מפעל הפיס – שירות לקוחות

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות מפעל הפיס? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות מפעל הפיס – מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לאתר ולרשתות החברתיות וכל הפרטים שהצלחנו למצוא בנושא. בהצלחה!

מפעל הפיס הינו גוף ציבורי בעל זיכיון בלעדי לעריכת הגרלות ומשחקי מזל בישראל, המפעיל משחקי מזל פופולריים כגון: לוטו, תכנית המנויים, חישגד, צ'אנס, פיס 777, 123 ועוד.

מפעל הפיס מפעיל גם את 'פיס פלוס' – אתר ההטבות של מנויי הפיס, הכולל מגוון הטבות למופעי בידור, מוסיקה, הצגות, אטרקציות, נופש ועוד.

דרכים ליצירת קשר:

מפעל הפיס – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות מפעל הפיס הינו: 036940177.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות: 8:00 – 17:00.
שישי בין השעות: 08:00 – 13:00.

פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6940320.

מפעל הפיס – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מפעל הפיסבקישור הזה.

מפעל הפיס – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני

פנייה אל שירות לקוחות מפעל הפיס באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

מפעל הפיס – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות מפעל הפיס בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

מפעל הפיס – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות מפעל הפיס – כתובת למשלוח דואר: מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת.ד. 7019, תל אביב, 6107001.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: