שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אייס – ACE טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » אייס – ACE טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של רשת השיווק אייס – ACE – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ACE.

רשת ACE בישראל היא רשת לאחזקת ולעיצוב הבית כוללת 35 סניפים בפריסה ארצית.

בין המוצרים שניתן למצוא בסניפי ובאתר ACE: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, רהיטים להרכבה עצמית, כלי עבודה ידניים וחשמליים, תאורה, טקסטיל וכלי בית, מוצרי עיצוב ונוי, צבע וחומרי בניין, פרזול ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

אייס – ACE – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות טלפוני אייס – 079-3002400.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של ACE:

  • ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00

אייס – ACE – שירות לקוחות אתר אינטרנט

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של החברה – בקישור הזה.

אייס – ACE – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אייס – aceservice@ace.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

אייס – ACE – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

אייס – ACE – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אייס באמצעות עמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שירות לקוחות
  2. סניפים
  3. מדיניות ביטולים והחזרות
  4. אתר סניף
  5. שירות לקוחות

אייס – ACE – כתובת לפניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: חיים שפירא 2, ת.ד. 4414 ראשון לציון.

צילום מסך של שירות לקוחות אייס - ACE

אייס ACE טופס יצירת קשר צילום מסך
אייס ACE טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על אייס - ACE?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אייס – ACE אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אייס – ACE ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות אייס - ACE

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

15 תגובות

  1. אייס. חוויית קנייה מזעזעת. לא עומדים בזמנים שירות לקוחות לא מהימן פשוט לא לקנות!!!!!

  2. קנינו ארון + הובלה והרכבה. הארון הגיע, אך חסרה חבילת ברגים. כמובן שאי-אפשר להרכיב. מאז יש לנו ערימת ארגזים בבית, ואין עם מי לדבר. לא להתקרב אליהם!

  3. לכל מען דבעי,
    ביוום שישי האחרון בתאריך 17/3
    ביקרתי אני ואחותי בסניף אייס ביהוד בביג לקבלת משלוח דואר בתוך הסניף
    לאחר שלא היו שום עובדים לעזרה בסניף פנינו לבחור לשאול למי לפנות לקבלת חבילה לא הסתכל לכיוון שלנו רק ענה "תפנו לאדם" לאחר ששאלנו בסניף ההזוי שאין בו אף פעם עובדים
    שוב פנינו אליו ואמרנו שאין כאן אדם אמר לנו "תחפשו את אנה" גם אנה הדמיונית כנראה לא הייתה שם
    חזרנו לאותו עובד ואמרנו לו שאין פה עובדים אז צעק עלינו אז אל תשלחו לפה חבילות לא מעניין אותי!
    שאלנו אותו למה הוא מדבר איתנו בצורה כזאת אמר אני מנהל סניף פה תעופו מפה אני לא חייב להביא לכם את החבילה
    והתחיל לצעוק ולהשתגע סתם עם עצמו קילל וצרח ופשוט העיף אותנו מהחנות לעיני כולם!!!!!!!!!!!!
    כולם ניסו להרגיע אותו ואמרו לו איך הוא מתנהג והוא לא הקשיב שאלנו אותו מה השם שלך אמר ראהד או שם כזה שלא הצלחנו לקלוט!!!
    בייש והשפיל אותנו והיה מאיים ומפחיד הייתי בדרך לתחנת משטרה כדי להגיש עליו תלונה כי היום במצב של היום אנחנו לא יכולים לדעת מה האדם ממולנו מסוגל לעשות1!!!!!!
    אם עוד היום אני לא מקבלת טלפון ממכם על הנושא הזה אני פונה לכל ערוצי התקשורת, מביישת את כל המערכת הזאת שקוראים לה אייס!!! שום אדם לא יתנהג בחוסר כבוד כזה כלפי שום אדם אנחנו לא חיות
    ואם אתם שמים מנהל סניף שקורא לעצמו מנהל סניף והוא עצבני ולא אדם של שירות הבעיה היא בתוך המערכת שלכם ואני אגיע עם זה לטלוויזיה בושה וחרפה!!
    אני מחכה לשיחת מנהל היום
    אני מבוישת ומפוחדת מהאדם הזה!!!!
    ואם אתם לא תדאגו שיצא שירחיקו אותו מהסניף אני אדאג לזה דרך משטרת ישראל

    נייד- 052-4566029
    שירן

  4. שלום
    הזמנה S7771298383 מתאי אפשר לאסוף אותה ?
    שולם חשבונית RC239083442

  5. קניתי שולחן סלון מקסים לבתי אבל כשהגיע פתחנו וראינו שהוא לא בצבע הנכון ופגום ..כבר כשבוע שאני מנסה להשיג אותם הכל הדרכים אך ללא מענה ..מאוכזבת מאודדדדד

  6. הזמנתי ב28/3 מערכת ישיבה הייתם צריכים כבר לספק לי את המוצר והוא לא סופק, השירות לקוחות אןמרים שאין להם מה לעשות עם העובדה שלא סופק המוצר, מעבירים אותי למחסן ששם המתנתני מעל שעה ללא מענה , השירות לקוחות שלכם מסרב לתת לי מנהל מנתקת לי את הטלפון בפרצוף הכל שיחה! טוענת שאייס לא מחוייבים לתת מנהל ללקוחות שלה.
    ובנוסף אומרת שרק ידברו איתי בשבוע הבא רק לתיאום המוצר,ועוד אמרו לי בשיחה כי שעיכובים יכולים לקרות וזה לא נורא בעיניה שאתם לא מספקים מוצר בזמן.
    בנוסף אמרה לי השירות לקוחות כאשר כעסתי שלא סופק המוצר כי שאבטל את העסקה.
    חד משמעית אני לא הולכת לקנות אצלכם!!! פשוט זלזול בלקוחות שלכם!

  7. מה זה הדבר הזה ואיך זה לא הדבר הכי ידוע שבאייס אין, פשוט אין שירות לקוחות ושומר נפשו ירחק!!! בחיים לא הייתי מתקרבת אם הייתי יודעת שברגע שביצעתי תשלום באתר זה הפישינג הכי גדול שיש- שילמת- נדפקת! אין עם מי לדבר. אפילו לא לקיר. נכנסתי לאתר שמבשר שיש המון דרכים ליצור איתם קשר: אימייל, פקס, פייסבוק, צ'אט, טלפון – וואווו!!!! העניין הוא שאף אחד מהם לא עושה כלום חוץ מהלמשיך ולבזבז את הזמן ולהגביר את התסכול. מעל עשרה מיילים שלא נענים, שעות של המתנה על אותו תקליט בלי שעובר מעולם לאף נציג אנושי. בקיצור- קנית והתחרטת? יש שאלה? לא קיבלת את מה ששילמת עבורו?- לך תחפש את עמך, את החברים שלך ואת שירות הלקוחות של אייס. זוועה!

  8. רציתי לשנות הזמנה, למש מספר ימים ולאורך שעות אין מענה בטלפי של שירות לקוחות -אתר אינטרנט…………………..!!!!!!!!!!
    טניה ציפקיס
    אישור תשלום מספר 5000967051
    תודה שהזמנת באתר ACE Online, הזמנתך נקלטה בהצלחה.
    נייד 0544964382

  9. חברה מזעזעת, שירות נוראי, מתקינים שלא יודעים את העבודה שלהם ושירות לקוחות שיעשה הכל כדי לא לשרת את הלקוחות שלו.
    הזמנו מאייס שני ארונות. המתקין היה אמור להגיע בין 10-14. לא הגיע. השגתי מספר שלו דרך שירות הלוקחות לאחר המתנה של שעות של שיחה. הוא אמר לי שאין סיכוי שיגע לפני חמש, בפועל הגיע בשבע וחצי.
    ארון אחד הגיע עם דלת תקולה. המתקין אמר שפתח קריאה ויצרו איתנו קשר אך זה לא קרה. פנינו אליהם אנחנו ותיאמנו זמן להגעה. בבוקר שאמורים להגיע התקשרנו לוודא שיגיעו בזמן הרי בפעם הראשונה חרגו מהזמנים. הנציגה אמרה שהיא רואה שהוא אמור להגיע ולא אמורה להיות בעיה אך אם תהיה שנתקשר בבוקר ויפצו אותנו. מאוד מחשיד. לא הגיע המתקין, בבוקר למחרת התקשרתי ואמרה שאנחנו ביטלנו- שקר!! התקשרתי לבדוק שהכל כמו שצריך אז ביטלנו??
    תיאמנו מועד אחר להגעה. בבוקר שאמור להגיע נשלחה הודעה שהמתקין יגיע עם מספר טלפון שלו. בשלב מסוים התקשרתי לבדוק שהכל בסדר והוא אמר שהעמיסו לו דלת אחרת לא בצבע שהזמנו ולכן לא יגיע. הוא לא היה מתקשר אם לא הייתי מבררת. אמר שיתאמו איתנו מועד אחר להגעה. שוב לא תיאמו ושוב אנחנו היינו צריכים להתקשר. תיאמנו מועד אחר.
    המתקין הגיע והיה נראה תקין אך לאחר מספר הזזות של הדלת לשם בדיקה נפלו גלגלים והדלת לא זזה כמו שצריך. זה היה זמן קצר לאחר שהמתקין יצא מביתינו. חייגנו אליו אך הוא טען שהוא לא יכול לחזור והוא יפתח קריאה נוספת (בפעם המי יודע כמה).
    שוב אנחנו נאצלנו להתקשר לתאם זמן. נקבע שיגיע ביום מסוים בין 10-14. בבוקר נשלחה הודעה עם שם המתקין ומספר. בשעה 12 חייגנו על מנת להבין מתי יגיע והוא אמר שאנחנו בסוף הלקוחות שלו וזה ייקח זמן, אנחנו יכולים לצאת מהבית אפילו- כלומר ממש לא מתכוון להגיע בטווח שנקבע. בשעה חמש ורבע הוא מתקשר ואומר אני שתי דקות אצלכם למרות שנאמר מספר פעמים שיגידו כחצי שעה מראש. לאחר שנכוונו מהם כל כך הרבה פעמים ובכל פעם התקשרנו לשירות הלקוחות ידענו לדייק ולהגיד לגבי הגעה בזמן, הודעה מראש, מה נדרש וכדומה. הנציגה אף הציעה לפצות אותנו בגיפט קארד לקנייה בחנות. מתנה שאני ממש לא רוצה לתת גם לשונאיי- להתעסק עם רשת כזו שנמנעת מלתת שירות ראוי.
    הנציג הגיע והסברנו את הבעיה. הוא קודם כל אמר שהכל תקין ואין בעיה. הסברנו לו שחסר גלגל בציר והוא אמר שכלל אין גלגלים בציר. לאחר בדיקה הוא אמר- אה כן יש גלגלים. הוא הוריד את הדלת, תוך שהוא מלכלך את הקירות וזורק את הציוד שלו על המיטה, ומרשה לעצמו להטעין את הטלפון במטען שלנו בלי בכלל לבקש. הוא אמר שמי שהתקין לנו הוא ממש "חמור" ולא יודע את העבודה. הוא החליף צירים ואז שם לב שהתבלבל ופירק והרכיב מחדש. ראינו שהבעיה עדיין לא נפתרה לגמרי שהרי הדלת לא נטרקת טריקה שקטה. הוא אמר שזה לא נורא (מאוד הגיוני להגיד ללקוחות שקיבלנו מוצר לא לפי הדרישות). כשבדק שוב אמר שזאת בעיה של המנגנון והוא יפתח קריאה שיבוא מתקין עם מנגנון חדש. שאלתי אם אין לו, שהרי כשדיברנו עם הנציגה הסברנו לה את הבעיה, אבל הוא אמר שאמרו לו רק צירים. אנחנו אנשים צעירים התכופפנו הסתכלנו וראינו גלגלים. מה קורה עם אדם נכה? עיוור? שלא יכול לדעת לבד מה הבעיה אך מבין שהדלת לא זזה כראוי ולא נטרקת כראוי??
    הוא יצא למרות שביקשנו לבדוק את המנגנון השני ואמר שהלקוחות מחכים לו. ניכר שהמתקין בא כדי ללכת, היה מינימום זמן ולא באמת ניסה לעזור לפתור את הבעיה.
    לא ברור מי מקור הבעיה- הנציגות שלא מעבירות את המסר כראוי, המתקינים שעושים עבודה לא טובה ובעיקר החברה שכמה שניסינו לפנות לדרג גבוה יותר הנציגות אמרו שאין למי לפנות.
    מיותר לציין שכל הסאגה נמשכת כחודשיים. בכל פעם בין שיחה להגעה של מתקין יש לפחות שבוע.
    אנחנו עוד מחכים לעדכון לגבי הגעה של המתקין הבא לסדר את המנגנון. היינו מעדיפים שאף אחד כבר לא יתקרב אלינו. הם רק באים ובמקום לפתור את הבעיה עושים יותר נזק.
    ממליצה להתרחק מהחברה הזו!!!! המוצרים לא איכותיים אבל מעבר לכך אין שירותיות ואין מקצועיות.
    אנחנו נפגענו, מקווה שאנחנו האחרונים.

  10. שלום רב, רכשנו לאחרונה מיטה. תאמנו הובלה לשעות הבוקר, לקחנו חצי יום חופש ואז המוביל מודיע שהוא מגיע רק בשעה 15:00. אנחנו עדיין מנסים להשיג את שירות הלקוחות לתאם מועד הובלה חדש. לא שווה את המחיר הזול. לא להתקרב!!!

  11. ב 6.11.22 רכשתי ארון מטעם אייס
    לאחר כשבעיים סופק הארון בגדים ולאחר חודש שתי הדלתות של הארון יצאו מהמקום שלהם, בפעם הראשונה תיקנו לבד .
    אתמול שוב נפלו שתי הדלתות והתקשרתי להתלונן ולקבל תיקון בהתאם, נציגת השירות שהתקשרה לתאם איתי יום ושעה התחילה להסביר לי כי אין אחריות על שבר ( למרות שהסברתי לה שלא מדובר בשבר אלא בדלת שנפלה ויצאה מהמקום בצורה יפה ) , המשיכה להתווכח ולהגיד שכנראה בגלל שהשתמשנו בדלת בזווית 90 מעלות הרסנו את ההברגה שלה.
    השירות הכי לקוי, רדוד , וחסר תרבות שקיבלתי בחיי .
    אני אישית בחיים יותר לא מתקרבת לאייס לקנות שם מוצרים !!!
    תבחרו היטב את העובדים שלכם לפני שאתם נותנים שירות לצרכן , ותנחו את העובדים שלכם שיש אחריות לשנה על מוצרים לפי החוק להגנת הצרכן.
    לא סיימתי להגיד את המילה האחרונה והטלפון נותק , גועל נפש של שירות .

  12. אני מאוד מאוכזב מהמזגן הנייד שקניתי מסניף יהוד.
    למרות ההבטחות של המוכרת כי המזגן שקט ומתאים לחדר שינה,
    התגלה כי הוא רועש כמו טרקטור ולא מספק את הקירור הנדרש.
    תיכננתי להשתמש בו בחדר השינה שלי,
    אך למרבה הפתעתי היה רועש מאוד ולישון איתו בפעולה זה פשוט לא אפשרי..

    כאשר חזרתי יום אחרי הקניה לסניף ביהוד כדי להחזיר את המזגן, קיבלתי יחס ביזיוני מהמנהל הסניף והוא לא היה מוכן לקבל בחזרה מוצר שנפתח והתעקש להפנות אותי לשירות הלקוחות.
    את אותה התשובה בדיוק קיבלתי גם משירות הלקוחות.

    אני ממליץ לכולם לשקול היטב לפני רכישת מוצרים מרשת ACE.

  13. אני רואה את כל התגובות שמעלי,
    ואני מבין שאני לא עם המקרה הכי כואב…
    הזמנתי שולחן לסלון ו 4 כסאות לפני חודש,
    מאז לא יצרו קשר כמובן ששרות הלקוחות לא פעיל בשום ערוץ…
    יש למישהו רעיון איך אפשר להשיג אותם????
    נשמח שיצור איתי קשר
    0504137048

  14. שירות מזעזע
    לא להזמין חבילות לאייס!!!!
    העמדה לא מאויישת צריך לחכות שעה שמישהו יואיל בטובו להגיע

  15. אייס מבקיעים זוועה
    לא להזמין חבילות לשם
    יחס מזעזע, העמדה לא מאויישת, עושים טובה שמישהו ניגש אחרי שעה

להגיב על שירן לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

541 - אייס - ACE לוגו
לוגו שירות לקוחות אייס - ACE
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן