ישראכרט – שירות לקוחות

מנסים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת האשראי ישראכרט? ריכזנו כאן לשימושכם את כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישראכרט.

אודות ישראכרט

ישראכרט היא אחת מחברות האשראי המובילות בישראל, המשווקת ומתפעלת כרטיסי אשראי בנקאיים וחוץ בנקאיים, מספקת שירותי סליקה לעסקים ונותנת הלוואות חוץ בנקאיות ללקוחות פרטיים ועסקיים.

מותגי גרטיסי האשראי המרכזיים של ישראכרט הם מאסטרקארד ואמריקן אקספרס.

ישראכרט היא גם הגורם המתפעל של מגוון גדול של כרטיסי אשראי של מועדוני צרכנות מובילים בישראל.

שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

ניתן לפנות לשירות לקוחות ישראכרט בדרכים הבאות:

ישראכרט – טלפון

מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-6364333. שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של ישראכרט: ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00.

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-6895538

במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6364400. שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מספר הטלפון לפניות בנוגע לתשלום חוב – 03-6364554. שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00. בימי ו' המוקד סגור.

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 6660*. שעות פעילות מוקד טלפוני לקבלת הלוואות ומוצרי אשראי: ימים: א'-ה' 08:00-18:00. בימי ו' המוקד סגור.

מודעה

ישראכרט – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

ניתן לפנות לקבלת שירות לקוחות מחברת ישראכרט גם באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

ישראכרט – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט זמין בכתובת המייל – [email protected].

ישראכרט – אתר אינטרנט

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר ישראכרט אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר ישראכרט אונליין.

מודעה

ישראכרט – קבלת קהל

כתובת: המסגר 40, תל אביב.

טלפון קבלת קהל: 6272*.

שעות קבלת קהל: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00.

ישראכרט – נציב תלונות הציבור

  • כתובת למשלוח דואר: לכבוד מחלקת פניות הציבור לכתובת: חברת ישראכרט בע"מ המסגר 40 ת"ד 62030, תל אביב 6162001.
  • פקס: 03-6364262.
  • טלפון: 03-6364330.

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות