זמן יקר ערך ותסכול רב מאוד, מוצר לא ראוי, ללא יכולת בישול מלאה ללא הפסקות מרובות. לאחר ביקור של הטכנאי האחרון המוצר החל לקצר בחשמל הבית ולגרום להפסקה וקצר בארון החשמל, שוב שיחת טלפון ביאוש והסברים כי המוצר מעבר להיותו לא תקין אף הפך לבעייתי ומסוכן. הוחלט לשלוח המוצר למעבדה שם הוחלף לפי נציגת השירות, שני טרמוסטטים, מפוח ומנוע! כלומר מוצר משופץ, בשיחה מול נציגת השירות פניתי בבקשה להרחיב את האחריות שהרי תוקפה יפוג עם קבלת המוצר, חודשים של התעסקות ונסיונות לתיקון המוצר הובילו אותנו למול אתגר חדש: האחיות. הנציגה שהפנתה הטיפול למיכל מנהלת המוקד אשר התחייבה לבדוק הנושא ולהשיב תשובה באותו היום אינה יצרה עימי קשר מיום 8.12.19 יזמתי שלוש נסיונות שיחה עימה מול המוקד שטענו כי אינה פנויה ובסיום השיחה הושארו לה הודעות. שלוש פעמים התחייבו לשיחה חוזרת עד סוף היום ודבר לא קרה. אני עייפה מהמרדף אחריכם, התנור נמצא בידכם כבר שלושה שבועות. איש לא משיב תשובה לבקשתי, אני לא מבינה את הקושי בלקיחת אחריות על המוצר שסופק פגום ותוקן על ידכם באחריות לתקופה נוספת, אציין את החמור ביותר: בתחילת כל התהליך במהלך שיחות הטלפון הראשונות, נציגות המוקד כלל מיכל התעקשו כי המוצר שבידי אינו במלאי, לא קיימים חלקים למוצר זה, התעקשו לקבל צילומי הזמנה וקבלות בגין הרכישה הכללים תאריך, בשל חוסר אמונה כיצד מוצר שלטענתם לא על המדף ולא קיימים לא חלפים סופק לי, והיום אני שואלת אם המוצר שתוקן על ידכם בטיחותי עבורי ועבור ילדיי, אם הרי חלפים מתאימים לא זמינים עבורכם. מבקשת התחייסותכם לבעיה שלי מולכם. נטלי – 054-5505383

    הגב
    • שלום נטלי,
      יש לפנות לשירות לקוחות ישפאר באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות