שירות הלקוחות של קופת חולים לאומית – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות לאומית, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
קופת חולים לאומית – טלפון
מוקד שירות טלפוני לאומית: 1-700-507-507
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של לאומית:
א'-ה': 7:00-20:0 | ו': 7:00-12:00
טלפון נוסף: 507* | פקס: 03-6949614
קופת חולים לאומית – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של לאומית באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.
קופת חולים לאומית – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של נציבת קבילות הציבור: kvilot@moh.health.gov.il
קופת חולים לאומית- שירות באמצעות פייסבוק – Facebook
ליצירת קשר בשירות לקוחות של קופת חולים לאומית באמצעות דף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה. ליצירת קשר בשירות לקוחות של קופת חולים לאומית באמצעות המסנגר של החברה: בקישור הזה.
קופת חולים לאומית- שירות באמצעות אינסטגרם – Instagram
ליצירת קשר בשירות לקוחות של קופת חולים לאומית באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.
מידע נוסף שייסיע לכם ליצירת קשר:
קופת חולים לאומית – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: שפרינצק 23 תל אביב.
תגובה אחת
"אנחנו לא יכולים לעזור, דבר עם מישהו אחר"