כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך.
ערוצי שירות לקוחות:
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – טלפון
ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך בטלפון: 1-800-263-263.
שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: לא פורסם.
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך באמצעות אימייל: m_harshama@dyellin.ac.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – צ'אט
– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
– החברה אינה מפעילה שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ.
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
מוקד שירות הלקוחות של מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.
מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת דוד ילין – המכללה האקדמית לחינוך לכתובת: מעגל בית המדש 7, ירושלים.