שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מפעל הפיס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אבטחה » מפעל הפיס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות מפעל הפיס – מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לאתר ולרשתות החברתיות וכל הפרטים שהצלחנו למצוא בנושא. בהצלחה!

מפעל הפיס הינו גוף ציבורי בעל זיכיון בלעדי לעריכת הגרלות ומשחקי מזל בישראל, המפעיל משחקי מזל פופולריים כגון: לוטו, תכנית המנויים, חישגד, צ'אנס, פיס 777, 123 ועוד.

מפעל הפיס מפעיל גם את 'פיס פלוס' – אתר ההטבות של מנויי הפיס, הכולל מגוון הטבות למופעי בידור, מוסיקה, הצגות, אטרקציות, נופש ועוד.

דרכים ליצירת קשר:

מפעל הפיס – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות מפעל הפיס הינו: 03-6940177.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות: 8:00 – 17:00.
שישי בין השעות: 08:00 – 13:00.

פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6940320.

מפעל הפיס – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

  1. שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מפעל הפיסבקישור הזה.
  2. אם אתם מחפשים מידע על עידכון פרטים אישיים במנוי הפיס לחצו על הקישור הבא.
  3. אם אתם מעוניינים לבצע ביטול מנוי פיס יש ללחוץ כאן.

מפעל הפיס – שירות לקוחות באמצעות מילוי טפסים

לפניכם מספר טפסים למילוי עצמאי כך שתוכלו לדלג על יצירת קשר עם שירות הלקוחות ולמלא את הבקשה בעצמכם לקבלת שירות מהיר יותר דרך האתר:

  1. החלפת מספר כרטיס מנוי פיס
  2. עדכון שם ומספר תעודת זהות בכרטיס מנוי פיס
  3. בקשה לשינוי פרטי חשבון בנק למשלמים עפ"י הוראה לחיוב חשבון מנוי פיס (קובץ PDF אותו נדרש למלא ידנית)
  4. הסבת שם בכרטיס מנוי פיס על שם אחר
  5. עדכון פרטים אישיים בכרטיס מנוי פיס (שם, ת.ז, דוא"ל, כתובת, טלפון נייד)
  6. שינוי פרטי חשבון לזיכוי בלבד (מנוי פיס)

מפעל הפיס – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני

פנייה אל שירות לקוחות מפעל הפיס באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: pniot@pais.co.il.
אם הפנייה אל שירות הלקוחות היא בנושא הטבות למנויי פיס יש לשלוח מייל אל service@paisplus.co.il

מפעל הפיס – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות מפעל הפיס בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

מפעל הפיס – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות מפעל הפיס – כתובת למשלוח דואר: מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 7019, תל אביב, 6107001.

בקצרה על מפעל הפיס

מפעל הפיס הוא חברה לתועלת הציבור שהוקמה לפני כ-70 שנים, אשר עורכת הגרלות ומשחקי מזל ברחבי הארץ. מפעל הפיס הוא הגוף היחיד בישראל בעל זיכיון לערוך משחקי מזל והגרלות באופן חוקי. רווחי מפעל הפיס מופנים לתועלת הציבור – להקמת מוסדות חינוך, תרבות, ספורט, אמנות ופנאי, בתי חולים, מרפאות, מלגות שונות ומימון נוסף לפרויקטים חברתיים שונים. מפעל הפיס מפעיל מגוון רחב של הגרלות ומשחקי מזל, לדוגמה לוטו, צ'אנס, פיס 777, חישגד ועוד. בנוסף, קיימת אפשרות להירשם ל"מנוי פיס" שמאפשר הרשמה להגרלה שבועית. למפעל הפיס יש נקודות מכירה אחידות ומוכרות בעיצובן בכל רחבי הארץ וכן בפיצוציות ודוכנים שונים.

למפעל הפיס שירות לקוחות פעיל שנגיש וזמין במספר דרכים, בהתאם לצורך ולנושא הפניה.

שליחת פניה באתר, באזור של שירות לקוחות מפעל הפיס

באתר שירות לקוחות מפעל הפיס תוכלו למצוא טופס פניה, אותו יש למלא בכל השדות הרלוונטיים. את הפניה שולחים לפי קטגוריות: בקשות והצעות, הגרלות פיס, זכיינים, מכתבי תודה, משאבי אנוש, פרסומים, תמיכות ומענקים ומנוי פיס. שימו לב ששליחת פניה באתר בנושא מנוי פיס אינה נועדה לפניות בנושא עדכון פרטים אישיים במנוי פיס, אלא לבירורים כללים ורכישת מנוי. לצורך עדכון פרטים אישיים במינוי פיס, כדוגמת שינוי פרטי חשבון לזיכוי, עדכון או הסבת שם בכרטיס מנוי פיס, בקשה לשינוי פרטי חשבון בנק למשלמים בהוראת קבע ונושאים נוספים שמפורטים באתר באזור שירות לקוחות מפעל הפיס. באשר לפניות בנושא הטבות למנויי הפיס, יש למלא טופס כללי בנושא "צור קשר" באתר הייעודי למנויי הפיס paisplus.co.il. בנוסף, באמצעות טופס שמצוי באתר באזור שירות לקוחות מפעל הפיס תוכלו גם לבטל את המנוי למפעל הפיס.

כמו כן, קיימת באתר באזור שירות לקוחות מפעל הפיס אפשרות לשלוח פניה אנונימית ללא צורך בהזדהות. כמובן שהפניות לא ייענו ישירות לאור חיסיון פרטיו של הפונה, אך הפניה תועבר לגורמים הרלוונטיים במפעל הפיס.  

פניה למוקד מפעל הפיס בטלפון

תוכלו לפנות למוקד טלפון מפעל הפיס במגוון נושאים. מספר הטלפון מפעל הפיס הוא 03-6940177, מספר הטלפון של המרכזייה של מפעל הפיס הוא 03-6940000 ומספר הטלפון המספק מענה קולי אוטומטי לשמיעת תוצאות ההגרלות שפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע הוא 03-6509999. מוקד טלפון מפעל הפיס פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 – 16:00,
ובימי שישי בין השעות: 08:00 – 13:00.

פניה בדואר אלקטרוני למפעל הפיס

לפניות העוסקות בהטבות למנויי מפעל הפיס ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת service@paisplus.co.il בצירוף פרטים מזהים כגון שם מלא ומספר תעודת זהות. לפניות ציבור בנושאים אחרים ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת  pniot@pais.co.il. לפניה לצורך ביטול מנוי מפעל הפיס, יש לשלוח דואר אלקטרוני לכתובתmanuip@pais.co.il .

פניה באמצעות שליחת פקס או דואר רגיל

ניתן לשלוח למפעל הפיס פניות בנושאים שונים גם באמצעות שליחת פקס למספר 03-6936230 או מכתב בדואר לכתובת מפעל הפיס רח' הפטמן 3, ת.ד. 7019 תל אביב, 6107001.

שאלות תשובות נפוצות על הגרלות מפעל הפיס

אילו סוגי הגרלות מקיים מפעל הפיס ומתי הן מתקיימות?

מפעל הפיס מקיים כשישה סוגים של הגרלות שונות: הגרלת לוטו, הגרלת צ'אנס, הגרלת פיס 777, הגרלת 123, הגרלת חישגד והגרלה ייחודית למנויי פיס. הגרלת הלוטו נערכת פעמיים בשבוע ומבוססת על ניחוש מספרים. הגרלת הצ'אנס מתקיימת כשבע פעמים בכל יום, למעט ימים שישי ושבת, בהם מתקיים מספר נמוך יותר של הגרלות, הגרלת הצ'אנס מבוססת על משחק קלפים.

הגרלת פיס 777 היא הגרלה המתקיימת פעמיים ביום ומבוססת גם היא על ניחוש מספרים. הגרלת פיס 123 היא הגרלה יומית שבה המשתתף מנחש רצף של שלוש ספרות. הגרלת חישגד היא הגרלה המתבצעת באמצעות גירוד של כרטיסי גירוד בעיצובים שונים המהווים סדרות שונות, והסכום המרבי שבו ניתן לזכות בהגרלת חישגד הוא בין 5,000 שקלים למיליון שקלים בהתאם לסוג הסדרה שבה נמצא הכרטיס הזוכה. ההגרלה האחרונה היא הגרלה שבועית בשלושת השבועות הראשונים של החודש ודו שבועית בשבוע האחרון של החודש, שפתוחה למשתמשים שלהם יש מנוי במפעל הפיס בלבד.

האם קיימת חובת תשלום מס על זכיות בהגרלות מפעל הפיס?

קיימת חובה לתשלום מס הכנסה על הכנסות כספיות מזכיות בהגרלות, במשחקי מזל ובהימורים. ואולם, קיים פטור מתשלום מס על זכיות שסכומן נמוך יותר מ-31,200 שקלים. ניתן לדעת מהו אחוז המס אותו נדרש לשלם על זכיה באמצעות מחשבון מס שקיים באתר מפעל הפיס, ואחוז המס נקבע בהתאם לגובה סכום הזכייה. על הכנסות גבוהות במיוחד, הנמדדות באופן שנתי ביחס לאדם יחיד, הזוכה יהיה חייב במס נוסף.

מהיכן ניתן לדרוש את כספי הזכייה וממי ניתן לקבל אותם?

התשובה לשאלה זו תלויה בסכום הזכייה, שכן בהתאם לסכום משתנה הגוף שממנו ניתן לקבל את הכסף. בסכומים נמוכים, עד לגובה של 350 שקלים, ניתן לקבל את סכום הזכייה מהזכיינים של מפעל הפיס הפזורים ברחבי הארץ. בסכומי זכייה הגבוהים מ-11,000 שקלים אך נמוכים מ-31,200 שקלים, סכום הזכייה יועבר לזוכה בהמחאה על ידי משווק אזורי באחד משבעת אזורי השיווק הפרוסים ברחבי הארץ, לאחר שהזכייה תאושר על ידי בדיקת טופס ההגרלה.

באשר לזכיות בסכום גבוה יותר, עד לסכום של מיליון שקלים, ניתן לקבל את סכום הזכייה באמצעות המחאה מיידית או העברה בנקאית לאחר שהזכייה והטופס הזוכה יאומתו על ידי מחלקת הבקרה של מפעל הפיס. באשר לזכיות בסכום שגבוה ממיליון שקלים, או בפרס הראשון בלוטו, הסכום יועבר על ידי מפעל הפיס לזוכה תוך שלושה ימי עסקים מהיום שלאחר הפקדת טופס הזכייה ואימותו על ידי מחלקת הבקרה של מפעל הפיס. 

צילום מסך של שירות לקוחות מפעל הפיס

מפעל הפיס טופס יצירת קשר צילום מסך
מפעל הפיס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מפעל הפיס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מפעל הפיס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מפעל הפיס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מפעל הפיס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

8 תגובות

  1. זה מעל 10 דקות שאני מתקשרת למפעל הפייס מחכה למענה והדבר היחיד שנשמע בטלפון הוא מוסיקה.
    שרות "מעולה"

  2. אין מענה בשירות הטלפוני, המתנתי מעל 50 דקות במשך שלושה ימים !!
    את הסכף לוקחים אבל בדיוק בזמן.

    אור

    1. אני לא מצליחה לקבל את שרות הלקוחות אני כבר המון זמן
      אשמח אם תחזרו אלי
      תודה

  3. אי אםשר להיכנס לאתר פיס פלוס. אין מענה טלפוני בתמיכה מעל שעה. עונים רק במוקד מכירות כמובן

  4. לא עונים לטלפון שרות לקוחות וזאת חוצפה שאין כמוה. מישהו צריך לפנות בתלונה !!!

  5. שלום לכם ,
    שמי רחל נבו ואני מנויה במפעל הפיס.
    אני נמצאת בחו"ל ואיני מצליחה ליצור קשר וכן איני מצליחה להכנס לאתר מפעל הפיס .
    האם ניתן לקבל הסבר
    "מדוע" ?

    ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3003 - מפעל הפיס לוגו
לוגו שירות לקוחות מפעל הפיס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן