קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קונספט המכללה לעיצוב? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב.

ערוצי שירות לקוחות:

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב בטלפון: 03-561-2029.

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: לא פורסם.

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של קונספט המכללה לעיצוב מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – אימייל – Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב באמצעות אימייל: [email protected].

פנייה באמצעות הדואר האלקטרוני מומלצת לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – צ'אט

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– החברה אינה מפעילה שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ.

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – Facebook

– לא נמצא דף פייסבוק רשמי לחברה.

קונספט המכללה לעיצוב – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קונספט המכללה לעיצוב לכתובת: ‏שפע טל 10‏, תל אביב.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: