שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

גרמין – GARMIN טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » ספורט » גרמין – GARMIN טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של גרמין – GARMIN – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של GARMIN ועוד.

Garmin (גרמין) הוא מותג אמריקאי בינלאומי של מערכות GPS, מכשירי ניווט, שעוני ריצה וכושר ועוד.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות – טלפון

גרמין – GARMIN – ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות גרמין – GARMIN בטלפון: 073-2446060.

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות אתר האינטרנט

גרמין – GARMIN – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות באתר האינטרנט הרשמי: בקישור הזה.

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp

גרמין – GARMIN – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות בווצאפ: בקישור הזה.

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות גרמין – GARMIN זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: support@ronlight.co.il.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. מרכז שירות ותמיכה
  2. תקנון
  3. תקנון שאלון סיכום שנה 2022
  4. ביטול עסקה

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – facebook

גרמין – GARMIN – יצירת קשר עם שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

גרמין – GARMIN – יצירת קשר עם שירות לקוחות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

גרמין – GARMIN – יצירת קשר עם שירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

גרמין – GARMIN – יצירת קשר עם שירות לקוחות באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור הזה.

גרמין – GARMIN – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות גרמין – GARMIN לכתובת: יוסף ספיר 6, ראשון לציון.

אודות חברת גרמין

חברת גרמין היא חברה אמריקאית אשר נוסדה בשנת 1989, המתמחה בייצור שעונים חכמים ומוצרי איכון מבוססי GPS. כיום החברה יושבת בשוויץ, ומקיימת פעילות ענפה במדינות רבות, במיוחד בטיוואן המייצרת את השבבים והצ'יפים למוצרי החברה. חברת גרמין מוכרת בציבור הרחב בזכות שעוני הספורט החכמים שלהם, המכילים תכונות רבות, למשל:

  • מעקב וניטור של מגוון מדדים כגון דופק, לחץ דם, רמות החמצן בדם וכדו'.
  • מערכת איכון ב-GPS המשמשת למשל למדידת מרחק הריצה או ההליכה.
  • בשעונים רבים ישנה אפשרות לקבלת "ציון שינה" המורכב מדופק המשתמש במהלך שעות השינה, ותנועות היד. בדרך זו ניתן לקבל מעקב מלא בנוגע למחזורי השינה, ולקבל אינדיקציה טובה לגבי שלבי השינה ואיכותה.
  • לעיתים קרובות מותקן בשעון נגן מוזיקה הכולל זיכרון פנימי לאחסון שירים להנעמת הפעילות הספורטיבית.
  • צימוד השעון לטלפון היא אפשרות בסיסית יחסית, המאפשרת קבלת התראות והודעות לשעון החכם. לעיתים קרובות אופציה זו כוללת גם ארנק המאפשר תשלום באמצעות שעון הגרמין המקושר למכשיר הסלולרי.
  • פונקציית "מעקב אחר שתייה" מאפשרת לכם לעקוב אחר כמות המים שאתם צורכים במהלך היום.
  • בשנים האחרונות תוסף של "מצב מצוקה" הולך ונעשה פופולארי, עקב המקרים הרבים המגיעים לתקשורת בהם אפשרות זו הצילה חיים ממש. במצב זה, מוגדר איש קשר אשר בעת מצוקה (דופק לב חריג, לחיצה על לחצן המצוקה, זיהוי נפילה של המשתמש וכדו') מקבל הודעת SMS הכוללת את מיקום המשתמש.

בנוסף לשעונים החכמים מייצרת החברה מכשירי ניווט מבוססי GPS המתאימים למטיילים, ליחידות צבאיות, לנהגים בכביש, לספינות ואוניות, למכשירי טיס ועוד.

איך עוד אפשר ליצור קשר עם שירות לקוחות גרמין?

גרמין הינה חברה בינלאומית, בעלת פריסה רחבה במדינות רבות. היבואן הרשמי של גרמין לישראל הינה חברת רונלייט ("ronlight"), כך שלעיתים קרובות שירות הלקוחות ייעשה באמצעות היבואן ולא דרך חברת גרמין עצמה. החברה מעמידה מגוון רחב של ערוצי תקשורת ודרכי יצירת קשר אשר יוצגו להלן:

  1. על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות של גרמין יש להתקשר למספר: 913-397-0872. שימו לב שמספר זה הינו מספר אמריקאי, והמענה ניתן באנגלית. בנוסף, ניתן לפנות למספר: +44 (0) 23 8052 4000, הנמצא באנגליה.
  2. במקביל ניתן לפנות ליבואן הישראלי הרשמי של גרמין בטלפון – 073-244-6060. המוקד פעיל בין הימים א' עד ה' בין השעות 8:00 ל-17:00, ובימי שישי בין השעות 8:00 ל-12:00.
  3. שירות הלקוחות של גרמין ישראל זמין באמצעות המייל בכתובת: support@ronlight.co.il.
  4. ניתן לפנות לשירות הלקוחות של גרמין ישראל באמצעות הפייסבוק או באפליקציית המסנג'ר, בכתובת: https://www.facebook.com/GarminIsrael/.
  5. הדרך המרכזית לפנייה לגרמין שירות לקוחות היא באמצעות אתר האינטרנט של היבואן הרשמי – "רונלייט". את הפנייה ניתן לעשות באמצעות הטופס המקוון אשר נמצא בכתובת: https://ronlight2.zendesk.com/hc/he/requests/new.
  6. נכון להיום, גרמין מאפשרת שיחות צ'אט עם נציג במספר סוגים מוגבל של מכשירים, ולא ניתן לקבל מענה בדרך זו באמצעות מחשבים ניידים. לכניסה לצ'אט יש להיכנס לכתובת: https://support.garmin.com/en-US/, וללחוץ על אפשרות הצ'אט בתחתית העמוד. שימו לב ששירות זה ניתן באנגלית בלבד.
  7. כאמור לעיל, היבואן הרשמי של גרמין ישראל הינו חברת "רונלייט" היושבת בכתובת: ראשון לציון, יוסף ספיר 6, מיקוד – 7570465.

במקביל, ניתן לפנות ישירות לחברת גרמין בנושאים שונים:

מה שואלים את שירות לקוחות גרמין?

כיצד ניתן לקבל שירות בכל הנוגע למוצרי גרמין?

לרשת רונלייט, היבואן הרשמי של חברת גרמין בישראל, קיימים מספר סניפים בפריסה רחבה ברחבי הארץ. את רשימת הסניפים ניתן למצוא באתר: https://bit.ly/3YyhRQc

מה זה בכלל ניטור שינה?

ניטור שינה מאפשר למשתמש לעקוב אחרי מצב השינה שלו בצורה מקיפה. המידע, המתבסס בעיקר על קצב פעימות הלב ועל התזוזות שלו במהלך השינה, מאפשר למשתמש לקבל מידע מדויק בנוגע למחזורי השינה שלו, הכוללים את שלבי השינה השונים כמו שנת REM, שינה עמוקה וכדו'. באמצעות ניתוח זה ניתן להבין את דפוסי השינה של המשתמש, את קצב המעבר משלב שינה אחד לשני, ואת איכות השינה באופן כללי. בסיום הניתוח מוענק למשתמש ציון שינה, המאפשר למשתמש לשפר ולטייב את איכות השינה, וממילא את איכות החיים שלו. ככל שהניטור יהיה רציף וממושך יותר, כך התובנות יהיו מדויקות ומותאמות יותר, ויסייעו למשתמש לחבר בין אורח החיים שלו במהלך שעות היום לבין רמת השינה ואיכותה בלילה.

האם השימוש בשעון גרמין משפר את אימוני הספורט?

שעוני גרמין מותאמים במיוחד לאימוני כושר וספורט, והפונקציות הרחבות המותקנות בהם מאפשרות התאמה מירבית לכל משתמש ומשתמשת. באמצעות השעונים של חברת גרמין, ניתן לקבל מידע מקיף אודות כלל האימונים שביצע המשתמש, ולהשוות בקלות בין האימונים השונים. פונקציה זו מאפשרת להבחין במגמות ובתהליכים לאורך אימונים שונים, ומאפשרת דיוק ושיפור לקראת האימונים הבאים. גם במהלך האימון עצמו יכול המשתמש לקבל נתונים שונים אודות קצב הלב שלו (בהשוואה לדופק המטרה או לדופק המירבי), את רמת החמצן בדם, את קצב ההתאוששות שלו, את קצב הפעילות המקסימלית המומלצת עבורו ועוד.

עוד טיפ ללקוחות גרמין

חברת גרמין היא חברה בינלאומית אמינה ומוכרת, ומוצריה נחשבים לאיכותיים ואמינים. עם זאת, לעיתים ישנם מוצרים פגומים, ויש צורך לפנות לקבלת שירות תיקונים או החזרות. מסיבה זו מומלץ לרכוש את המוצרים דרך היבואן הרשמי, כך שמובטח לכם שיהיה מי שיעמוד מאחורי האחריות על המוצר, וניתן יהיה לקבל שירות אמין ברמה גבוהה.

צילום מסך של שירות לקוחות גרמין - GARMIN

גרמין GARMIN טופס יצירת קשר צילום מסך
גרמין GARMIN טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על גרמין - GARMIN?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גרמין – GARMIN אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם גרמין – GARMIN ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות גרמין - GARMIN

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. אני תושב בת ים , מבקש שירות עבור הטלפון גרמין שברשותי .
    תודה על היענות מהירה

  2. אני לא מצליחה שמהחיבור בפךפון של גרמין הצעדים יעברו לכללית אקטיב למרות כל הדברים שעשינו. נציגת הכללית אמרה שאדבר עם נציג שירות שלכם אך עונה רק נציג ויטואלי והיא אפשר לפתור את הבעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6355 - גרמין - GARMIN לוגו
לוגו שירות לקוחות גרמין - GARMIN
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן