שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ביט – Bit טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בנקים » ביט – Bit טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של שירות העברת כספים ביט – Bit, ללקוחות ולעסקים המשתמשים באפליקציה – כל המידע העדכני והפרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ביט.

ביט (bit) היא אחת מאפליקציות התשלומים הפופולריות ביותר בישראל, המאפשרת למשתמשים לשלם ולקבל תשלומים, ולשמש כארנק דיגיטלי.

אפליקציית ביט היא פיתוח של בנק הפועלים ונמצאת בבעלותו, והיא כיום שירות חינמי למשתמשים, אשר אינם משלמים עמלות עבור העברת או קבלת כספים באמצעות האפליקציה.

ניתן להתקין אפליקציית bit כמעט בכל סמארטפון, והיא תומכת באופן מלא במערכות ההפעלה אנדרואיד (של גוגל) ו-iOS (של מכשירי אפל).

שירות לקוחות של אפליקציית ביט ב-Google Play

ניתן ליצור קשר ישירות דרך הקישור הבא באפליקציית ביט דרך google play למכשירי אנדרואיד.

שירות לקוחות של אפליקציית ביט ב-App Store

ניתן ליצור קשר דרך האפליקציה של ביט עבור מכשירי אפל.

שירות לקוחות של אפליקציית ביט דרך אינסטגרם

צרו קשר באינסטגרם עם שירות הלקוחות ישירות דרך הקישור הבא.

שירות לקוחות של אפליקציית Bit דרך פייסבוק

צרו קשר בפייסבוק עם שירות הלקוחות של ביט ישירות דרך הקישור הזה.

ביט – Bit – טלפון

מוקד שירות טלפוני: 6428*

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של ביט:

  • ימים א'-ה' בין השעות: 8:00-19:00
  • ימי ו' וערבי חג: 8:00-13:30

ביט – Bit – שירות באמצעות אתר אינטרנט

לשאלות ותשובות נוספות באתר שירות לקוחות ביט בקישור הזה.

סוג שירות לקוחות ביטמספר טלפון
ביט מחלקה כללית*6428
ביט לעסקים052-7773144
*עלולות ליפול טעויות במספרי הטלפון המפורסמים, צרו איתנו קשר במידה ונדרש תיקון.

צילום מסך של שירות לקוחות ביט - Bit

ביט Bit טופס יצירת קשר צילום מסך
ביט Bit טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ביט - Bit?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ביט – Bit אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ביט – Bit ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מכללת ביטוי - Bituy College

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

58 תגובות

  1. שלום לנציגי ביט
    עד היום מאוד נהניתי מביט הרעיון מעולה ומאוד עזר ליי לנהל תשלומים לי לצאת מין הבית בעיקר בגלל מוגבלות מסויימת בהליכה. כל זה עד אתמול בבוקר אפליקציה לא
    תפקדה ולא הצלחתי להעביר כספים שהיו לי דחופים התחלתי. בצהריים ליצור קשר ולפני סוף שעות העבודה הצלחתי יום שלם כולל היום. לא פירו לי את הבעיה אשמח אם ייצור איתי קשר בעל ידע כדי שבעייתי תפתר.
    מחכה לתיקון ה בעיהאודה על טיפול מהיר
    אקי לב אוקי
    טלפון 0546336799

    1. לא מצליחים להשיג אתכם יש לי ביט ואינני יכולה לפנות אליכם 0506215405

    2. איני מבינה למה אי אפשר ליצור קשר לתמיכה בביט, לא דרך המייל ולא דרך טלפון. פשוט לא עונים. גם כשאני משאירה בקשה שיצרו איתי קשר לא חוזרים אלי. השרות לצרכן מאד לא ידידותי.
      ציפי בן עמי

    3. אתם לא עונים בטלפון, אחרי שמקלידים את כל הפרטים, המענה הקולי אומר שמועברים לתמיכה ואז מתנתק, שוב ושוב ושוב!!!

  2. שלום רב
    קיבלנו בהודעת SMS בקשה לעדכן פרטים אישיים לפי הוראת בנק ישראל.
    האם זו הודעה אמיתית או נסיון הונאה.

    תודה
    יוסי ארי
    054-4399285

    1. גם אני קיבלתי כזו הודעה, נראה לי פישינג

  3. מדוע יש לעדכן פרטים אישיים? גם אני קיבלתי הוראת עדכון פרטים.
    אם לא אעדכן את הפרטים לא יתאפשר לשלוח ו/או קבל כספים באמצעות
    האתר שלכם. BIT
    באם הבקשה הוצאה על ידכם, או ניסיון לפישינג?

  4. שירות הלקוחות איום ונורא. המתנה ארוכה עם הודעה
    מעצבנת החוזרת על עצמה שוב ושוב. אין אפשרות להשאיר הודעה שיחזרו אלי.

  5. אני לא מצליחה לדבר עם נציג. אין תשובה בשום שאלות שלכם.
    אני מקבלת כסף ולא מצליחה לשלם כסף.
    תחזרו אלי אני כבר 38 דקות על הקו. לא יכולה להתחבר עם פייסבוק כי דורש ממני עוד קוד.

    \נירה פורן
    0545225512
    niraporan14@gmail.com

  6. מחקתי את ההודעה לעידכון פרטים כי חשבתי שזה פישינג
    איך אני מעדכנת פרטים אישיים? אין מקום באפליקציה לכניסה למילוי פרטים אישיים
    הטלפון שלכם לא עונה!

  7. יש לי ביט פרטי רוצה לפתוח עסקי צריכה עזרה לפתיחה מאחר ובכל פעם אני מגיעה לפרטי.
    האם יש עמלות עד כמה כסף אפשר להשתמש באפליקציה

  8. רוצה ביט עסקי יש לי פרטי צריכה עזרה דחוף
    רחל פרידמן 0556670920

    1. ל למה לא עונים לטלפון?? למה אין מייל?? למה אין שירות לקוחות תקין??????
      תחזרו אלי דחוףףףףףףף
      אחרת פונה לגורמים נוספים

  9. האם מתחילת ינואר 2023 אתם גובים עמלה ? כמה ? אשמח לפרטיפ
    0544600675

  10. מנסה כבר יום ליצור קשר כולל ברגע זה ואין מענה. מתי אתם עונים אם בכלל
    תןדה

  11. מנסה כבר יום ליצור קשר כולל ברגע זה ואין מענה. מתי אתם עונים אם בכלל
    תןדה

    למה אתם לא עונים לטלפון??

  12. יש לי תקלה בהעברת הכסף מה 25 בדצמבר
    למרות שהמקבל אישר הכסף לא עבר
    התקשרתי כבר שלוש פעמים בשבוע ועדיין לא טיפלו ולא חזרו אלי
    שירות גרוע מאוד

  13. מבקש שתחזרו אלי אין אפשרות לתפוס אותכם בקו ממש חוצה !

  14. קשה למצוא שרות לקוחות רע ומזלזל כמו שרות BIT . כבר כמעט 3 שבועות אני מתלונן על תקלה ושומע הבטחות כי השרות הטכני יחזור אלי . זה כמובן לא קורה . בתור פתרון הציעו לי לבטל את כרטיס האשראי . היפנו אותי לבנק הפועלים וכל מיני עצות מטופשות אחרות . רק לטפל בתקלה אינם מנסים . אני מספר לאנשים ורבים מתלוננים על אירועים דומים . אז אולי האפליקציה טובה ( כשהיא עובדת ) אבל שרות רע כל כך קשה למצוא אפילו בגרועות שבחברות

  15. אישרתי קבלת סכום של 2000 בביט, לאחר שאישרתי, קיבלתי הודעה שהכסף הועבר, אך בפועל לא נכנס הסכום לבנק.
    היום מופיעה הודעה שההעברה בהמתנה.
    אין לי אפשרות לאשר שוב. מה עליי לעשות?

  16. קיבלתי הודעה על עדכון פרטים ומבקשים כרטיס אשראי – מה אם אין לי כרטיס אשראי

  17. מבקש שיתקשרו אלי בהקדם.
    תודה,ארנון ברקאי
    טל.0526722616

  18. בנק ישראל החליט לשגע אותם כהוגן.
    והלקוחות משלמים את המחיר.
    גם לי אין כרטיס אשראי בחשבון, והם לא מוכנים להפעיל את האפליקציה ללא אשראי
    וכמובן המתנה מעל שעה ואין מענה
    מישהו צריך להתעורר

  19. אני לא מבינה מדוע שירות הלקוחות שלכם לא עונה לטלפונים של אנשים לפי מה שאני רואה למעלה אני לא היחידה אני ממתינה יותר משעה בנייד ואף אחד לא עונה לקבלת עזרה זה פשוט חוסר אכפתיות ושירות לקוחות לקוי
    לא יתכן שאנחנו נשתמש באפליקציה שלכם ולא יהיה מענה פשוט מקומם ומרתיח
    בבקשה תחזרו

  20. ניסיתי עכשיו לפנות לתמיכה ולמשך 5 דקות הקשבתי ולחצתי על כל האופציות כדי להגיע לנציג שירות ושום דבר לא עוזר!!! ממש לא שירות.
    סגרתם את האופציה שלי לקבל כספים לחשבון העסקי! ובנתיים כסף מלקוח נכנס בטעות לחשבון הבית. וזה לא תקין בשום צורה.

  21. 40 דקות ללא מענה בנסיון להזמין שיחה חוזרת לא ניתן לקבל את השירות.

  22. גם אני מנסה זה היום השלישי וכל פעם מעל חצי שעה עד שאני מתייאש ,
    תגידו הזלזול הזה בגלל שאתם שמים פס עלינו????
    איפה היחס למי שממן אתכם בסופו של עניין -רק לוקחים כסף ?
    איפה השירות ??.

  23. אני מחובר דרך עמותה עם חשבון העמותה. לתדהמתי בטלתם חיבור זה ונאלצתי להכניס חשבבון בנק שלי. הכוונה שלי לאסוף כספים דרך חשבון הבנק של העמותה ועכשו בטלתם חיבור כזה ולמעשה אין לי ענין יותר בביט. איך עוקפים צרה חדשה זו.

    1. גם לי יש את אותה הבעיה בדיוק!
      חייגתי אליהם היום פעמיים, והמתנתי מעל חצי שעה כל פעם… בסוף כשהתייאשתי, השארתי את הטלפון שלי שיחזרו אלי…. איזה תמימות !!!
      ממש עכשיו שלחו לי סמס, שראו שפניתי וכו,מתנצלים שלא חזרו.. ואם הבעיה עדיין לא נפתרה, אפשר לפנות אליהם מחר בין 8-17.
      אנחנו עובדים אצלכם????
      ( באתר שלהם כתוב ששירות הלקוחות פועל עד 19)
      השירות הכי גרוע שנתקלתי בו כבר מזמן.

  24. השירות גרוע הביט תכופות לא פועל ןאין למי לפנות אף אחד לא עונה לטלפון שבועות שאני מתקשרת גם משאירה פרטיםדממת אלחוט .אין תגובה ואין התייחסות. בקיצור התייאשתי. עברתי לפאי בוקס.

    1. לכבוד 'בייט'
      אני פתחתי חשבון בייט לפני 6 חודשים בערך מנסה לשלוח בפעם ראשונה ומיידי מתבטל החייב פניתי לחברת בייט .. שאלים אותי עם יש לך מספר נוסף. אני אומר שלא בבדקה משהו פתח חשבון ל4 שנים
      ומשך 3.800 לפני שאיתי בזמן שפוץ דירה שבזמן אזה לא פתחתי חשבון אחר תחקיר של בייט ..
      מסתבר שי להם מספר טלפון ושם אני פונה לבייט שאת הנתונים שיי להם לתת לי אמריםתלי לפנות לבנק הפועלים סליחה עם במידה ולה הקבל את פרטי הלקוח שעשה את העוקץ הפנה לרדיו לברור הנושא
      תודה שמעון נחמני

  25. נתקתי טלפון שדרכו הביט היה מחובר
    ובטלפון בחדש הוא לא נותן להתחבר
    אשמח לעזרה

  26. זו פעם ראשונה שאני כותבת. אני כנראה לא המתלוננת היחידה באותו עניין

    תקלות חוזרות בהעברת כספים, למרות שהשלמתי את כל הפרטים הדרושים.
    אין מענה אנושי ויש תשובות מוקלטות כלליות שאינן קשורות אלי.
    אני ממתינה זמן בלתי מוגבל ולא זוכה למענה קולי.
    אני כותבת פעם ראשונה ואני מבינה שאני לא יחידה

  27. הי כל כך נהנתי בשרות חלק ופשוט כמה שנים עד שללא סיבה מוסברת אני לא מצליחה להעביר כספים… מנסה משבוע שעבר לטלפן, כל פעם כ45 דקות או יותר ( אני מתייאשת) הקו החם או בקשה לשיחה חוזרת, שלא קרתה. פשוט לא חזרו אלי. אין עם מי לדבר! חבל כך לאכזב אחרי התלהבות שגרמתם! מפח נפש

  28. מנסה כבר כחודש להעביר כספים ללא הצלחה
    אין מענה משרות לקוחות והמתנה של שעות בטלפון (עד שמוותרים)
    מה קורה?
    כ"כ נהניתי מהאפליקציה עד עכשיו… נוחה, ידידותית אבל ..לא עובדת

  29. האם ניתן לחייב 2 כרטיסי אשראי שונים באותו מספר נייד, לפי בחירתי.

  30. מנסה כבר חצי שנה לחדש את השירות ,שעבד בהתחלה מושלם!!!!!נא לחזור אליי

  31. שרות לקוחות מהגרועים שיש. לא עונים לטלפון וגם השארת מספר טלפון לחזרה היא סתמית כי אף אחד לא חוזר.בושה השארתי את המספר שלי אין ספור פעמים ואף אחד לא חזר אלי.
    אני צריכה לשנות פרטי תוקף כ.אשראי ולפי הנחיות ההפעלה מוציא הודעת שגיאה שלא ניתן להכנס לביט.
    נראה לי שעם שרות כזה גרוע אני אאלץ לעזוב אתכם.

  32. שרות לקוחות מזעז הנציגה לא מקצועית חזרה אלי משחקת אותה לא שומעת "הלו אני לא שומעת הלו לא שומעת" וניתקה!!! נניח ולא שמעת מה שלא נראה לי, איפה המקצועיות לחזור ללקוח? מה שחשוב בגלל שהשיחות מוקלטות אז היא ציינה "אם לא שומעת אאלץ לנתק את השיחה" פשוט בזיון של יחס ואנחנו כלקוחות מממנים אתכם אז גם אם לא "שמעתם" תחזרו ללקוח ולא לנתק ולצאת לידי חובה!

  33. תקלות חוזרות בהעברת כספים/כניסה לאפליקציה, למרות שהשלמתי את כל הפרטים הדרושים.
    אין מענה אנושי נורמאלי נציגה בשם אור דואגת לנתק את הטלפון .
    אני ממתין זמן בלתי מוגבל ולא זוכה למענה – אני כותב פעם ראשונה אחרי שצלצלתי עשרות פעמים
    ואני מבין שאני לא יחיד
    אני גם כנראה לא המתלונן היחיד באותו עניין…

  34. אני נמצאת בחוץ לארץ ולכן לא יכולה ליצור קשר עם מספר מקומי של שרות לקוחות ביט. מה עלי לעשות ? אשמח להתכתב במייל עם נציג y_yonit@hotmail.com

  35. שלום לידיעתכם קיבלתי הודעה מוזרה לנייד:

    עקב פעילות חשודה חשבונך נאסר אנא אשר את הנתונים שלך כדי ליהנות שוב מהשירות https://rb.gy/viqgg

    אשמח לעדכון האם ההודעה נשלחה ע״י ביט או שמדובר בהונאה.
    בעל אופן לא השארתי פרטים

  36. כרטיס האשראי שלי הוחלף בחדש. איך אני מעדכנת אותו באפליקציה של ביט , כדי שאוכל להשתמש בו.
    תודה,
    תמר קוך
    052-8629421

  37. שלום רב,
    אין מענה של נציג אנושי בטלפון 6428* ויש מענה מוקלט כל הזמן ובזה אני נשאר ללא תשובה לבירור שלי.
    בברכה,
    סוהייל בטו

  38. מדוע לא ניתן ליצור קשר עם שרות לקוחות של BIT ב CHAT, ווסטאפ אימייל וכדו"
    זמן ההמתנה בטלפון נמדד בשעות ואם התמתקתי
    אין לי חשבון פייסבוק ובטלפון אני ממתין שעות ולא מצליח להתקשר. שרות לקוחות ארכאי ולא מספק

  39. אני מתייבשת בהמתנה לנציג. יש לי שאלה ואין מענה עליה. למה מגיע ללקוחה כזה יחס.?

  40. האפליקציה של bit לא פעילה.
    יש הודעה שהמידע לא נטען וכדאי לנסות שוב. ניסיתי מספר פעמים והאפליקציה לא פעילה.

  41. אל תתקשרו לביט !!! הכל עובד נהדר, חכם ונוח. אבל אם יש תקלה, ה'ביט' טוען "המידע לא נטען" ומעכשיו אתה טובע בים. אין מציל! שירות לקוחות שווה לאפס. האתר רק מפרסם ולא מטפל. יש אמצעי תשלום שמתייחסים ללקוח כמו שצריך.

  42. שלום
    כאן אורנה סער מרמת השרון 054 7643177
    ביום חמישי 29/11 הופיעה הודעה על צג הנייד שלי.רצ"ב צילום
    כמובן שלא העברתי שום סכום כסף ולא ברור לי בכלל למי הועבר. ביטלתי את כרטיס האשראי.
    מבקשת הסבר לתופעה החשודה הזאת.
    מי יזם את ההונאה בכרטיס שלי.

  43. לא ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות. תחושה של חוסר אונים מול מונופול ענק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1882 - ביט - Bit לוגו
לוגו שירות לקוחות ביט - Bit
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן