שירות הלקוחות של נתיב אקספרס – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות נתיב אקספרס, לשימושכם.
חברת נתיב אקספרס מפעילה קווי תחבורה ציבורית באיזור הגליל, בית שמש, בני ברק, פתח תקווה, תל אביב וקריית גת. בנוסף, מפעילה החברה את תחנות ותוואי הרכבל בחיפה.
בסה"כ מפעילות נתיב אקספרס וחברות הבת שלה למעלה מ-250 קווי תחבורה ציבורית, באמצעות יותר מ-800 אוטובוסים.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
נתיב אקספרס – שירות לקוחות טלפון החברה
מוקד שירות טלפוני נתיב אקספרס – 3553*
טלפון נוסף: 1-599-559-559.
פקס: 04-6463804.
נתיב אקספרס – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של נתיב אקספרס באמצעות אתר האינטרנט של החברה: בקישור הזה.
נתיב אקספרס – שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של נתיב אקספרס באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של נתיב אקספרס באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.
נתיב אקספרס – שירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם – Instagram
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של נתיב אקספרס באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:
- צור קשר
- נסיעות מיוחדות
- שאלות נפוצות
- הזמנת קווים מונגשים
- קווים ולוחות זמנים
- מידע לנוסע
- נתיב והסביבה
- בי"ס לנהיגה הלן
נתיב אקספרס – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: ת.ד. 3107, רח' פאולוס הששי 99 נצרת 16100