מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות

מודעה

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של מכללת ניהול פלוס אילת – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של מכללת ניהול פלוס אילת.

ערוצים ליצירת קשר:

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת באמצעות הטלפון, במספר: 077-515-0556.

שעות פעילות המוקד: לא פורסם.

מודעה

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של מכללת ניהול פלוס אילת כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.

מודעה
KSP בלאק פריידי

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות – מייל – Email

כתובת המייל של שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת הינה: [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מודעה

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– לא נמצאו פרטי התקשרות באמצעות צ'אט.

מודעה
KSP בלאק פריידי

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות – פייסבוק

פנייה אל שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מכללת ניהול פלוס אילת – שירות לקוחות – כתובת

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מכללת ניהול פלוס אילת באמצעות הדואר בכתובת: ‏סמטת פתן 4‏, אילת.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: