שירות הלקוחות של קופת חולים לאומית – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות לאומית, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
קופת חולים לאומית – טלפון
מוקד שירות טלפוני לאומית: 1-700-507-507
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של לאומית:
- המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות – 7:00-20:00
- בימי ו' וערבי חג – 7:00-12:00
טלפון נוסף: 507*
פקס: 03-6949614
קופת חולים לאומית – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של לאומית באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.
קופת חולים לאומית – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של נציבת קבילות הציבור: [email protected]
קופת חולים לאומית – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: שפרינצק 23 תל אביב.