שירות הלקוחות של הרשת החברתית פייסבוק – facebook – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פייסבוק, לשימושכם.
פייסבוק (Facebook) היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, בה חברים יותר מ-2 מיליארד משתמשים רשומים כמעט מכל מדינה וטריטוריה בעולם.
הרשת החברתית פייסבוק זמינה באתר האינטרנט והאפליקציות של החברה ביותר מ-70 שפות שונות, והיא אחד מ-10 האתרים הנצפים ביותר בישראל ובעולם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
פייסבוק – facebook – טלפון
מוקד שירות לקוחות פייסבוק ישראל: 03-6982300
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 03-6982301.
פייסבוק – facebook – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות פייסבוק ישראל וטופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
פייסבוק – facebook – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובות הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של פייסבוק ישראל:
- להגשת מסמכים ודרישה להורדת תוכן: ISRAELLEGALPROCESS@FB.COM
- מייל מעודכן לשירות לקוחות פייסבוק: israellegalprocess_inc@fb.com
- כתובת האימייל של פייסבוק ישראל: israel@fb.com
- כתובת האימייל של צוות פייסבוק המטפל בביריונות ברשת היא: abuse@fb.com
- כתובת האימייל של המחלקה המשפטית של פייסבוק היא: legal@fb.com
- כתובת האימייל לשליחת צווים שיפוטיים לפייסבוק: records@fb.com
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
פייסבוק – facebook – פניות הציבור
כתובת למשלוח מכתבים פייסבוק: פייסבוק ישראל בע"מ, שדרות רוטשילד 22, תל-אביב.
שירות לקוחות פייסבוק
"פייסבוק" הינה חברה טכנולוגית המפעילה את הרשת החברתית המפורסמת הנושאת את שמה, וכן את הרשת החברתית אינסטגרם ואת אפליקציית המסרונים ווצאפ. בשנת 2021 שינתה החברה את שמה ל"מטא פלטפורמות בע"מ".
הרשת החברתית פייסבוק הוקמה בשנת 2004, על ידי 5 סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ולאחר שנתיים נפתחה הרשת לכלל האוכלוסיה, והיא נפוצה בעולם כולו במהירות אדירה. בשנת 2009 תורגמה הרשת החברתית לשפה העברית, והיא נכנסה גם לשוק הישראלי בתפוצה רחבה. ממשק המשתמש בפייסבוק עבר מספר שינויים במהלך השנים, אולם באופן כללי הוא פועל באמצעות קבוצות ודפים אישיים, כך שכל משתמש יכול להעלות תוכן (פוסט) לעמוד הפרטי שלו, ולהחליט אילו חברים יהיו חשופים לתוכן שהעלה.
בנוסף לדפים הפרטיים, ניתן לפתוח קבוצות ממוקדות בנושאים שונים, או דפים ציבוריים להעברה ושיתוף של תוכן בנושא מסוים. כל משתמש יכול להוסיף סטטוס אישי (סטורי) אשר מוגבל בזמן – לרוב 24 שעות. דפים עיסקיים יכולים להשתמש בפלטפורמת הרשת החברתית, על מנת לשווק את המוצרים שלהם ולפרסם מחירים ואירועים. בנוסף לרשת החברתית עצמה, מפעילה פייסבוק גם שירותים נלווים כמו אפליקציית המסרים "פייסבוק מסנג'ר" או מערכת המכירות "מרקט-פלייס".
החשיפה האדירה של הרשת החברתית הקנתה לפייסבוק כוח פרסומי רב, אותו היא מנצלת ליצירת מערך פרסומות ממוקד ומדויק, המקשר בין נותני השירות השונים לבין הצרכנים ברמת התאמה מדהימה. כוח זה התעצם בעקבות הרכישה של חברת פייסבוק את הרשת החברתית אינסטגרם ואת אפליקציית המסרונים ווצאפ, כך שהנתונים הנאגרים ממקורות אלה משמשים את פייסבוק ליצירת מערך פרסומי ושיווקי שלא נראה כמותו מעולם. ריכוזיות זו הובילה לגלי התנגדות במהלך השנים, ובתגובה הכריזה פייסבוק על הקמתה של מועצה מפקחת חיצונית אשר מנוהלת על ידי אנשים עצמאיים וחיצוניים לחברה. מועצה זו אחראית על בקרת המידע וחסימת העמודים העוברים על כללי השימוש ויוצרים סכנה לציבור מסוים, או מפיצים מידע כוזב העשוי לפגוע באנשים שונים.
נכון להיום, משתמשים ברשת פייסבוק כמעט 3 מיליארד אנשים, כאשר 65% מהם נכנסים לפייסבוק על בסיס יומי. רוב המשתמשים ברשת החברתית נמצאים בהודו, ארצות הברית וברזיל. דף האינטרנט של פייסבוק הינו הדף השלישי בעולם מבחינת פופולאריות וגודל (רק גוגל ויוטיוב לפניו). בכל יום מועלות כ-250 מיליון תמונות חדשות, ובכל יום צופים כ-500 מיליון משתמשים בווידאו באמצעות הרשת. בתחילת שנת 2022 הודיעה פייסבוק לראשונה בתולדותיה על צמצום בשיעור השימוש היומי בהשוואה לרבעון הקודם.
פייסבוק – שירות לקוחות ויצירת קשר בערוצים נוספים
הרשת החברתית פייסבוק נחשבת לחדשנית בתחומים רבים, ורמת הנגישות ושירות הלקוחות שלה נחשבים למעולים. ניתן ליצור קשר עם פייסבוק שירות הלקוחות באמצעות מגוון ערוצים, כפי שנפרט להלן:
- פייסבוק – טלפון: על מנת ליצור קשר עם פייסבוק טלפון ניתן להתקשר למספר – 03-6982300
- ליצירת קשר עם משרדי פייסבוק בארצות הברית ניתן להתקשר למספר: 650-543-4800 (לא לשכוח לצרף את הקידמות של ארה"ב).
- פייסבוק – פקס: למי שמעדיף פלטפורמה זו, ניתן ליצור קשר עם פייסבוק באמצעות המספר – 03-6982301
פייסבוק – מייל
בשנת 2016 נדרשה פייסבוק ישראל לאפשר תקשורת באמצעות מיילים, ולאחר סאגה משפטית השיקה החברה שירות לקוחות בעברית באמצעות המייל. מאז, ניתן להשיג את שירות הלקוחות של חברת פייסבוק באמצעות כתובות המייל הבאות:
- לפייסבוק – שירות הלקוחות ניתן לשלוח מייל לכתובת: israellegalprocess_inc@fb.com
- לנושאים כלליים יש לשלוח מייל לכתובת: israel@fb.com
- לשליחת מסמכים או לדרוש להוריד תוכן מסוים יש לשלוח מייל לכתובת: ISRAELLEGALPROCESS@FB.COM
- ניתן לפנות לפייסבוק ארצות הברית במייל: appeals@facebook.com, אולם חשוב להתנסח באנגלית.
פייסבוק – יצירת קשר ישיר עם עובדים
פייסבוק מספקת ערוץ תקשורת ישיר ומדויק, כך שניתן ליצור קשר עם כל עובדי החברה בישראל באופן ישיר באמצעות מגוון פלטפורמות (טלפון, מייל, ווצאפ, מסנג'ר ועוד). את רשימת העובדים ניתן למצוא בכתובת: https://contact-facebook.com/facebook-employees/.
פייסבוק – אינטרנט
ניתן לדווח על תקלות באמצעות הדף הבא: https://www.facebook.com/help/issues. לקבלת עזרה כללית ניתן להיכנס לאתר: https://www.facebook.com/help, ולהתקדם על פי האופציות השונות המוצגות על המסך.
פייסבוק – משרדים
ניתן לפנות ישירות למשרדי החברה הממוקמים בתל אביב בכתובת: שדרות רוטשילד 22,
שאלות ותשובות
שאלה: האם אפשר לפתוח חשבון גם עבור עסקים וחנויות?
תשובה: בהחלט. קיימים בפייסבוק יותר מ-200,000,000 עסקים המשתמשים בפלטפורמה זו לשיווק ומכירת מוצרים. עסקים רבים מדווחים על עלייה ניכרת בהיקף המכירות לאחר הכניסה לרשת הפייסבוק, ועסקים רבים מגדירים את השימוש ברשת כ-"חשוב" או "קריטי". השימוש בפייסבוק מאפשר תפוצה פרסומית רחבה מאד, המגיעה ללקוחות פוטנציאלים בלבד בהתאמה מירבית.
שאלה: אני מעוניין לדווח על פוסט נגדי. למי אני פונה?
תשובה: ניתן לדווח על פוסט באמצעות לחיצה על שלושת הנקודות המופיעות בראשיתו, וללחוץ על האפשרות "דווח". לאחר הלחיצה תידרשו להסביר מדוע אתם מבקשים לדווח על הפוסט (מידע כוזב, תוכן פוגעני וכדו'). בנוסף, ניתן לדווח על משתמש המפר את כללי הקהילה. הדיווח נעשה בצורה דומה, באמצעות כניסה לפרופיל, לחיצה על שלושת הנקודות, ובחירה באפשרות "קבל תמיכה או דווח".
שאלה: למה נחסם לי המשתמש בפייסבוק?
תשובה: ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פייסבוק לקבלת מידע נוסף העשוי להסביר מדוע נחסם לכם החשבון. ניתן לפנות באמצעות הכתובת המופיעה בדף החסימה, או באמצעות הקישור: https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907. שימו לב שיתכן ומדובר בבעיית חיבור, וניתן לקבל עוד מידע בדף הבא: https://www.facebook.com/help/105487009541643?helpref=faq_content.
טיפ קטן לסיום לפני שתפנו לשירות הלקוחות של פייסבוק
חברת פייסבוק (מטא) מתהדרת ביכולות טכנולוגיות מתקדמות במיוחד, והיא מספקת מערך של שירות לקוחות נרחב, המיועד לתת מענה לצרכים מגוונים מאד. כחלק ממערך זה ניתן למצוא שירות אוטומטי עמוק ואיכותי באתר האינטרנט של החברה, תחת הכותרת "מרכז העזרה". מרכז זה עשוי לסייע בבעיות רבות ומגוונות, ואנו ממליצים להשתמש בו ככלי המרכזי לקבלת עזרה בכל בעיה.
2 תגובות
המס טלפון לא מחובר מה עושים בבקשה
בדקתם את הפוסט שלי וכתבתם שטעיתם ושהפוסט בסדר
אחרי חודש אני נחסם על אותו פוסט