שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

שע"מ טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » פיננסים » שע"מ טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של שע"מ – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של שע"מ.

שע"מ הינה יחידת המחשוב של רשות המיסים, המספקת שירותים למגוון גדול של גופים ואנשי מקצוע, בדגש על רואי חשבון, יועצי מס ומשפטנים.

שע"מ – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות שע"מ זמין במספר הטלפון: *4954 \ 02-5656400 

שעות המענה הטלפוני: ימים א' – ה': 8:15 – 15:45

שעמ שירות לקוחות – כל הדרכים ליצירת קשר

  1. על מנת ליצור קשר טלפוני עם שעמ שירות לקוחות, תוכלו להתקשר לשעמ טלפון 4954*, למוקד הפועל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:15-15:45. תוכלו לחילופין ליצור קשר עם המוקד גם בשעמ טלפון 02-5656400. לקוחות רשומים יכולים ליצור קשר עם שעמ שירות לקוחות גם דרך התחברות לאזור האישי בכתובת www.secapp.taxs.gov.il.
  2. על מנת ליצור קשר עם שעמ בעניין התקנת תשתית תקשורת, תוכלו להתקשר למספר הטלפון של מרכז התמיכה של שעמ בטלפון 02-5688688.
  3. למידע נוסף וקישורים לשירותים השונים שמציעה שעמ, תוכלו להתחבר לאתר האינטרנט הממשלתי בכתובת www.gov.il. כדי להגיע לדף העוסק בשעמ, לחצו על לשונית 'מסים ותשלומים', לאחריה על 'דיווחים ואישורי מס', ואז תוכלו ללחוץ על כפתור 'קישור מייצג לשע"ם וקישור לקוחות חוץ לכספת'. בעמוד זה תוכלו למצוא קישורים למסמכים שונים שניתן להגיש דרך מערכת שעמ. 

פרטים על שירות לקוחות שעמ

שעמ (שירות עיבודים ממוכנים) היא יחידת המחשוב של רשות המיסים, המורכבת מכ-500 עובדים. בתור כך היא האחראית היחידה על כל התחזוקה השוטפת של מערכות המחשוב וכן אחראית על פיתוח מערך תשתיות המחשב של הרשות. בנוסף, שעמ אחראית על הזנת הנתונים וניהול מאגרי המידע של רשות המיסים.

קהל היעד של שירותי שעמ מורכב ממספר גופים וגורמים שונים. ביניהם נמנים אגף מס ההכנסה ומיסוי מקרקעין, מנהל הכנסות המדינה, אגף המכס ומע"מ וגופים ממשלתיים נוספים. בנוסף, עושים שימוש בשירותי שעמ גם גורמים פרטיים הנזקקים לשירותי מיסוי כמו למשל רואי חשבון, משפטנים ויועצי מס.

שעמ מעניקה מגוון רחב של שירותים שונים הקשורים במערכות מידע ממוחשבות. בין השירותים הללו ניתן למנות פיתוח והקמת מערכות, תחזוקה ותפעול, תכנון וניתוח מערכות מחשב ועיבוד נתונים ותקשורת. השירות של היחידה מתאפשר באמצעות אמצעים טכנולוגיים חדשניים וכולל גם היבטים מחקריים.  

היתרונות בשימוש במערכת של שעמ דרך האינטרנט

מערכת שעמ כוללת כלים מתקדמים המאפשרים קבלת מידע מעודכן וזמין, והערך המוסף הנוסף שלה הוא בכלים שלה המאפשרים ביצוע פעולות בזמן אמת מהמחשב הביתי. היתרון בכך הוא שקהל היעד של השירותים (רואי חשבון, יועצי מס ועורכי דין), נהנה מקבלת נתונים בחתכים שונים לגבי לקוחותיהם.

בנוסף לכך, מתאפשר ביצוע של מגוון סוגי פעולות באופן ממוחשב ללא צורך בהמתנה על הקו בשיחת טלפון או בהגעה פיזית אל משרדי השומה, דבר המביא לחסכון בזמן ולנטרול הטרחה המיותרת. על מנת לעודד את השימוש במערכת הממוחשבת של שעמ ולהרחיב את קהל המשתמשים שלה, עלות ההתחברות למערכת מוכרת כהוצאה שוטפת המזכה בניכוי מס.

אילו פונקציות מוצעות באתר שעמ

אתר שעמ כולל פונקציות שונות בהן ניתן לעשות שימוש, והם כוללים:

  1. שידור דוחות שנתיים למס הכנסה. דרכו ניתן לקלוט דיווח של טפסי 1301.
  2. קבלת מידע בדבר אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים.
  3. העברת דיווחים למע"מ, כמו חשבוניות מס וגובה מע"מ.
  4. ביצוע סימולציה לחישוב תיאום מס ועריכת תיאום המס לזכאים העומדים בקריטריונים.
  5. פרסום מידע לציבור כמו תקצירי החלטות בנושאי מיסוי.

איך נעשה שימוש באתר האינטרנט של שעמ

המערכת של שעמ נועדה לתת מענה לציבור המייצגים (עורכי דין, יועצי מס ורואי חשבון), ומשכך השלב הראשון לשימוש במערכת עובר דרך מרשם המייצגים. את הרישום עושים על ידי מילוי טופס 2279 א3 (רישום מייצג חדש), והגשתו בדלפק המודיעין בסניף פקיד השומה הקרוב אליכם.

לאחר מכן, תצטרכו להנפיק כרטיס חכם או טוקן הזדהות אישי (נראה כמו דיסק און קי ונחשב מאובטח ואמין יותר) באמצעותו תזדהו כמייצגים מול המערכת. את הכרטיס החכם או את הטוקן תוכלו לרכוש מאחת משתי החברות המוסמכות על ידי משרד המשפטים לספק את השירות – Comsign או Personal ID. עלות ההנפקה בשתיהן היא זהה – 270 ₪ לכרטיס חכם ו-320 ₪ לטוקן. השוני בין החברות הוא תוקפו של הכרטיס – 4 שנים בחברת Comsign, ו-5 שנים בחברת Personal ID.

את אמצעי הזיהוי החכם תוכלו להנפיק באחת משתי החברות לאחר תיאום תור מראש והגעה פיזית לאחד מסניפיהן יחד עם תעודת זהות, ספח עדכני ורשיון נהיגה או דרכון (מקוריים ובתוקף). בזמן הנפקת אמצעי הזיהוי, תספק לכם החברה גם דף הנחיות ו-2 סיסמאות (אחת לטוקן ואחת לשעמ). לאחר מכן, יהיה עליכם להתקין את אמצעי הזיהוי במחשב ותוכלו להתחיל להשתמש במערכת שעמ.

באתר רשות המיסים תוכלו למצוא את כל הטפסים והנספחים אותם תצטרכו להדפיס, למלא, לחתום ולשלוח לשעמ על מנת להשלים את הליך ההתחברות. את כל הטפסים יש למלא לפי ההנחיות ולהקפיד על כתב ברור וקריא. הטפסים החשובים אותם יש למלא הם כתב התחייבות ועוד שלושה נספחים. את כל אלה תוכלו למצוא באתר בדף של קישור מייצגים בכתובת www.gov.il/he/service/connect-to-shaam. לבסוף, עליכם לבחור באיזו ספקית שירות להשתמש על מנת לעשות שימוש במערכת שעמ (בזק, הוט או פלאפון).

שאלות על שירות לקוחות שע"מ

איך אני יכול ליצור קשר טלפוני עם שעמ שירות לקוחות?

תוכלו ליצור קשר טלפוני עם שעם שירות לקוחות דרך שעמ טלפון 4959*, או דרך מספר הטלפון 02-5656400.

האם יש דרישות חומרה כלשהן של המחשב שלי לצורך החיבור למערכת שעמ?

כן. מערכת ההפעלה של המחשב צריכה להיות Windows 7 ומעלה, דפדפן האינטרנט צריך להיות Internet Explorer 10 ומעלה. בנוסף, למחשב צריך להיות זיכרון RAM של GB4 לפחות, עם דיסק קשיח עם לפחות GB! של זיכרון פנוי, ובעל כרטיס רשת.

איך אני יוצר קשר עם מרכז התמיכה של שעמ בעניין תשתית התקשורת שלי?

עם מרכז התמידה של שעמ תוכלו ליצור קשר בשעמ טלפון 02-5688688.

צילום מסך של שירות לקוחות שע"מ

שעמ טופס יצירת קשר צילום מסך
שעמ טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על שע"מ?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שע"מ אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם שע"מ ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות שע_מ

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6837 - שעמ לוגו
לוגו שירות לקוחות שע"מ
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן