שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

עלי אקספרס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » עלי אקספרס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של אתר המכירות הסיני המוביל עלי אקספרס – Aliexpress – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עלי אקספרס, לשימושכם.

אתר עלי אקספרס מחבר בין לקוחות מהעולם כולו ובין מוכרים סיניים, ומאפשר לקנייה ומכירה של מגוון עצום של מוצרים – מוצרי אלקטרוניקה, בגדים, נעליים, תחפושות, כלי עבודה, מוצרים לבית, תאורה, חלקי חילוף לרכב ועוד.

עלי אקספרס הוא אחד מ-3 אתרי הקמעונאות המובילים בישראל, ומהווה יעד פופולרי מאוד עבור צרכנים ישראליים רבים.

עלי אקספרס – טלפון שירות לקוחות

מוקד שירות טלפוני עלי אקספרס: 86-571-8502-2088+

עלי אקספרס – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של עלי אקספרס –tradesecurity@aliexpress.com.

בנוסף ניתן ליצור קשר עם מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

עלי אקספרס – שירות לקוחות באתר

ניתן ליצור קשר ישיר דרך האתר של עלי אקספרס ולקרוא על שאלות נפוצות לקבלת שירות לקוחות דרך הקישור הבא. בנוסף ניתן לפתוח שיחת צ'אט עם נציג דרך הקישור הזה.

עלי אקספרס – כתובת דואר

כתובת למשלוח מכתבים: 969 West Wen Yi Road, Yu Hang District, Hangzhou 311121, China.

בקצרה אודות עלי אקספרס

עלי אקספרס הינו אתר רכישות מקוון המקשר בין חנויות ועסקים בסין ללקוחות בכל רחבי העולם. האתר מופעל על ידי חברת עליבאבא, חברה אשר הוקמה בשנת 1999 ונועדה לתווך בין עסקים סיניים לעסקים בכל רחבי העולם, כך שהעסקאות בפלטפורמה זו הינן סיטונאיות בלבד. בשנת 2010 הוקם האתר עלי אקספרס אשר נועד להרחיב את פעילותו של האתר עליבאבא לשוק הקמעונאי, כך שגם אנשים פרטיים יוכלו להנות מהמוצרים הסיניים בכמויות ביתיות. כפי שציינו, האתר הושק רק ב-2010, אולם הוא צבר פופולאריות רבה, וכבר בשנת 2014 היה לאתר המכירות הגדול ביותר ברוסיה. בשנת 2014 הונפקה קבוצת עליבאבא בבורסה בניו יורק, מה שהתברר למפרע כהנפקה הגדולה ביותר בהיסטוריה, בגיוס של 25,000,000,000$!

עלי אקספרס הינו אתר נוח ונגיש, וניתן להקליד בו במספר גדול של שפות, אולם מומלץ להקליד בשפה האנגלית עקב תרגום לקוי או חלקי. האתר מחולק לקטגוריות שונות כגון ביגוד, טלפונים, אלקטרוניקה, רכב, תכשיטים, פנאי וספורט וכדו'. ניתן להיכנס לאזור המבצעים ולקבל מגוון מוצרים במחירים נמוכים מהרגיל. בחודש נובמבר, ובמיוחד ביום הרווקים הסיני (11.11) ניתן למצוא באתר מבצעים רבים והנחות ענק על מגוון עצום של מוצרים. רוב המוצרים מאפשרים משלוח לישראל, חלקם בחינם וחלקם בתוספת תשלום. שימו לב שלעיתים המוצר עשוי להיתקע במכס מסיבות שונות, וחשוב לבדוק את חוקי המכס והייבוא בישראל לפני ביצוע הרכישה.

האתר עלי אקספרס פועל כמתווך בין עסקים הפועלים בסין ללקוחות בכל רחבי העולם, אולם הוא אינו מוכר או קונה דבר. מעמד זה עשוי להרתיע קונים פוטנציאלים, ובעלי אקספרס היו מודעים לחשש זה ועוד נרחיב על כך בהמשך.

כל הדרכים המלאות ליצור קשר עם שירות לקוחות אלי אקספרס

עלי אקספרס מבינה את החשש הטבעי של כל אדם לקנות ממוכר זר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במדינה זרה, ובמקור אינטרנטי לא ידוע. מסיבה זו עלי אקספרס משקיעה מאמצים עצומים בשירות הלקוחות שלה, ובמקרים רבים היא בעצמה מתערבת בתקשורת עם המוכר ומסייעת למשתמש. את שירות הלקוחות ניתן לקבל במגוון ערוצים, כפי שיוצג להלן:

עלי אקספרס – טלפון

כפי שפתחנו, עלי אקספרס היא חברה סינית, והיא אינה מחזיקה סניף ישראלי. מסיבה זו מוקדי שירות הלקוחות שלה אינם זמינים בעברית, וניתן להשיג אותם במספרים הבינלאומיים הבאים:

  1. עלי אקספרס שירות לקוחות אמריקה – 408-785-5580 (המספר משויך לעליבאבא, חברת האם של עלי אקספרס).
  2. למוקד שירות הלקוחות בהודו ניתן להתקשר למספר: 022-4233-5233.
  3. המוקד הסיני של עליבאבא זמין במספר – (+86) 571-8502-2088.

עלי אקספרס – פקס

לאלה שמעדיפים לתקשר באמצעות הפקס, ניתן לשלוח הודעה לשירות הלקוחות של עליבאבא באמצעות המספר: (+86) 571-8656-1717. כמובן שגם מספר זה מקושר למוקד בסין.

עלי אקספרס – מייל

את שירות הלקוחות של עלי אקספרס ניתן להשיג בכתובת המייל – tradesecurity@aliexpress.com.

בנוסף, ניתן לפנות בכתובת: AEbuyerservice@aliexpress.com .

עלי אקספרס – צ'אט

באתר האינטרנט של עלי אקספרס תוכלו לשוחח עם בוט אשר יסייע לכם במידת האפשר. את השירות ניתן לקבל באתר האינטרנט בכתובת: https://bit.ly/3wcreZV השירות פעיל 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע.

עלי אקספרס – שיחה חוזרת

לאחרונה השיקה עלי אקספרס שירות של שיחה חוזרת, כך שבמידה והצ'אט לא סייע לכם אתם יכולים לבקש שיחה עם נציג אנושי. שירות זה הינו חדש, ואינו פעיל ברוב מדינות העולם, אולם אנו ממליצים לעקוב מפעם לפעם אודות אפשרות זו.

עלי אקספרס – אתר

מוקד העזרה של עלי אקספרס עשוי לסייע לכם ולחסוך מכם את הצורך בנציג או מענה אנושי. במוקד תוכלו למצוא שאלות נפוצות רבות, והסברים כיצד להתנהל במצבים שונים. מוקד דומה ניתן למצוא באפליקציה.

עלי אקספרס – פייסבוק

דרך נוספת בה ניתן לתקשר עם שירות הלקוחות של עלי אקספרס היא באמצעות רשת הפייסבוק או המסנג'ר. ניתן ליצור קשר בכתובת: https://www.facebook.com/aliexpress.il.

עלי אקספרס – כתובת למשלוחים

אפשרות לא כל כך ריאלית, היא לשלוח מכתבים או חבילות לסניפי החברה היושבים בסין. כתובת החברה למשלוח בסין הינה: 969 West Wen Yi Road Yu Hang District, Hangzhou 311121 Zhejiang Province. החברה מחזיקה בסניפים נוספים בהונג קונג, יפן, קוריאה, סינגפור, אוסטרליה ניו זילנד, ארצות הברית, גרמניה, צרפת, איטליה, בריטניה והולנד וניתן למצוא את הכתובות לסניפים הללו בכתובת: https://www.alibabagroup.com/en-US/global-location.

שאלות ותשובות אודות שירות לקוחות עלי אקספרס

שאלה: איך אוכל ליצור קשר עם המוכר בעלי אקספרס?

תשובה: על מנת ליצור קשר עם המוכר יש להקיש על הכפתור "contact now". את הכפתור ניתן למצוא במספר מקומות: אפשרות ראשונה היא להיכנס לדף המוצר ולהקיש על כפתור יצירת הקשר. אפשרות שנייה היא להיכנס לפרטי ההזמנה ולהקיש שם על הכפתור. אפשרות נוספת היא באמצעות האזור האישי שם מוצגות כלל ההזמנות.

שאלה: המוצר הגיע שבור… מה עליי לעשות?

תשובה: על מנת לקבל החזר כספי או מוצר חליפי עליך לפתוח מחלוקת (dispute). בכדי לפתוח מחלוקת יש להיכנס לפרטי ההזמנה ולהקיש על כפתור המחלוקת. בפרטי המחלוקת יש להסביר את סיבת התלונה (רצוי לצרף תמונה), ולהזין האם אתה מעוניין בהחזר כספי או במוצר חליפי. לאחר פתיחת המחלוקת המוכר ייצור עמכם קשר ליישוב הבעיה, ובמידה וישנה בעיה נוספת ניתן לפנות לעלי אקספרס אשר תתערב במחלוקת. שימו לב שהחזר כספי עשוי לקחת עד 20 יום ממועד פתיחת התלונה.

שאלה: האם אוכל לבטל הזמנה?

תשובה: ניתן לבטל הזמנה בכל עת, באמצעות פרטי ההזמנה בכפתור "ביטול הזמנה". במידה והתשלום עדיין לא הועבר הביטול הינו פשוט ומיידי. במידה והתשלום הועבר, ניתן לבטל את ההזמנה דרך האזור האישי, ולאחר מכן להמתין לאישורו של המוכר. במידה והמוכר אינו מגיב במשך יומיים ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי. שימו לב שלא ניתן לבטל הזמנה כאשר הסטטוס הינו "מעבד תשלום" ויש להמתין לסיום תהליך התשלום כדי לבטל את ההזמנה.

טיפ קטן לסיום על עלי אקספרס

חברת עלי אקספרס משקיעה מאמצים אדירים בכדי שהמשתמשים שלה יהיו מרוצים משירות הלקוחות אותו הם מקבלים. הבוט האוטומטי אותו היא מעמידה לרשות המשתמשים הינו איכותי ומתוחכם, והוא יכול לסייע ברוב המוחלט של המקרים. שימו לב שהתקשורת עמו היא בשפה האנגלית בלבד.

למבצעי עלי אקספרס ביום הרווקים הסיני – לחצו כאן.

צילום מסך של שירות לקוחות עלי אקספרס

עלי אקספרס טופס יצירת קשר צילום מסך
עלי אקספרס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על עלי אקספרס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עלי אקספרס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם עלי אקספרס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות עלי אקספרס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

28 תגובות

  1. שלום.
    בתיבת ההודעות שלי בטלפון יש כעשר הודעות מזה כחודש על חבילה שהגיע מסין והיא בדרך אלי. אין לי מושג היכן החבילות ולאן הגיעו.
    האם תוכלו לעזור לי?
    Dr. Raanan Aloni
    HaShomrim 14
    . Kiryat Tivon. Il
    0528602700

  2. קניתי סט כלי עבודה. בחנות xx00 pig store מס הזמנה 8158941050328905 וסט נוסף בהזמנה 8158940814578905 הגיעו אלי 2 תמונות!!!! של הסטים שקניתי . בתאור הפריטים לא מופיע בשום מקום שקניתי תמונה…. אני מבקש את כספי חזרה ואף אחד לא חוזר אלי. מדובר בהונאת לקוחות\1111

  3. באתר מופיע שירות לקוחות 24/7, אבל זו בדיחה עלובה, אין שירות לקוחות.
    שעות שניסתי יצור קשר עם נציג אנושי, אך ה eva bot מתעקש שהוא ישמח לעזור לי, למרות שאני חוזר וכותב you can not help me, או umen please או chat או chat with agent now.
    גם במייל ניסתי, אך התיבה מלאה.
    בקיצור, אין עם מי לדבר.

    1. בס"ד מממש נכון. שעות מחפשת איך ליצור קשר העיקר לקחו כסף. נורא ממש

  4. זה ממש נכון
    זה ממש בעיה

    אין עים מי לדבר
    רכשתי מוצר אתמאל ושילמתי עבורו דיי כסף והיום גם רכשתי מוצר ושילמתי

    כתבו לי מייל שעל מוצר אחד לא שילמתי
    והריי זה מופיע באשראי
    ניסיתי כל היום לכתוב אליהם.
    פשוט אין עים מי לדבר.
    חבל מאוד.

    קניתי גם לפני 3 חודשים כמנ מוצרים
    וחלק עד היום לא הגיע.
    אז. מה הפיתרון..

    אשקול מחדש אים להמשיך. איתם.
    כדאי ליזכור.

    לפעמים בזול הוא הכי ביוקר.

    האמינו לי..

    1. כן גם אני חושבת ככה. נדפקתי עמוק איתם. הזמנתי ברז אחרי שבוע הוא הלך. וברשת יקרה ונראת טובה הגיע רק חצי.

  5. הזמנתי 3 מוצרים . הם לא מופעים אצלי בהזמנות . ולא קיבלתי אישור על ההזמנה . ובכל אופן חייבו אותי על ההזמנות . מה אני יכול לעשות .

  6. זה נכון
    אין תגובה מאליאקספרס
    קניתי סוללות למקיטה והם לא מתאימות למקיטה. הספק לא מוכן להחזיר לי את הכסף ואליאקספרס לא מגיבים ואין דרך לתקשר איתם

  7. הזמנתי 2 הזמנות ולא הגיעו עד היום. איך אפשר ליצור איתם קשר?

  8. רכשתי מוצר בכמעת 800- שח
    לא עבד מהיום הראשון
    פניתי כמה פעם למוכר והוא התחיל לסובב אותי עד שהסתיימו ה75מ יום בהם לא ניתן להגיש תלונה
    מאז לא שמעתי עליו וממנו
    ניסיתי לתפוס את נציגה אמיתי מעלי אקספרס , ממש מתסכל שאין אף אחד בצד השני מלבד בוט🤷‍♂️

  9. הזמנתי רחפן מתי זה יגיע
    אני אומר את זה עוד פעם

  10. נכנסתי לאתר של אלי אקספרס וכשרציתי לקנות נתן לי תגובה באנגליתSorry, we have detected unusual traffic from your network. ולא הבנתי מדוע

  11. המלוח שלי לא הגיע ולמה לא עושים משלוחים עד בית הלקוח

    1. גם אני הזמנתי שני מוצרים לבדיקת מים ב-יוני
      פניתי אליהם ואין עם מי לדבר, מה גם הדברים נעלמו מההזמנות שלי כלא היו. שערורייה.

  12. קניתי פאלפון וזה הגיע אף אחד לא דיווח לי שזה הגיע

  13. אני מנסה לשלם וזה מה שמגיב מה צריך לעשות
    [חשבונך מושבת כרגע. עליך להתנתק ולהתחבר שוב כדי להפעיל אותו מחדש.]

  14. קבלתי מוצר של microblading מחסנית לא מתאימה למכשיר הידני חב' של 50 יח'

  15. קבלתי מוצר של microblading מחסנית לא מתאימה למכשיר הידני חב' של 50 יח'
    הזמנה AE016650012
    LP00588498926143
    8172239599365442
    JY 26143
    מעונינת בהחלפה בהתאם למכשיר ד"א הסכום יקר

  16. אני דוב פרוש הזמני מחזיק י מפיונים ואני לא מצליח להתחבר לאזור האישי שלי מבקשים ממני SMS ואין לי מה עושים בכזה מצב
    המייל שלי B3123074@ GMAIL.COM תשלחו לי קוד שם במקום SMS

  17. אני דוב פרוש הזמני מחזיק י מפיונים ואני לא מצליח להתחבר לאזור האישי שלי מבקשים ממני SMS ואין לי מה עושים בכזה מצב
    המייל שלי B3123074@ GMAIL.COM תשלחו לי קוד שם במקום SMS

  18. עשיתי הזמנה שילמתי ובטעות הזנתי מספר טלפון שבו טעיתי בספרה איך אני משנה את הטלפון אחרי שההזמנה כבר בוצעה?

  19. קניתי כמה פריטים והם מבטיחים שתוך 11 יום נקבל את המשלוח . אני לא יודעת אנגלית וכשמישהו כותב להם מה שעונת זה דיגיטלי זה התשובה שלהם

  20. אחלה עלי…… הזמנתי והגיע, הזמנתי ונהנתי, הזמנתי, ואמשיך להזמין,
    תחפשו את הטוב……………………………………………………………………

להגיב על דוד לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1033 - עלי אקספרס לוגו
לוגו שירות לקוחות עלי אקספרס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן