שירות הלקוחות של חברת ניהול ההשקעות אנליסט – Analyst, ללקוחות המחזיקים במוצרי החברה כגון ניהול תיקי השקעות אנליסט, קרנות נאמנות אנליסט, קופות גמל אנליסט, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אנליסט – Analyst – טלפון
מוקד שירות טלפוני: 03-7147177
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של אנליסט:
- ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-17:00
פקס: 073-2462700
אנליסט – Analyst – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של אנליסט – gemel@analyst.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
אנליסט – Analyst – שירות באמצעות אתר אינטרנט
ליצירת קשר עם שירות לקוחות אנליסט על ידי מילוי טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
אנליסט – Analyst – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר אנליסט: אנליסט אי. אמ. אס שירותי ניהול בע"מ
מגדל אלרוב, שדרות רוטשילד 46, תל אביב.