שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

פייסבוק – facebook טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » רשתות חברתיות » פייסבוק – facebook טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של הרשת החברתית פייסבוק – facebook – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פייסבוק, לשימושכם.

פייסבוק (Facebook) היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, בה חברים יותר מ-2 מיליארד משתמשים רשומים כמעט מכל מדינה וטריטוריה בעולם.

הרשת החברתית פייסבוק זמינה באתר האינטרנט והאפליקציות של החברה ביותר מ-70 שפות שונות, והיא אחד מ-10 האתרים הנצפים ביותר בישראל ובעולם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

פייסבוק – facebook – טלפון

מוקד שירות לקוחות פייסבוק ישראל: 03-6982300

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 03-6982301.

פייסבוק – facebook – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות פייסבוק ישראל וטופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

פייסבוק – facebook – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובות הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של פייסבוק ישראל:

  • להגשת מסמכים ודרישה להורדת תוכן: ISRAELLEGALPROCESS@FB.COM
  • מייל מעודכן לשירות לקוחות פייסבוק: israellegalprocess_inc@fb.com
  • כתובת האימייל של פייסבוק ישראל: israel@fb.com
  • כתובת האימייל של צוות פייסבוק המטפל בביריונות ברשת היא: abuse@fb.com
  • כתובת האימייל של המחלקה המשפטית של פייסבוק היא: legal@fb.com
  • כתובת האימייל לשליחת צווים שיפוטיים לפייסבוק: records@fb.com

פייסבוק ארצות הברית – facebook – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

אם אתם דוברי אנגלית ומעוניינים ליצור קשר ישירות עם פייסבוק ארצות הברית תוכלו לעשות זאת גם דרך המיילים הבאים:

פייסבוק – facebook – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים פייסבוק: פייסבוק ישראל בע"מ, שדרות רוטשילד 22, תל-אביב. 

שירות לקוחות פייסבוק

"פייסבוק" הינה חברה טכנולוגית המפעילה את הרשת החברתית המפורסמת הנושאת את שמה, וכן את הרשת החברתית אינסטגרם ואת אפליקציית המסרונים ווצאפ. בשנת 2021 שינתה החברה את שמה ל"מטא פלטפורמות בע"מ". 

הרשת החברתית פייסבוק הוקמה בשנת 2004, על ידי 5 סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ולאחר שנתיים נפתחה הרשת לכלל האוכלוסיה, והיא נפוצה בעולם כולו במהירות אדירה. בשנת 2009 תורגמה הרשת החברתית לשפה העברית, והיא נכנסה גם לשוק הישראלי בתפוצה רחבה. ממשק המשתמש בפייסבוק עבר מספר שינויים במהלך השנים, אולם באופן כללי הוא פועל באמצעות קבוצות ודפים אישיים, כך שכל משתמש יכול להעלות תוכן (פוסט) לעמוד הפרטי שלו, ולהחליט אילו חברים יהיו חשופים לתוכן שהעלה.

בנוסף לדפים הפרטיים, ניתן לפתוח קבוצות ממוקדות בנושאים שונים, או דפים ציבוריים להעברה ושיתוף של תוכן בנושא מסוים. כל משתמש יכול להוסיף סטטוס אישי (סטורי) אשר מוגבל בזמן – לרוב 24 שעות. דפים עיסקיים יכולים להשתמש בפלטפורמת הרשת החברתית, על מנת לשווק את המוצרים שלהם ולפרסם מחירים ואירועים. בנוסף לרשת החברתית עצמה, מפעילה פייסבוק גם שירותים נלווים כמו אפליקציית המסרים "פייסבוק מסנג'ר" או מערכת המכירות "מרקט-פלייס". 

החשיפה האדירה של הרשת החברתית הקנתה לפייסבוק כוח פרסומי רב, אותו היא מנצלת ליצירת מערך פרסומות ממוקד ומדויק, המקשר בין נותני השירות השונים לבין הצרכנים ברמת התאמה מדהימה. כוח זה התעצם בעקבות הרכישה של חברת פייסבוק את הרשת החברתית אינסטגרם ואת אפליקציית המסרונים ווצאפ, כך שהנתונים הנאגרים ממקורות אלה משמשים את פייסבוק ליצירת מערך פרסומי ושיווקי שלא נראה כמותו מעולם. ריכוזיות זו הובילה לגלי התנגדות במהלך השנים, ובתגובה הכריזה פייסבוק על הקמתה של מועצה מפקחת חיצונית אשר מנוהלת על ידי אנשים עצמאיים וחיצוניים לחברה. מועצה זו אחראית על בקרת המידע וחסימת העמודים העוברים על כללי השימוש ויוצרים סכנה לציבור מסוים, או מפיצים מידע כוזב העשוי לפגוע באנשים שונים. 

נכון להיום, משתמשים ברשת פייסבוק כמעט 3 מיליארד אנשים, כאשר 65% מהם נכנסים לפייסבוק על בסיס יומי. רוב המשתמשים ברשת החברתית נמצאים בהודו, ארצות הברית וברזיל. דף האינטרנט של פייסבוק הינו הדף השלישי בעולם מבחינת פופולאריות וגודל (רק גוגל ויוטיוב לפניו). בכל יום מועלות כ-250 מיליון תמונות חדשות, ובכל יום צופים כ-500 מיליון משתמשים בווידאו באמצעות הרשת. בתחילת שנת 2022 הודיעה פייסבוק לראשונה בתולדותיה על צמצום בשיעור השימוש היומי בהשוואה לרבעון הקודם. 

פייסבוק – שירות לקוחות ויצירת קשר בערוצים נוספים

הרשת החברתית פייסבוק נחשבת לחדשנית בתחומים רבים, ורמת הנגישות ושירות הלקוחות שלה נחשבים למעולים. ניתן ליצור קשר עם פייסבוק שירות הלקוחות באמצעות מגוון ערוצים, כפי שנפרט להלן:

  • פייסבוק – טלפון: על מנת ליצור קשר עם פייסבוק טלפון ניתן להתקשר למספר – 03-6982300
  • ליצירת קשר עם משרדי פייסבוק בארצות הברית ניתן להתקשר למספר: 650-543-4800 (לא לשכוח לצרף את הקידמות של ארה"ב).
  • פייסבוק – פקס: למי שמעדיף פלטפורמה זו, ניתן ליצור קשר עם פייסבוק באמצעות המספר – 03-6982301

פייסבוק – מייל

בשנת 2016 נדרשה פייסבוק ישראל לאפשר תקשורת באמצעות מיילים, ולאחר סאגה משפטית השיקה החברה שירות לקוחות בעברית באמצעות המייל. מאז, ניתן להשיג את שירות הלקוחות של חברת פייסבוק באמצעות כתובות המייל הבאות:

  • לפייסבוק – שירות הלקוחות ניתן לשלוח מייל לכתובת:  israellegalprocess_inc@fb.com
  • לנושאים כלליים יש לשלוח מייל לכתובת: israel@fb.com
  • לשליחת מסמכים או לדרוש להוריד תוכן מסוים יש לשלוח מייל לכתובת: ISRAELLEGALPROCESS@FB.COM
  • ניתן לפנות לפייסבוק ארצות הברית במייל: appeals@facebook.com, אולם חשוב להתנסח באנגלית.

פייסבוק – יצירת קשר ישיר עם עובדים

פייסבוק מספקת ערוץ תקשורת ישיר ומדויק, כך שניתן ליצור קשר עם כל עובדי החברה בישראל באופן ישיר באמצעות מגוון פלטפורמות (טלפון, מייל, ווצאפ, מסנג'ר ועוד). את רשימת העובדים ניתן למצוא בכתובת: https://contact-facebook.com/facebook-employees/

פייסבוק – אינטרנט

ניתן לדווח על תקלות באמצעות הדף הבא: https://www.facebook.com/help/issues. לקבלת עזרה כללית ניתן להיכנס לאתר: https://www.facebook.com/help, ולהתקדם על פי האופציות השונות המוצגות על המסך. 

פייסבוק – משרדים

ניתן לפנות ישירות למשרדי החברה הממוקמים בתל אביב בכתובת: שדרות רוטשילד 22, 

שאלות ותשובות 

שאלה: האם אפשר לפתוח חשבון גם עבור עסקים וחנויות?

תשובה: בהחלט. קיימים בפייסבוק יותר מ-200,000,000 עסקים המשתמשים בפלטפורמה זו לשיווק ומכירת מוצרים. עסקים רבים מדווחים על עלייה ניכרת בהיקף המכירות לאחר הכניסה לרשת הפייסבוק, ועסקים רבים מגדירים את השימוש ברשת כ-"חשוב" או "קריטי". השימוש בפייסבוק מאפשר תפוצה פרסומית רחבה מאד, המגיעה ללקוחות פוטנציאלים בלבד בהתאמה מירבית. 

שאלה: אני מעוניין לדווח על פוסט נגדי. למי אני פונה?

תשובה: ניתן לדווח על פוסט באמצעות לחיצה על שלושת הנקודות המופיעות בראשיתו, וללחוץ על האפשרות "דווח". לאחר הלחיצה תידרשו להסביר מדוע אתם מבקשים לדווח על הפוסט (מידע כוזב, תוכן פוגעני וכדו'). בנוסף, ניתן לדווח על משתמש המפר את כללי הקהילה. הדיווח נעשה בצורה דומה, באמצעות כניסה לפרופיל, לחיצה על שלושת הנקודות, ובחירה באפשרות "קבל תמיכה או דווח". 

שאלה: למה נחסם לי המשתמש בפייסבוק?

תשובה: ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פייסבוק לקבלת מידע נוסף העשוי להסביר מדוע נחסם לכם החשבון. ניתן לפנות באמצעות הכתובת המופיעה בדף החסימה, או באמצעות הקישור: https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907. שימו לב שיתכן ומדובר בבעיית חיבור, וניתן לקבל עוד מידע בדף הבא: https://www.facebook.com/help/105487009541643?helpref=faq_content

טיפ קטן לסיום לפני שתפנו לשירות הלקוחות של פייסבוק

חברת פייסבוק (מטא) מתהדרת ביכולות טכנולוגיות מתקדמות במיוחד, והיא מספקת מערך של שירות לקוחות נרחב, המיועד לתת מענה לצרכים מגוונים מאד. כחלק ממערך זה ניתן למצוא שירות אוטומטי עמוק ואיכותי באתר האינטרנט של החברה, תחת הכותרת "מרכז העזרה". מרכז זה עשוי לסייע בבעיות רבות ומגוונות, ואנו ממליצים להשתמש בו ככלי המרכזי לקבלת עזרה בכל בעיה. 

צילום מסך של שירות לקוחות פייסבוק - facebook

פייסבוק facebook טופס יצירת קשר צילום מסך
פייסבוק facebook טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על פייסבוק - facebook?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פייסבוק – facebook אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם פייסבוק – facebook ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות פייסבוק - facebook

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

18 תגובות

  1. בדקתם את הפוסט שלי וכתבתם שטעיתם ושהפוסט בסדר
    אחרי חודש אני נחסם על אותו פוסט

  2. אהלן המספר טלפון לא עובד תוכלו בבקשה לעדכן או לרשום לי הודעה

    1. שלום
      זקוקה לעזרתכם נואשות נמחקו לי ההודעות בהתראות קודמות ואני זקוקה לשחזרם דחוף . אנא עזרו לי או תדריכו אותי מה על לעשות תודה

  3. שלום
    אני חוייבתי ב100 שקל לא ידוע לי הסיבה אבקשכם לזכות אותי ולהפסיק לחייב אותי
    תודה חיים

  4. שלום מספר הטלפון שלי מופיע בפייסבוק של חברה ממרוקו שמוכרת טרקטורים. אני מקבלת טלפונים והטרדות מכל המגזר הערבי. החברה היא קומיקום CUMICOM. המספר שלי מופיע בכל הפרסומים שלהם בפייבוק. אבקש לברר ולמחוק.

  5. שלום פייסבוק, לא שיניתי סיסמא ובכל פעם שאני מנסה להיכנס ולהקליד ממחשב נייח שוב את הפרטים שלי הוא לא מזהה את הסיסמא, אני מקישה מספר טלפון או מייל ואז הוא שולח לי קוד התחברות. כיום הוא לא נותן את האופציה מכיוון שזה נחסם עבורי. כנראה היה בשימוש בדרך הזו מספר רב של פעמים. גם ניסיתי להגיד מחדש את הסיסמא ולא הסתדר. כרגע אין לי דרך להתחבר גם באופציה של שכחתי סיסמא. בגלל מספר נסיונות שעשיתי. איך פותרים את הבעיה כי אין לי פייסבוק.

  6. מישהו משתמש לי בפייסבוק כניראה האקר אירני או משהו ואין איך ליצור קשר עם פייסבוק

  7. שלום אני מנסה להיכנס לפייסבוק ואין אפשרות הסיומת של המייל והנייד שמופיעים אינם שלי כמו כן השתלטו לי על האינסטגרם

    1. קרה לי אותו דבר בדיוק,וכרגע אין לי גישה לחשבונות ומוציאים הודעות לאנשי קשר ב" בקשת עזרה" לצילום מסך וכך מפילים עוד אנשים

  8. הגבלתם אותי על תגובה שהעלתי מדוע את האדם שהגבתי לו לא הגבלתם למרות הדיווח שלי האם ראיתם את השתלשלות ההתכתבות ? הוא כתב דברים הרבה יותר פוגעניים

  9. פליז הלפ!
    עמוד הפייסבוק שלי נחסם עקב copyright infringement (?) לא עשיתי דבר! התבקשתי להעלות ת.ז וסרטון ווידאו מזהה של פניי וכך עשיתי ואז התקבלה הודעה שמסבירה שהעמוד ב review ואיים ש"אם יתברר שהחשבון מפר את כללי הקהילה שלנו, נשבית אותו לתמיד ולא תהיה לך אפשרות להביע התנגדות נוספת."

    אני אם חד הורית ומתפרנסת דרך קשרים וקבוצות שטיפחתי בפייסבוק לאורך המון שנים. זה כל מה שיש לי. אינני יכולה לצאת לעבוד עם תינוקת בת 4 חודשים! סיימתי חופשת לידה החודש ואין לי אפילו איך לרכוש מיטת תינוק ביד שניה של המרקטפלייס או למכור פריטים ישנים, אבל עזבו את זה אין לי איך לקנות אוכל פורמולה או לשלם שכירות. אני לגמרי לבד!
    זה לא יאמן כמה שזה עלול לשבש את חיי ואת חיי ביתי אם גליץ באלגוריטם יחליט למחוק את העמוד שלי ואיתו 16 שנים של נטוורקינג לא אתאושש מזה. אני יומיים רק בוכה!
    בבקשה עזרה!
    Dafna0284@gmail.com

  10. אני לא מצליחה להכנס לחשבון פייסבוק שלי מהטלפון
    והפוספטים שלי לא נחשפים .
    מספר הטלפון מנותק.
    שלחתי גם לכתובת המייל ואין תשובה.
    מה ניתן לעשות?

  11. היי,
    אשמח לעזרה דחופה. הפייסבוק שלי הושבת ואין לי מושג למה. לא עשיתי משהו חריג בחשבון בבקשה תבדקו למה זה קרה אני שנים עם הפייסבוק וחייבת אותו.
    כאשר באתי להיכנס לפייסבוק זה רשם לי ששם משתמש מסויים באינסטגרם מקושר לפייסבוק שלי ולא עומד בתנאים
    אין לי מושג מי זה מחובר הרי כל הזמן רק אני הייתי מחוברת
    בקשה עזרה
    perach twito

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2631 - פייסבוק - facebook לוגו
לוגו שירות לקוחות פייסבוק - facebook
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן