ישראכרט – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של חברת האשראי ישראכרט – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישראכרט, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

ישראכרט – טלפון

מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-6364333

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של ישראכרט:

  • ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-6895538

במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6364400.

שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תשלום חוב – 03-6364554.

שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00. בימי ו' המוקד סגור.

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 6660*

שעות פעילות מוקד טלפוני לקבלת הלוואות ומוצרי אשראי: ימים: א'-ה' 08:00-18:00. בימי ו' המוקד סגור.

מודעה

ישראכרט – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות ישראכרט באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

מודעה

ישראכרט – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט – [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מודעה

ישראכרט – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר ישראכרט אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר ישראכרט אונליין.

מודעה

ישראכרט – קבלת קהל

כתובת: המסגר 40, תל אביב.

טלפון קבלת קהל: 6272*

שעות קבלת קהל: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00

מודעה

ישראכרט – נציב תלונות הציבור

  • כתובת למשלוח דואר: לכבוד מחלקת פניות הציבור לכתובת: חברת ישראכרט בע"מ המסגר 40 ת"ד 62030, תל אביב 6162001
  • פקס: 03-6364262 .
  • טלפון: 03-6364330

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

חברות דומות:

מודעה

סגור לתגובות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות