שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מועדון לקוחות אשמורת 360 טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מועדון הטבות » מועדון לקוחות אשמורת 360 טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של מועדון לקוחות אשמורת 360 – מועדון עבור חברי הסתדרות המורים בישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אשמורת 360, לשימושכם.

מועדון אשמורת 360 הינו מועדון ההטבות של הסתדרות המורים, המונה יותר מ-170,000 מורים ומורות, גננים וגננות, מנהלים ומנהלות, מפקחים ומפקחות וחברי הסתדרות מורים נוספים, המציע מגוון הנחות והטבות בתחומי הצרכנות, תרבות, בילויים, אטרקציות, תיירות ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

לתשומת לבכם: בכל פנייה הקשורה לכרטיס החבר, יש לציין בגוף ההודעה את מספר כרטיס החבר התקף שנמצא ברשותך.

מועדון לקוחות אשמורת 360 – טלפון

מוקד שירות טלפוני אשמורת 360: 2344*

שעות פעילות המוקד לשירותכם: בימים א'-ה' בשעות: 08:30-17:00.

אשמורת 360 שירות לקוחות וואצפ

ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועדון אשמורת בוואצפ ניתן ללחוץ על הקישור הבא לשליחת הודעה או לשלוח הודעה בוואצפ למספר 051-5507583.

מועדון לקוחות אשמורת 360 – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

הכתובות ליצירת קשר במייל הן:

מועדון לקוחות אשמורת 360 – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות אשמורת 360 באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

מועדון לקוחות אשמורת 360 – שירות לקוחות באפליקציות

תוכלו להשתמש באפליקציית המכשיר הנייד שלכם לקבלת שירות לקוחות:

  1. במידה ויש לכם מכשיר אנדרואיד תוכלו ליצור קשר דרך האפליקצייה של אשמורת בגוגל פליי
  2. במידה ויש לכם מכשיר אייפון תוכלו ליצור קשר דרך האפליקצייה של אשמורת ב-App store

שירות לקוחות אשמורת 360 ברשתות החברתיות

שירות לקוחות אשמורת 360 בכתובת

לקבלת שירות לקוחות ניתן להגיע פיזית לכתובת מגדלי זיו- בניין D, ראול ולנברג 24, תל אביב יפו, מיקוד 6971924.

קצת על מועדון לקוחות אשמורת 360

מועדון לקוחות אשמורת הינו מועדון הטבות המיועד לחברי הסתדרות המורים בלבד. הסתדרות המורים זהו הארגון היציג של עובדי ההוראה בישראל ובכללם מורים, גננים, יועצים ומנהלים בפועל וגמלאים. הסתדרות המורים הוקמה בשנת 1903 ונחשבת להתארגנות המקצועית הוותיקה ביותר ומונה כ – 160,000 חברים. הסתדרות המורים נחשבת לאחד מהארגונים החזקים והיציבים במשק, ומהווה עוגן משמעותי עבור עובדי הוראה רבים.

כחלק מסל התמיכה של הסתדרות המורים בחבריה, ההסתדרות מציעה מגוון של הטבות ומגוונות כגון: הטבות נופש, אטרקציות לכל המשפחה, הנחות משמעותיות ברכישת מוצרים לבית ועוד. החברות בהסתדרות המורים, וכפועל יוצא, חברות במועדון הלקוחות אשמורת 360 עשויים לחסוך לחבריו מאות ועד אלפי שקלים באמצעות שימוש בהטבות השונות, הקופונים וההנחות המוצעות.

לאור כל זאת, שירות לקוחות מועדון אשמורת 360 הינו מוקד פעיל, המטפל בפניות רבות במהירות וביעילות. במאמר זה נסקור את כל הדרכים השונות ליצירת קשר עם מועדון אשמורת. לאחר מכן, נציג מספר שאלות ותשובות נפוצות באשר לשירות לקוחות אשמורת 360, ולסוף, ניתן טיפ קטן אשר עשוי לסייע לכם בייעול פנייתכם לשירות הלקוחות של מועדון זה.

דרכי יצירת קשר עם החברה אשמורת 360

  1. ראשית כל, הדרך הנוחה והמקובלת ביותר ליצירת קשר עם מועדון לקוחות אשמורת הינו באמצעות טלפון אשמורת 360, שהוא: 1-700-550-043. יצירת קשר עם מוקד השירות הטלפוני עשויה לפתור את הבעיה בצורה המיטבית, שכן, המענה הוא מהיר ונעשה באמצעות נציגי שירות מוסמכים ומנוסים.
  2. טלפון אשמורת 360 נוסף הוא: 2344*. התקשרות למספר טלפון זה תוביל אותכם למקום זהה כמו המספר הקודם – מוקד השירות הטלפוני של מועדון אשמורת. אין העדפה בין מספרי הטלפון השונים, וככל וישנה בעיה עם אחד המספרים מומלץ לנסות את המספר השני.
  3. שעות הפעילות של מוקד השירות הטלפוני הן: ימים א' – ה' בין השעות 8:30 – 17:00. שימו לב כי שירות הלקוחות אינו פעיל בימי שישי ושבת.
  4. דרך אפשרית נוספת לפנות לשירות לקוחות אשמורת היא באמצעות הגעה פיזית למשרדי החברה. כתובת המשרדים היא: בן סרוק 8, תל – אביב. אין צורך להזמין תור מראש, אולם צפו כי הינכם עשויים להמתין זמן מה בתור במידה וישנם אנשים שהגיעו לפניכם לקבל שירות.
  5. במידה והינכם מגיעים לקבל שירות במשרדי החברה, דאגו להכין את כל המסמכים החשובים מבעוד מועד. מסמכים חשובים ורלוונטיים עשויים להיות: קבלה על מוצר שנרכש, אחריות על מוצר, פירוט מקורי של עסקה שרכשתם, תמונה של מוצר שהתקבל שלא כפי שהובטח ועוד.
  6. כמו כן, באתר של מועדון הלקוחות ניתן להשאיר פנייה אשר תועבר לשירות הלקוחות מועדון אשמורת. את הפנייה יש לנסח באופן קוהרנטי ומפורט, כך שנציג השירות מיד יבין מהי הבעיה שבגינה פניתם לשירות הלקוחות. במידה ונציג לא התקשר או חזר אליכם במייל עם תשובה לשאלתכם, נסו בכל זאת להתקשר למוקד טלפון מועדון לקוחות אשמורת.
  7. בנוסף לכל האמור לעיל, מומלץ לנסות לגלוש באתר החברה ולנסות למצוא בעצמכם תשובה או פתרון לשאלתכם. אתר החברה נגיד ונוח לשימוש, לכן פתרון זה עשוי להיות מהיר ואפקטיבי יותר מאשר המתנה לנציג שירות על הקו. שימו לב שגלישה באתר אפשרית רק לחברי מועדון, כלומר לחברים בהסתדרות המורים בלבד. לאתר החברה לחצו – https://www.ashmoret-itu.co.il/index_popup.aspx

שאלות ותשובות נפוצות שמגיעות אל שירות לקוחות אשמורת 360

שאלה: האם קיים צ'אט שבאמצעותו ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

תשובה: ככל הידוע לנו, אין טלפון מועדון לקוחות אשמורת אשר באמצעותו ניתן ליצור קשר עם נציג שירות באמצעות צ'אט או הודעת SMS. על כן, תאלצו להסתפק בדרכים שהוצעו מעלה.

שאלה: הזמנתי מוצר דרך אתר מועדון לקוחות אשמורת, אולם המוצר הגיע שבור. למי עליי לפנות?

תשובה: הדבר תלוי במדיניות החברה עם הספק. בדקו זאת באותיות הקטנות של העסקה. במידה ואינכם בטוחים, תוכלו לפנות לנציגי השירות של מועדון לקוחות אשמורת והם יוכלו להפנות אתכם לגורם הרלוונטי.

שאלה: אני מעוניין/נת לרכוש מוצר, מהי מדיניות המשלוחים?

תשובה: ראשית, אין צורך להתקשר לשירות הלקוחות לשם כך. כל פרטי מדיניות המשלוחים מופיעים בפירוט רב באתר החברה. אולם, במידה והינכם נתקלים בבעיה או באיחור, רצוי להתקשר למוקד שירות הלקוחות על מנת לפתור את הבעיה.

שאלה: ברשותי כרטיס אשראי של אשמורת. האם עליי לפנות למוקד הרגיל לקבלת שירות בעניינו?

תשובה: במקרה שבו ברצונכם לקבל שירות לגבי כרטיס האשראי של אשמורת, עליכם ליצור קשר בטלפון אשמורת אחר מזה שצוין קודם. מספר הטלפון במקרים אלו בלבד הוא: 03-6381919.

טיפ קטן לסיום על אשמורת 360

כיום, חברות רבות הגדילו את דרכי הפנייה אליהן באמצעים כמו צ'אט, מסנג'ר, מענה אוטומטי ועוד. אולם, מועדון אשמורת שונה בעניין זה. כפי שהצגנו, הדרך המרכזית ליצירת קשר עם המועדון הינה באמצעות מספר הטלפון אשמורת של מוקד השירות הטלפוני.

מצד אחד, הדבר מגביל את הלקוחות אשר מעדיפים דרכי פנייה אחרות שאינן כרוכות בהמתנה על הקו או שיחה עם נציג שירות. אך מהצד השני, הדבר חוסך עבורכם התלבטות באיזו דרך לפנות, ומפנה את מירב המאמצים של המועדון לייעול מערכת הפניות הטלפונית על מנת לספק בכל זאת שירות איכותי ומהיר. לכן, גם אם הינכם רגילים ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרכים אחרות, אל תהססו ונסו את מערך השירות הטלפוני של מועדון לקוחות אשמורת 360, ייתכן שאפילו תופתעו לטובה!

צילום מסך של שירות לקוחות מועדון לקוחות אשמורת 360

מועדון לקוחות אשמורת 360 טופס יצירת קשר צילום מסך
מועדון לקוחות אשמורת 360 טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מועדון לקוחות אשמורת 360?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון לקוחות אשמורת 360 אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מועדון לקוחות אשמורת 360 ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מועדון לקוחות אשמורת 360

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

6 תגובות

  1. מנסה מספר ימים ליצור קשר ללא הצלחה
    אני לא מצליחה להתחבר

  2. ערב טוב,
    הזמנתי כרטיס אני עדין מחכה שתשלחו לי אותו לרשות הדואר
    עדין לא קיבלתי את הכרטיס
    ממש לא בסדר ,
    אשמח שתחזרו אליי דחוף 050-4447881
    שרית

    1. גם אני עדיין מחכה שישלחו לי אמרו לי 3 ימים ועבר כבר שבוע ומשהו

  3. שלום רב, קיבלתי שובר מתנה שנרכש באשמורת יום ספא בכיף. אני בת 70 לא צץאים לי ספא. השובר הגובה 180 שקל, האם אפשר להחליף למשהו אחר? הנה הפרטים: הזמנה מס' 25815414 נקלטה בהצלחה.
    קופונים רעיונית יום כיף ליחיד בספא, בתוקף עד 31/07/2023:
    51320328-3467 .
    קוד רעיונית/מולטיפאס
    שירות לקוחות (בנושאי תפעול קופה בלבד): 072-2569255 אשמורת מאחלת לך בילוי נעים. אודה לתשובתכם, דבורה 052-2246999

  4. מתנות לחגים – אמא שלי גמלאית בת 84, צריכה לנסוע לאחת הקניונים לקבל מתנה לחג ?????
    כשהתקשרתי להגיד שהיא לא יכולה להגיע שאלות אותי אם היא נכה.
    לא היא לא נכה. היא בת 84 ולא יכולה להגיע באוטובוסים בשביל לקבל מתנה !
    איפה ההתחשבות שלכם ???.
    איך אתם לא מבינים שאנשים מבוגרים לא יכולים להגיע אליכם ??
    תשלחו להם בדואר תווי שי, וכך כולם יהיו מרוצים.

  5. לא מקבלת קוד כניסה,לכן לא יכולה להכנס לאפליקציה לביצוע הזמנה.
    פניתי ועדיין העניין לא טופל.
    ממש מאכזב..לתשומת לבכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2042 - מועדון לקוחות אשמורת 360 לוגו
לוגו שירות לקוחות מועדון לקוחות אשמורת 360
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן