שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סונול טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » דלק » סונול טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות סונול? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות חברת הדלק סונול – מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לאתר ולרשתות החברתיות וכל הפרטים שהצלחנו למצוא בנושא. בהצלחה!

סונול היא רשת תחנות דלק בפריסה ארצית.

ערוצים ליצירת קשר: 

סונול – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות סונול בטלפון: 09-863-7777.

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות נדלקנים: 09-8637757

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: לא פורסם.

סונול – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של סונול כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. דלקים לתחבורה והסקה
  2. מוצרים לתעשייה וספנות
  3. שמנים אוטומטיביים
  4. משחות סיכה
  5. תוסף השמן המתקדם בעולם
  6. כרטיסי סונול
  7. חימום ביתי – סונוחום
  8. סניפים ללקוחות עסקיים

סונול – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות סונול בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

סונול – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם -Instagram

סונול – שירות לקוחות מעמוד האינסטגרם: בקישור הבא.

סונול – שירות לקוחות – כתובת

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של סונול באמצעות הדואר בכתובת: הגביש 6 , נתניה.

בקצרה על תחנות דלק סונול

חברת סונול היא מחברות הדלק הגדולות ביותר במדינת ישראל ואת שמה אנו רואים מתנוסס על שלטים בכמעט כל צומת דרכים גדולה במדינה. היא נוסדה בתחילת המאה ה-20 וכיום היא כבר בת יותר מ-100 שנים, מה שהופך אותה לאחת מהחברות הוותיקות ביותר שעדיין פועלות בימינו! חברת סונול צמחה וגדלה לאורך השנים והיא מספקת שירותים בתחום הדלק, הגז, חנויות הנוחות ועוד. קיימות כיום כ-240 תחנות דלק ברחבי מדינת ישראל, מצפון ועד דרום, כשב-200 מתוכן יש חנויות נוחות שמופעלות על ידי החברה, שמוכרות מגוון מוצרים- מתחום המזון ועד לתחום הקמפינג. ניתן למצוא בחנויות אלה את כל מה שאתם צריכים!

סונול שירות לקוחות – דרכי יצירת קשר

חברת סונול מאפשרת ללקוחות שלה ליצור קשר עם החברה במספר דרכים.

  1. אתר האינטרנט הרשמי של סונול מספק לכם מידע על תחנות הדלק השונות של סונול בפריסה ארצית, על שירותי הדלקן, על המוצרים השונים שהם מספקים ועוד. ניתן להיכנס אל האתר הרשמי של סונול בכתובת https://www.sonol.co.il/.
  2. דרך האתר ניתן גם ליצור קשר עם סונול שירות לקוחות באמצעות הלשונית המיועדת לכך. יש למלא את הפרטים שלכם, את סיבת הפנייה ואת תוכן ההודעה ולאחר מכן שירות לקוחות סונול יחזרו אליכם. את זה ניתן לעשות בכתובת הבאה- https://www.sonol.co.il/contact-us/.
  3. החברה מפעילה גם מרכזייה טלפונית. טלפון סונול ליצירת קשר הוא 09-8637777. במרכזייה יש שלוחה לכל נושא פנייה וכך ניתן להגיע אל השירות הרלוונטי ביותר ולקבל מענה.
  4. לשירות דלקנים של סונול טלפון מיוחד בכדי לרכז את הפניות לשם. ניתן ליצור קשר עם שירות זה במספר 09-8637757.
  5. לרוב תחנות הדלק וחנויות הנוחות של סונול טלפון משלהן. ניתן ליצור איתם קשר באמצעות חיפוש הסניף באתר האינטרנט הרשמי של סונול ואז מציאת מספר הטלפון. דבר זה שימושי לדוגמה אם שכחתם משהו בתחנת הדלק בעת ביקורכם שם ואתם מעוניינים לבדוק האם הוא נמצא.
  6. במידה וברצונכם לשלוח דבר דואר או להגיע באופן אישי אל המשרדים הראשיים של החברה, המשרדים הללו ממוקמים בכתובת הגביש 6, נתניה.
  7. בנוסף למספר טלפון סונול והאתר הרשמי, החברה פעילה גם ברשתות החברתיות. ניתן למצוא אותם בעמוד הפייסבוק הרשמי https://www.facebook.com/sonolsogood. אפשר לשלוח להם הודעה ונציג יחזור אליכם. לחברת סונול שירות לקוחות גם באינסטגרם, בכתובת https://www.instagram.com/sonol_il/?hl=en.

שאלות על שירות לקוחות סונול

שאלה: מהי אפליקציית סונול?

תשובה: האפליקציה הייעודית של חברת סונול מאפשרת לכם לתדלק בתחנות הדלק בצורה פשוטה, מהירה ונוחה במיוחד. ניתן לבצע תשלום ללא מגע, לצבור הטבות מסוגים שונים, לשחק ועוד. אם אתם מתדלקים באופן קבוע בתחנות דלק סונול מומלץ להוריד את האפליקציה מאחר והיא מציעה מבצעים שונים ויכולה לחסוך לכם כסף.

שאלה: איפה ניתן למצוא את רשימת הסניפים המלאה של חברת סונול ברחבי הארץ?

תשובה: באתר הרשמי של חברת סונול ניתן למצוא את כל תחנות הדלק וחנויות הנוחות של סונול שפרוסות בכל רחבי הארץ. יש להיכנס לאתר ולחפש לפי עיר, איזור או שם התחנה. ניתן לסנן בחיפוש לפי הצרכים האישיים שלכם, כגון תחנות שבהן יש פנצ׳ריה, אפשרות תדלוק של בנזין 98, תחנות דלק עם טעינה לרכבים חשמליים וכדומה. דבר זה מאפשר לכם למצוא את תחנת הדלק הקרובה ביותר ליעדכם שמתאימה את עצמה בדיוק למה שאתם זקוקים לו כרגע.

שאלה: מהו שירות הדלקנים של חברת סונול?

תשובה: דלקן הוא התקן אוטומטי שמאפשר תדלוק בתחנות הדלק השונות ללא צורך בכרטיסי אשראי או מזומן. ניתן להשתמש בו גם כלקוחות פרטיים וגם כלקוחות עסקיים. הדלקן של סונול מאפשר לתדלק עם כרטיסים משלל סוגים. ניתן לתדלק עם כרטיס רכב שמשויך לרכב ספציפי, כרטיס נהג שמשויך אל הנהג לפי מספר תעודת זהות, כרטיס מאסטר שמשויך לשם הלקוח או סונוקאש- שהוא כרטיס הכסף של חברת סונול. היתרון הגדול של דלקן הוא שאין צורך בלשלם בכל תדלוק אלא התשלום מתבצע באופן מרוכז אחת לחודש. דבר זה משתלם במיוחד לבעלי עסקים.

שאלה: חוץ מדלק, איזה מוצרים מספקת חברת סונול?

תשובות: חברת סונול מספקת שלל מוצרים. היא מספקת מוצרים שונים לתעשיות, כגון מדחסים, שמנים להולכת חום, ממסרות ועוד. סונול מספקים משחות סיכה, שמנים אוטומטיביים ושאר חומרים לתעשיית הספנות, ההסקה וכדומה. חברת סונול מספקת גם גז לחימום ביתי. בנוסף, חברת סונול נכנסה בשנים האחרונות לתחום האנרגיה הסולארית. ניתן באמצעותם להתקין מערכות סולאריות בבתים פרטיים ובתי עסק לצורך ייצור חשמל באמצעות השמש.

שאלה: מהו מחיר הדלק של סונול?

תשובה: מחירי הדלק משתנים כל הזמן, ודבר זה גם תלוי בסוג הדלק: בנזין 95, בנזין 98, גולדיזל סולר תחבורה ואוריאה. את מחירי הדלק העדכניים בתחנות סונול ברחבי הארץ ניתן למצוא במחירון המתעדכן באתר הרשמי של סונול: https://www.sonol.co.il/gas-stations/price_list/.

שאלה: איפה ניתן למצוא מידע על שמנים של סונול?

תשובה: ניתן להיכנס אל ספר ההדרכה המלא על שמנים מסוגים שונים באתר של סונול https://dalkan.sonol.co.il/files/pdf/14464_drivers_book_6.pdf ולבדוק מהו השמן המתאים לכם.

סונול שירות לקוחות – טיפ לסיום

אם ברצונכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת סונול, מומלץ קודם כל לבדוק האם אתם יכולים למצוא מענה באתר האינטרנט שלהם. בדרך זו תוכלו לחסוך לעצמכם את זמן ההמתנה שבמרכזייה. אך אם אתם בכל זאת צריכים לדבר עם נציג אנושי, מומלץ להתקשר למרכזייה בשעות הבוקר המוקדמות- בהן עדיין לא נוצר עומס.

בנוסף, אם יש לכם שאלה בנוגע לדלקן- שימו לב שיש מספר טלפון ייעודי לשירותי דלקן שנפרד מהטלפון של המרכזייה הרגילה. אז אל תטעו כשאתם בוחרים לאיזה מספר של שירות הלקוחות של חברת סונול להתקשר!

צילום מסך של שירות לקוחות סונול

סונול טופס יצירת קשר צילום מסך
סונול טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סונול?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סונול אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סונול ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סונול

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. רציתי העתק חשבונית מס על עמדת דלק שלא הוציא פתק וכבר כשבועיים שאני מדבר לקירות

    שלחתי מיילים ואטסאפ השארתי הודעה בצור קשר וכלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5000 - סונול לוגו
לוגו שירות לקוחות סונול
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן